Print side | Luk vindue

Jeg er tilbage, beklager - Hother 

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Bruger til bruger
Forumbeskrivelse: Emner der ikke passer ind i de øvrige fora
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=65522
Udskrevet den: 17-Maj-2024 kl. 21:46


Emne: Jeg er tilbage, beklager - Hother 
Skrevet af: Hother
Emne: Jeg er tilbage, beklager - Hother 
Skrevet den: 31-August-2009 kl. 23:28

For nogle dage siden var der en mægtig batalje i en tråd, hvor jeg aktivt deltog. Tråden udartede sig til, at jeg "offentligt gjorde" at jeg trak mig fra at skrive i recordere.dk. Trådens udvikling, og de udtalelser og de misforståelser som vi vel alle som deltog i, og på en eller anden måde var lige gode om, var - indrømmet det var noget chokerende for mig.

Det er muligt, at jeg udtalte mig om noget som for nogen var forkert eller fejlagtigt - det beklager jeg. Men mine beklagelser går nu mest på, at det endte så lidt konstruktivt som det gjorde.

Jeg har i mellemtiden modtaget flere PM´s som beklagede mit frafald, og andre PM´s der gerne ville i en dialog med mig. Disse PM´s siger jeg mange tak for. Og specielt takker jeg for dialogen med Otto.

Så faldt det nogen for brystet, at jeg udnævnte nogen til "Båtnakker". Mit udtryk gjaldt nu i min forvirring faktisk ikke dem der deltog i den omtalte tråd, men dem som ikke kunne acceptere, mit valg af setup, og her særligt mit valg af Pioneer BDP-LX91. Jeg beklager på sin vis udtalelsen, men hvordan jeg end vender og drejer det, så findes de altså i min termonologi - også her på siden.

Der var såmænd også nogen der skrev, at jeg snart ville være tilbage igen - de fik ret. Ikke fordi at jeg ikke kan undvære recordere.dk. Men nærmere fordi, at recordere.dk er så glimrende et forum, hvor vi normalt kan diskutere udfra vore meninger og vor erfaringer. Desuden er der altså en del der har behov for gode råd undervejs, og her vil jeg også gerne bidrage.

Det kan ikke være anderledes, jeg er vel et af de mest aktive medlemmer på recordere.dk, derfor er jeg vel også til tider lidt udsat, eller kommer med meninger som kan misforstås - men det gør vi vel alle.

Men under alle omstændigheder, jeg vil stadig være at finde på siden, og jeg vil stadig fremføre mine meninger - og jeg håber at jeg alt andet lige,  stadig er velkommen, og en del af AV-sammenholdet på recordere.dk



-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.



Svar:
Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 31-August-2009 kl. 23:54


Skrevet af: veyron
Skrevet den: 31-August-2009 kl. 23:54
Lyder godt, at du er her igen, alle input er vel velkomne under de forhold der plejer at herske herinde

Håber du stadig nyder din 91'er

-------------
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI


Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 08:24


-------------
Mvh Otto


Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 09:19
 Godt at se du er tilbage!

-------------
Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 09:33

Velkommen tilbage.

Jeg har ikke set den tråd som du omtaler. Så jeg har da troet du var på ferie eller noget, der var jo så stille her.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: kimols
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 09:41
Rart at høre fra dig igen John. Recorder uden dig er som en sko uden Fod......MVh Kimolsen

-------------
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld


Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 10:17

Selvfølgelig vendte du tilbage, for havde du reelt ønsket at forlade Recordere.dk, så var du bare listet ud, men nej, du smækkede med døren for at få opmærksomhed.

Det er jo ikke første gang, at du har smækket med døren og listet tilbage, og det bliver ej heller den sidste.

For mig er du efterhånden lidt ligesom Jan fra docu-soap'en Dalgårds Tivoli: Hver gang han fik kritik, proklamerede han, at 'a rejser i awten', og *kuk-kuk*...næste morgen var han der stadig.

Og kors, hvor man mistede respekten for ham i længden...

Så enten stå ved dine beslutninger eller tæl til 10 inden du trykker 'Besvar'.



Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 12:35

Jeg har så ikke opdaget at du har været væk . .

Men velkommen hjem



Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 14:07
Velkommen tilbage John


Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 14:58
Jeg gik jo rundt i total uvidenhed i sydtyskland, men vil da også byde dig velkomme tilbage

-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: Letten
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Så enten stå ved dine beslutninger
eller tæl til 10 inden du trykker 'Besvar'.


