Print side | Luk vindue

NFS Shift - Hvem skal have?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=66184
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 18:03

Emne: NFS Shift - Hvem skal have?
Skrevet af: bibihest
Emne: NFS Shift - Hvem skal have?
Skrevet den: 13-September-2009 kl. 18:38
Er der nogen der har bestilt NFS Shift eller venter folk kun på GT5?

Har lige bestilt Shift og har også bestilt et nyt rat. Det er længe siden jeg har haft rat, så det bliver sjovt at spille lidt på tv'et med det.

Kan se det er rykket fra den 17. til den 18. nu, men håber det når at komme til næste weekend.

Svar:
Skrevet af: 'DLG'
Skrevet den: 13-September-2009 kl. 18:46
Venter med at hoppe på NFS vognen til jeg har læst rigtig gode anmeldelser, da serien har skuffet fælt på det seneste. Men ja det er GT5 der blir ventet på. Håber release (og gerne SLIM Bundle) blir annonceret om halvanden uges tid til TGS.

-------------
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.

Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 13-September-2009 kl. 19:53
Jah.. skulle det ende med at GT5 først kommer i 2010, hopper jeg nok også på NFS:S

-------------
http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">

Skrevet af: HamDenFede
Skrevet den: 13-September-2009 kl. 20:56

Det har fået tæt på top karakter hos IGN, specielt skulle fartfornemmelse og in-car view være overlegent i forhold til nogen af konkurrenterne.

Tror jeg hopper på

-------------
Mvh. HamDenFede

Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 14-September-2009 kl. 17:51

Har bestilt fra shopto.net til 34.95 £

Jeg var ellers noget tilbageholdende PGA jeg normalt ikke er så meget til NFS genren. Men efter at have læst de første anmeldelser, og hørt fra andre der allerede har spillet at det er super godt ( spillet er efter sigende en temmelig god sim racer med alle aids slået fra )

Ja så har jeg pre ordret.

Skrevet den: 14-September-2009 kl. 18:07
Det var også alle anmeldelser indtil videre der fik mig overbevist om NFS. Synes det ser rigtig godt ud og kan stadig godt li deres koncept med at style og udvide bilerne.

Glæder mig meget til fredag og håber det kommer til tiden.

Tror måske GT5 er FOR seriøst for mig, men det må jeg se til den tid. Der komemr forhåbentligt en demo engang man kan prøve først.

Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 15-September-2009 kl. 09:44

Jeg svaerger til GT-serien naar det kommer til bilspil (som ikke er min foretrukne genre). De har den laengste holdbarhed og er mest realistiske eller serioese om man vil. Grafikken er ogsaa saa laekker, at det er utroligt.

SHIFT ser dog rigtig godt ud. Isaer kamerabevaegelsen fra in-car er eminent lavet, ser det ud til. Jeg skal helt sikkert laane det, naar min bilglade kammerat bliver traet af det.

-------------

BORING!

Skrevet af: Losty
Skrevet den: 15-September-2009 kl. 11:21

Efter at have set IGN's video review skal jeg helt sikkert have det. Det blir sku et godt efterår med hensyn til bil-spil. DiRT2, NFS:Shift, GT5 & Forza 3.

Can't wait!

Skrevet den: 15-September-2009 kl. 11:34

Kan det passe at der *kun* er 70 biler i spillet? og er der nogen tuningsdel?

-------------

Skrevet af: Rasmusdc
Skrevet den: 15-September-2009 kl. 11:37

kæft der kommer mange fede race spil, har lige afhentet Dirt 2, og NFS shift kommer samt Forza 3.

Tog Dirt 2 til PS3, må indrømme det gør mig lidt nervøs til Shift, om jeg skal tage den på PS3, skide sjovt at spille på 92" lærred, men Dirt 2 mangler AA på PS3, lånte en mates Xbox 360 udgave står en del bedre.

ser ud som om det er samme issues der er med NFS Shift.

Meget lettere havde man bare en konsol.

Skrevet den: 15-September-2009 kl. 11:48
w00t, er det virkelig rigtigt? Er det tydeligere at se kanter osv på PS3 udgaverne? Tak for info'en, havde tænkt mig at købe både DiRT2 og NFS:S til min PS3'er.

