Print side | Luk vindue

iPhone 16GB

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Bærbare medie afspillere
Forumbeskrivelse: iPod, Creative o.lign. bærbare playere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=66119
Udskrevet den: 08-Februar-2025 kl. 16:02

Emne: iPhone 16GB
Skrevet af: kujager
Emne: iPhone 16GB
Skrevet den: 12-September-2009 kl. 13:20
Hej, jeg leder efter den billigste iPhone med abbonement. Mit forbrug er på ca 200 kr / mdr på minnuværende mobil som ikke kan gå på net.

Jeg synes det er svært at sætte sig ind i alle abbonementtyperne, så jeg vil gerne lige høre om der er nogen som har lavet forarbejdet :)

på forhånd tak

Svar:
Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 12-September-2009 kl. 15:44
Jeg er lige med på en lytter, har nemlig samme forbrug, men kunne rigtig godt tænke mig en iphone også.

-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.

Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 24-September-2009 kl. 00:12
Hvis du har et forbrug på 200 nu, skal du nok forvente et dataforbrug der ligges oveni det. Det selskab der har den billigste data løsning pt er 3, de har den pakke der hedder Surf på 3, som koster 79kr/md. For de 79 får du vist nok 100MB, skulle du overskride det koster det et vist beløb pr MB, indtil du når grænsen på 200kr, derefter kan du ikke komme højere, så er det ligemeget om du har et dataforbrug på 10 eller 100GB, prisen er stadig 200kr.
Så et forbrug på 200kr plus de 79 til Surf på 3, så ville et Boost 299 nok være passende på din regning. Telefonen bliver dog ret dyr med det abonnement, men til gengæld passer den jo til dit forbrug.
Skal lige sige at jeg bruger Android, men dataforbrug er ret meget det samme, så du kan sagtens sammenligne med iPhone. Og jeg skal altså være mere end alm. dygtig hvis jeg skal komme over de 79kr/md. Men jeg har så oprettet mit Surf på 3 dengang man fik 300MB for de 79, og den gælder stadig, da de ikke uden videre kan lave det om når først aftalen er indgået.

Skrevet af: joern
Skrevet den: 24-September-2009 kl. 09:45

Jeg har nogenlunde samme forbrug og har måske en løsning til dig:

På mobildebat.dk kan du finde en lettere brugt eller helt ny Iphone til rimelig pris. Det er der "mobilnørderne" sælger og køber deres telefoner.

M.h.t. abonnement, så skiftede jeg til Bibob. De har en ganske udmærket datapakke til kun 48 kr om måneden og der kan du downloade op til en 1GB om måneden. Det skulle vist være det billigste for øjeblikket

Skrevet af: Kief
Skrevet den: 24-September-2009 kl. 14:09

Så vidt jeg ved så kan du jo kun købe en Iphone via et af deres specielle abbonnementer. Dog med undtagelse af Telia som tilbyder et fleksibelt, men reelt ubrugeligt mix abbonnement eftersom de blot henter penge ind via afbetaling.

Køb en Iphone brugt hvis du ikke ønsker at binde dig på et specielt abb.

Ellers kig på "samlet forbrug i 6 måneder" - Telia, Sonofon og 3's løsninger er næsten identiske pånær nogle små ting, men billigst over 6 måneder er 3.

-------------
Mvh.

Casper

Print side | Luk vindue