+1


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 15:58

Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Så enten stå ved dine beslutninger
eller tæl til 10 inden du trykker 'Besvar'.


+1

Det er nu ikke så meget fordi at jeg ikke kan tælle, heller ikke at jeg ikke forstår hvad jeg skriver, og en mulig konsekvens heraf.

Jeg tror i bund og grund jeg bruger langt mere tid på at pleje recordere.dk´s medlemmer end de fleste andre, og sikkert mere end mine kritikere. Min "pleje" kan omfatte montering af regionsfrisæt (uden beregning), prøve at finde svar på alskens spørgsmål, enten ved besøg i butikker, google på nettet osv., med mine ind i mellem gode forbindelser, at få en reparation hurtigt igennem. Det kan såmænd også ske, at folk får lov til at besøge mig i mit hjem, for at se/høre ditten og datten.

Og ind i mellem, så kommer der altså "hilsener" fra folk, så jeg siger til mig selv "Det her vil du altså ikke mere". Alt er frivilligt, og derfor hænder det så, at jeg får nok. Den oplevelse tror jeg alle kan få

Og til N-D, tro mig, jeg savner bestemt ikke opmærksomhed i min hverdag 



-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 16:01
iiiiiiihhhh... altså man skal sparke til dem som ligger ned eller kommer de tilbage som i Hothers eksempel 

Hother vi er alle glade for at du er tilbage med dine kvalitetsdiskussioner, selvom jeg ikke altid er enig (selvom jeg vidst har det været det indtil nu)


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 19:04

Hej Hother og velkommen tilbage , jeg har heller ikke set/læst den pågældende tråd , jeg troede faktisk at du måske var smuttet en uges tid til Malta.....Sådan nogle som dig kan vi slet ikke undvære herinde på recordere.dk , og det er altid en fornøjelse at læse dine anmeldelser og andre indlæg , og tak for det .....

MVH



-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: hubba
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 19:18

Ja så vil jeg da også blande mig lidt. Alle kan vel fortryde et proklameret valg, og alle har nok gjort eller kommer til at gøre det flere gange i livet.. Men syntes helt sikkert dejligt at HOTHER at komme tilbage en med så man beskeder er altid velkommen til at fratræde og vende tilbage som det passer, syntes man ikke om mandens udtalelser så brug konstruktiv kritik eller blande sig uden om diskussionen

Dette er min personlige holdning...

Håber alle prøver at hjælpe hinanden herinde det er vel det forummet er til for ikke



-------------
lg 60 pk550n, marantz bluray 7003, marantz sr6003, samsung yousee hdd boks, monitor audio silver rs6, monitor audio silver rslcr,monitor audio silver rxsf, monitor audio rsw12


Skrevet af: sommelle
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 19:21

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

hother du snakker øst og vest og kan ikke se at den eneste båtnakke er dig selv. du jo dybt utrov?rdig

Ja, lad os svine Hother til, det dumme svin, han gør alt hvad han kan for at hjælpe andre, både i forumet og pr. PB, det kan han godt nok ikke være bekendt.

Hother, det er godt at du har valgt at blive, vi er mange der værdsætter dine indlæg.   Husk, det er altid dem er er imod der råber højt.

mvh
Søren



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af sommelle sommelle skrev:

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

hother du snakker øst og vest og kan ikke se at den eneste båtnakke er dig selv. du jo dybt utrov?rdig

Ja, lad os svine Hother til, det dumme svin, han gør alt hvad han kan for at hjælpe andre, både i forumet og pr. PB, det kan han godt nok ikke være bekendt.

Hother, det er godt at du har valgt at blive, vi er mange der værdsætter dine indlæg.   Husk, det er altid dem er er imod der råber højt.

mvh
Søren

Du har helt ret. Jeg ved ikke hvad der er sket, men tag dog og kom videre med livet.

Jeg kan da personligt, være rygende uenig med ene i en tråd, og svare den samme pænt i en anden. Livet er sku for kort til det her.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: kimols
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 19:28
Det er da rart at få de hersens diskusioner i dette Forum,det er jo det der er så fedt at høre alles meninger,og få nogle gode tips...Men syntes godt nok de Personlige angreb og udtalelser kunne vi være foruden
Og det var ikke en hentydning til nogen bestemt,bare min mening


-------------
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld


Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 19:36

Hother, jeg siger også velkommen tilbage.