Skrevet den: 15-September-2009 kl. 11:51

det er meget ved 92" på min Z3000 forskellen, på 40" er det næsten ligegyldigt.

vil se om jeg lige kan finde et eksempel som jeg kan vise jer

krydsplatforms spil har altid været bedre på Xbox360, men nogle gange er det minimalt, men Dirt 2 har INGEN FPS problemer til ps3, det er der en del af de gamle krydsplatform der har.

har man kun en konsol, så er det ligegyldigt, forskellene på de helt nye spil er ikke enorm

Tror ikke man vil se forskellen på en PS3 VS XBOX360 ved 40"

ved bare at ved shift, vil jeg have den version der har det sidste, og der synes jeg de første sammenligninger viser PS3 som lidt udvasket. Men det er UMULIGT at vurdere før man sidder med det. igen for mig er FPS det vigtigste, acceptere ikke slowdowns, bagefter er det gfx.

Skrevet den: 15-September-2009 kl. 12:13

Typisk er de sammenligninger lidt overdrevne, og til tider fuldstændig unødvendige, som f.eks. med Resident Evil 5. Men spiller man på et lærred kan jeg godt se problematikken

-------------

Skrevet den: 15-September-2009 kl. 18:10

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-need-for/55938?ref=playerfeat - http://www.gametrailers.com/video/review-hd-need-for/55938?r ef=playerfeat

*droool*

Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 15-September-2009 kl. 20:12
Har netop bestilt NFS:Shift - det bliver et dyrt efterår med alle de spil der kommer, som man SKAL have :)

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet af: tinker
Skrevet den: 16-September-2009 kl. 00:22
NFS:Shift er bestilt... Glæder mig til at race igennem den kommende
weekend. :D

Jeg valgte at købe ps3 udgaven, da spillet dér (+pc) giver den bedste
understøttele af rat (g25). Spiller ikke længere games på pc, ellers var valget
helt klart faldet på denne udgave.

Glæder mig til at fyre den af i Shift, selvom jeg nok betragter dette som
"opvarmning" inden GT5 melder sig på banen. Krydser endnu engang fingre
for en '09 udgivelse af GT5.

Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 16-September-2009 kl. 08:49

Skal absolut have NFS shift. Især efter at have læst denne anmeldelse:

http://www.xboxlife.dk/review/364/Need-for-Speed-Shift.html - http://www.xboxlife.dk/review/364/Need-for-Speed-Shift.html mailto:soj@jammerbugt.dk -

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet den: 16-September-2009 kl. 09:36

steffen :

ja som jeg siger er det ligegyldigt ved alm tv.

men spillede 2 timers dirt på 92" i går, og ligger slet ikke mærke til det mere, det er kun direkte sammenligning ved replays hvor den er stor, og når man kører incar, så ser man alligevel MONSTER lidt af omgivelsern

eksempel

Og det er kun når den ene version har slemme FPS (feks. BAHA der er forskellen næsten 15fps på ps3 og ingen slowdowns på xbox)

men det bliver et slemt år

har sat bestillinger i kø til Nfs:s, forza3, Uncharted 2, Fifa10(360) og måske ODST når den kommer ned i pris.

alt for dyrt.

Skrevet den: 16-September-2009 kl. 17:28

Så er mit NFS shift afsendt fra shopto.com

glæder mig som et lille barn hehe

Skrevet den: 16-September-2009 kl. 17:33
Mit kommer først fredag.

Havde mulighed for at prøve det på PC tidligere i dag (jaja det er ikke udkommet, men lad nu det ligge) Hvis det havde været skod kunne jeg nå at afbestille, men må sige det var rigtig fedt, især med et ordentligt rat.
Det bliver bestemt ikke skuffende og man kan slet ikke sammenligne med de gamle NFS spil heldigvis. De har intet til fælles andet end at man kan vælge farve og vinyl og upgrade bilerne.

Håber mit eget rat når at komme inden fredag hvor spillet også skulle komme.

Skrevet den: 16-September-2009 kl. 18:26

Der er en del på GT planet der har spillet allerede.

Efter hvad de fleste siger er spillet godt. Hvis man sætter det til pro mode med alle aids off er det klart simulation. Ville også være underligt andet når man tænker på det er udviklet af teamet bag GT Legends og GTR2.

Grafiken er god, dog ikke på højde med GT5 P.

Der er mulighed for private online race, så man kan slippe for alle de tumper der bare crasher ind i en.

Det største minus, er at spillet stadig er lidt i NFS stil, med masser af stjerner og alle mulige ting der hele tiden popper op på skærmen, imens man kører. Men man kan vidst slå alt det gejl fra.

Så alt i alt lyder det præcis. Som jeg havde forventet. Et godt bil spil til at fordrive ventetiden indtil GT5 udkommer. Men når GT5 udkommer bliver det nok begrænset hvor meget man gider spille det.

Skrevet den: 17-September-2009 kl. 16:53
I er godt klar over at det er udkommet idag? Jeg tror jeg vælger Xbox versionen. Ifølge Gametrailers.com siger de at der er nogle fps issues og AA problemer med PS3 versionen.

