Print side | Luk vindue

"INTET TVSIGNAL" LIGE PLUDSELIGT!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: YouSee digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af digitale TV modtagere til brug på YouSee
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=65438
Udskrevet den: 11-December-2024 kl. 22:04


Emne: "INTET TVSIGNAL" LIGE PLUDSELIGT!
Skrevet af: megholm
Emne: "INTET TVSIGNAL" LIGE PLUDSELIGT!
Skrevet den: 30-August-2009 kl. 15:09
Ja, pludseligt igår aftes kom boksen op med denne besked, og har gjort det
siden. Har resettet boksen, prøvet nyt 1 meter kabel, prøvet andet stik. Intet
hjælper! På yousees hjemmeside står der at der ikke er driftsforstyrelser i
mit område. Andre som har prøvet dette?



Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 30-August-2009 kl. 15:14

 

 Virker det Analoge signal og Internet/Telefon.?



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: megholm
Skrevet den: 30-August-2009 kl. 18:50
Hej, jeg har hverken internet eller telefon på yousee, så det ved jeg ikke. Min
skærm hænger lige så godt på væggen, så jeg kan ikke komme til at smide
kablet direkte op i den, tør sgu ikke bede kæresten om at skulle hive den
ned. Har i nogen forslag til hvordan jeg ellers kunne tjekke om der er signal
overhovedet?


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 30-August-2009 kl. 18:55

 

 Hvad så med Radio, hvis det Analoge er nede, så vil der heller ikke være Radio.



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 30-August-2009 kl. 19:06

Oprindeligt skrevet af megholm megholm skrev:

Hej, jeg har hverken internet eller telefon på yousee, så det ved jeg ikke. Min
skærm hænger lige så godt på væggen, så jeg kan ikke komme til at smide
kablet direkte op i den, tør sgu ikke bede kæresten om at skulle hive den
ned. Har i nogen forslag til hvordan jeg ellers kunne tjekke om der er signal
overhovedet?

Har du ikke en optager af en slags, hvor du kan prøve det analoge signal?



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 31-August-2009 kl. 18:05
megholm har du fået signalet tilbage?

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: megholm
Skrevet den: 31-August-2009 kl. 19:04
Hej, tak for hjælpen men da jeg kom hjem idag var signalet tilbage.
Mærkeligt!


Skrevet af: mictand
Skrevet den: 31-August-2009 kl. 19:10
Jeg kan måske lige sige at jeg på det seneste har oplevet det samme.

Det er vist inde ved YouSee problemet ligger.
Jeg ringede i hvert fald til supporten og der havde de indtalt en besked som sagde at der var problemer.

Jeg bor i Silkeborg.


-------------
Sony 40W4000K | Intel NUC | HDHomerun | Yamaha A-S300 | Eltax Monitor III | PS3 | Raspberry Pi model B | Apple AirPort Extreme 802.11ac | iPhone 5


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 31-August-2009 kl. 19:44
Jeg har prøvet det tre gange. Den ene gang gik det i orden af sig selv, efter at boksen (3106) havde været helt slukket i et par døgn. De to andre gange var det tuneren i boksen (3126), der var gået i udu. Begge gange fik jeg en ny boks.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.



Print side | Luk vindue