Synes desværre, at tonen her på recordere.dk har ændret sig negativt, så flere og flere ønsker at melde fra. Visse personer er næsten aggressive, når de deltager i debatter og vil ha fremført deres egen mening og iden grad nedgøre andres mening.



Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 19:45
 - sådan, Hother!

-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 23:32
Lad mig gøre det klart her.

Fra dette øjeblik af, vil et hvert person angreb blive belønnet med en "ferie" fra recordere.dk.

Jeg gider ikke finde mig i, at nogle folk ikke forstår at tale pænt til hinanden. Der er rigtigt mange frivillige på recordere.dk, der lægger et KÆMPE arbejde fordi de interesserer sig for hifi, tv og andre gadgets, og det er på ingen måde fair, at folk sviner dem eller andre indlægsskrivere til.

Recordere.dk kan ikke leve uden frivillige, og dem skylder vi vores tak.

De bedste hilsener

ps. dette indlæg er ikke møntet på nogen beskeder, der p.t. findes i denne tråd. Inden nogen føler sig trådt på


-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: Breddam
Skrevet den: 01-September-2009 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Synes desværre, at tonen her på recordere.dk har ændret sig negativt, så flere og flere ønsker at melde fra. Visse personer er næsten aggressive, når de deltager i debatter og vil ha fremført deres egen mening og iden grad nedgøre andres mening.



Tja, sådan har det desværre altid været. Der ryger en finke af fadet en gang imellem, og det skyldes sikkert:
  1. Her er engagerede mennesker
  2. De engagerede mennesker er ikke (alle) kommunikationskonsulenter
  3. Det er hurtigt at flyve til tasterne
Hvilket så bevirker, at vi ind imellemfår strikket noget sammen, der er over grænsen.

  1. Samtidig er det aldrig rart at blive irettesat
  2. Eller sige undskyld



Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 02-September-2009 kl. 16:29

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Lad mig gøre det klart her.

Fra dette øjeblik af, vil et hvert person angreb blive belønnet med en "ferie" fra recordere.dk.

Jeg gider ikke finde mig i, at nogle folk ikke forstår at tale pænt til hinanden. Der er rigtigt mange frivillige på recordere.dk, der lægger et KÆMPE arbejde fordi de interesserer sig for hifi, tv og andre gadgets, og det er på ingen måde fair, at folk sviner dem eller andre indlægsskrivere til.

Recordere.dk kan ikke leve uden frivillige, og dem skylder vi vores tak.

De bedste hilsener

ps. dette indlæg er ikke møntet på nogen beskeder, der p.t. findes i denne tråd. Inden nogen føler sig trådt på

Helt enig og jeg formoder det går begge veje, altså også fra recordere teamets medlemmer ud til den enkelte bruger



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 02-September-2009 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af sommelle sommelle skrev:

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

hother du snakker øst og vest og kan ikke se at den eneste båtnakke er dig selv. du jo dybt utrov?rdig

Ja, lad os svine Hother til, det dumme svin, han gør alt hvad han kan for at hjælpe andre, både i forumet og pr. PB, det kan han godt nok ikke være bekendt.

Hother, det er godt at du har valgt at blive, vi er mange der værdsætter dine indlæg.   Husk, det er altid dem er er imod der råber højt.

mvh
Søren

Du har helt ret. Jeg ved ikke hvad der er sket, men tag dog og kom videre med livet.

Jeg kan da personligt, være rygende uenig med ene i en tråd, og svare den samme pænt i en anden. Livet er sku for kort til det her.



den har vi to lige været igennem. Men derfor kan vi netop godt snakke om alt muligt andet.
har lige skrevet til en anden, som skrev kanon billede. så der er jo intet personligt i det.
Men jeg anbefaler dog stadig ikke nogen tv modeller mere på recodere
men ja tonen kan godt blive lidt for høj en gang i mellem

velkommen tilbage Horther


 


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 02-September-2009 kl. 19:41

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Du har helt ret. Jeg ved ikke hvad der er sket, men tag dog og kom videre med livet.