Skrevet den: 17-September-2009 kl. 16:57
Nordic udgave er udkommet i dag, men den anden kommer først i morgen og er billigere :)

Skrevet den: 17-September-2009 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Nordic udgave er udkommet i dag, men den anden
kommer først i morgen og er billigere :)

Jeps, damn jeg har bestilt UK version fra Coolshop, den var lidt billigere men
desværre må jeg så vente til imorgen, -too bad...

Coolshop:
Status: Sendt 17/09/2009

Det er måske lidt svært at vente til imorgen, med den overordnet gode kritik
spillet får, er det langt bedre end bare at trille tommelfingre indtil GT5
dukker op på horisonten ;)

Skrevet den: 17-September-2009 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af tinker tinker skrev:

Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Nordic udgave er udkommet i dag, men den anden
kommer først i morgen og er billigere :)

Jeps, damn jeg har bestilt UK version fra Coolshop, den var lidt billigere men
desværre må jeg så vente til imorgen, -too bad...

Coolshop:
Status: Sendt 17/09/2009

Det er måske lidt svært at vente til imorgen, med den overordnet gode kritik
spillet får, er det langt bedre end bare at trille tommelfingre indtil GT5
dukker op på horisonten ;)

Har også "kun" bestilt UK versionen, mest for at spare de sidste penge. De er dyre nok de spil.
Glæder mig meget til det kommer i morgen og ender nok med at skulle spilel det meste af dagen

Skrevet af: Quakermire
Skrevet den: 18-September-2009 kl. 08:31

Så jeg sq igang med spillet..

Sådan set fint nok.. godt realistisk.. god grafik og styring...

Man skal bare vende sig lidt til det er på bane denne gang..

Quakermire

-------------
Samsung LE52A656A1F 52"
     Onkyo SR805
B&W: CMC/604-S3/601-S2
SUB: Yamaha YST-SW1500
PS3 120GB / Nintendo Wii 1TB
SONY Projektor+250" El-Lærred
HTPC:Q9550 4GB-DDR - 6TB

Skrevet den: 18-September-2009 kl. 08:34
Sidder og venter på posten kommer :D de er sgu altid så sløve hernede.. De skal vel ud efter noget mælk ved bønderne først.

Skrevet den: 18-September-2009 kl. 14:10
Har nu spillet de sidste par timer og synes slet ikke jeg kan stoppe :D det er lige et spil for mig.

Skal prøve online senere i dag og se hvordan det foregår. Jeg kan se en masse folk på en career liste, men ikke mig selv, så er lidt i tvivl om hvordan det hænger sammen

Skrevet den: 18-September-2009 kl. 14:14

Spillet havde vidst fået 7/10 ved gamespot,

The Good

• Makes a point of rewarding you, regardless of your driving style  
  • Very good assortment of tracks  
  • Sense of speed borders on scary at times.

The Bad

• Default controls are overly sensitive  
  • Modest car selection  
  • Drifting events are prohibitively difficult  
  • Career mode is very bare-bones  
  • Online play rewards other drivers for spinning you out.

Så jeg tror at jeg venter til at der er billigt/brugt, det der hæmmer mig mest er "modest car selection" og "career mode is very bare-boned".

-------------

Skrevet den: 18-September-2009 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Spillet havde vidst fået 7/10 ved gamespot...

Så jeg tror at jeg venter til at der er billigt/brugt, det der hæmmer mig mest er "modest car selection" og "career mode is very bare-boned".

Tjahee... Gamespot er sikkert nogen af dem der har været mest kritiske i anmeldelsen af Shift. Hvis man gerne vil have et generent overblik af anmeldelser er
det meget godt at få sig et generelt overblik på http://www.gamestats.com/objects/143/14319193/index.html - Gamestats , -lidt nede på siden
under --> Latest Reviews.

Baseret på 27 anmeldelser (incl. Gamespot) får NFS:Shift 9/10, hvilket vel egentligt er meget godt.

Jeg tror såmænd det er rigtigt nok, at spillet ikke helt kan finde sine "ben" mellem arcade- og simracer. Det er jo et radikalt skifte fra de seneste NFS titler.
Det jeg bedømmer som det vigtigste nu og her, er hvorvidt de der har spillet i nogen dage synes det er sjovt :) Det gør de!

Her referer jeg primært til de til tider noget fanboi'ish "racere" på GTplanet. På dem gør det jo næsten ondt at der findes race titler ud over GT ;)

Jeg véd bare jeg glæder mig til at få fingeren ud og holde weekend. Komme ud til "banen" og spille Shift indtil vi ikke orker mere. 100" lærred, Sanyo
projektor, Dali surround, Playseat og G25 rat. Scenen er sat!