Jeg kan da personligt, være rygende uenig med ene i en tråd, og svare den samme pænt i en anden. Livet er sku for kort til det her.



den har vi to lige været igennem. Men derfor kan vi netop godt snakke om alt muligt andet.
har lige skrevet til en anden, som skrev kanon billede. så der er jo intet personligt i det.
Men jeg anbefaler dog stadig ikke nogen tv modeller mere på recodere
men ja tonen kan godt blive lidt for høj en gang i mellem

velkommen tilbage Hother


 

Ja, det var den sidste nye som jeg lige kunne komme i tanke om. Men som sagt, så kommer vi videre. Vi skrev også sammen senere om noget filmværk, og der var ikke noget.

Vi kan jo ikke altid være lige gode venner.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 02-September-2009 kl. 19:43
netop flemming


Skrevet af: DarkStar
Skrevet den: 02-September-2009 kl. 21:26
Er der ikke gået lidt mode i de her 'nu gider jeg ikke mere / her har i mig
tilbage' tråde ?.. misforstå mig ikke, det er da fint at du stadig vil deltage på
recordere, vi havde vel opdaget det hvis du bare var hoppet tilbage i en af
trådene herinde.

Synes bare det er spild af bits og bobs...

-------------
An  a day...


Skrevet af: janelne
Skrevet den: 02-September-2009 kl. 21:36

Oprindeligt skrevet af DarkStar DarkStar skrev:

Er der ikke gået lidt mode i de her 'nu gider jeg ikke mere / her har i mig tilbage' tråde ?.. ...

Jo, det er da helt til grin  

og der er da gået inflation i xcardman's "nu-stopper-jeg-snart-kommentarer". Svært at tage det seriøst :)

 



Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 02-September-2009 kl. 22:33
Hvad sagde jeg, et stort velkomme tilbage Hother 


Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 02-September-2009 kl. 22:50

Hvis man lægger mærke til hvem der er glade for at Hother er kommet tilbage, så er det i høj grad de "gamle garvede" recordere, og dette skyldes sansynligvis den respekt John har opnået herinde via sine debatindlæg,tests og anmeldelser men ikke mindst hans måde at hjælpe os alle sammen på hvis vi har spørgsmål til et eller andet.

Den samme respekt er måske endnu ikke kommet i hus på de nyere medlemmer, men jeg tror de fleste må erkende at Hother er en stor del at recordere, og uden folk som ham vil recordere ikke være det samme.

Vi kan alle være uenige en gang imellem,men der er jo netop diskutioner og debatter der skaber støre forståelse for enten det ene eller det andet.

Vi SKAL ikke nødvendigvis alle være enige om alting, og vi bliver det nok heller aldrig

Velkommen tilbage John

 



-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 03-September-2009 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af janelne janelne skrev:

Oprindeligt skrevet af DarkStar DarkStar skrev:

Er der ikke gået lidt mode i de her 'nu gider jeg ikke mere / her har i mig tilbage' tråde ?.. ...

Jo, det er da helt til grin  

og der er da gået inflation i xcardman's "nu-stopper-jeg-snart-kommentarer". Svært at tage det seriøst :)



Ja jeg gider ikke og anbefale en tv model mere, jeg har ikke skrevet jeg stopper helt.

når der sidder nogen bruger som ikke vil argumentere mere for deres holdninger


deres eneste indlæg er for at skabe spild og ikke bidrager med noget som helst.
som foreksempel en bruger JA
man opretter en ny tråd og vil argumentere, for ikke at ødelægge en phillips tråd. Men så stopper han bare og vil ikke argumentere mere for noget som helst.
det har man altid kunne, men åbenbart ikke mere 


hvad kan jeg bruge en kommentar fra janelne til
 


Skrevet af: kimols
Skrevet den: 03-September-2009 kl. 09:17
Hmm,måske denne tråd ku lukkes nu...Og lad os så gå tilbage til at snakke om det dèt handler om herinde,og ikke alt det dèr person fnidder

-------------
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 03-September-2009 kl. 09:19

Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Hmm,måske denne tråd ku lukkes nu...Og lad os så gå tilbage til at snakke om det dèt handler om herinde,og ikke alt det dèr person fnidder

Det er bare helt rigtigt.

Vi har fået beskeden, så luk endelig.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 03-September-2009 kl. 11:50
Vi lukker denne her, og byder Hother og alle andre velkommen uanset om det er tilbage eller igen 

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk



Print side | Luk vindue