Skrevet den: 18-September-2009 kl. 15:20
For de der må være interesserede, et skandihuvian bud på en Shift
anmeldelse fra den svenske udgave af
http://www.gamereactor.se/recensioner/19337/Need+for+Speed%3A
+Shift/
- Gamereactor .

Citér Shift är en ny inriktning för EA.
Ett försök att attrahera alla oss som förgäves väntar (och suktar) efter Gran
Turismo 5, eller GTR 3. Need for Speed: Shift är en mycket lyckad fusion
mellan GTR 2 och Project Gotham Racing, med en presentation som för
tankarna till Forza Motorsport.

Skrevet af: Krjstoff
Skrevet den: 24-September-2009 kl. 14:58
Jeg tror lige jeg klapper hesten og venter til jeg har prøvet demoen der kommer ganske snart

Skrevet den: 24-September-2009 kl. 16:17

Jeg har haft spillet i nogle dage.

I bund og grund et ganske udemærket spil.

Vel og mærke, hvis det ikke var fordi der er ufatteligt mange bugs / glitches, og nogle andre mangler der trækker voldsomt ned. Det tyder meget på, at de bare har releaset spillet før det var færdig, for at få det solgt inden Forza 3 & GT5 kommer på gaden.

Jeg tror dette spil må have verdens rekord i bugs.

Bare for at nævne nogle enkelte, er spillet mere eller umuligt at spille med mange af de hurtige biler efter opgradering, fordi de begynder at hoppe helt vildt og uhæmmet rundt på banen

Se evt video her.

http://www.youtube.com/watch?v=9NFdXu4Bumk&feature=player_embedded - http://www.youtube.com/watch?v=9NFdXu4Bumk&feature=playe r_embedded

Udover det var der af en eller anden grund ikke damage på PS3 versionen (Der er netop kommet en patch i dag, der giver damage på PS3)

Dertil kommer at lige pludselig forsvinder lyden, eller skærmen bliver helt sort. Biler der ikke kan starte, de bliver bare stående på banen selv om man sætter i gear og giver gas. Biler der ikke står i den rigtige grid position og en hel masse andre ting der bare trækker voldsomt ned.

Jeg kan ikke fatte at nogen anmeldere kan give dette spil 9 i karakter. Det tyder helt klart på en eller anden form for bestikkelse, eller også har de bare ikke spillet det i mere end 10 minutter.

Udover det har spillet nogle voldsomme mangler. Der ikke er deciderede bugs, men bare til general iritiation. F eks kan man ikke selv konfigurere sin controller eller rat ( kan f.eks ikke bruge nitro på G25 fordi spillet ikke giver mulighed for at konfigurere rattet )

Man kan heller ikke tune sin bil og så afprøve den på en bane, uden at skulle gå hele vejen tilbage til spillets hovedmenu, og derefter ind i tunings menuen, og så hele vejen tilbage til banen igen for at afprøve sine nye tunigs indstillinger. Det kan sgu da ikke være rigtigt at man skal klikke igennem + 10 menuer for at komme til at afprøve sine ændringer.

Online er også meget manglet fuldt. Et spil starter automatisk efter 2 minutter. Man kan nærmest ikke nå at invitere venner ind i games, og vælge en bil, før spillet bare starter helt af sig selv.

Hosten kan heller ikke sætte setttings som f.eks at alle skal køre i pro mode. Så hvis man kan lide at køre i pro mode med alle aids off, så kommer der bare en eller anden hjernedød dreng på 8 år med alle aids on og kører alle af banen.

Spillet har også irreterende lange loade tider.

Når alt det så er sagt, så er det faktisk lidt synd, for bag alt det negative gemmer der sig et ret godt spil, som hvis der blev rettet op på de ovenstående fejl sagtens kunne få omkring 8,5 -9,0 i score efter min mening.

Men spillets nuværende tilstand er omtrent 5 eller max 6 ud af 10 efter min mening.

Forhåbentlig kommer der en patch der kan rette op på nogle af de mangler, men helt ærligt tvivler jeg meget på at EA kan / vil gøre ret meget ud af at opdatere det.

Skrevet den: 24-September-2009 kl. 17:07

Det lyder da lidt røv.. Mærkeligt at gamespot ikke har nævnt nogen af de ting du nævner - du er sikker på at den udgave du har fået ikke er "i stykker", det lyder ærligt talt voldsomt med alt det du nævner af "bugs".

"Dertil kommer at lige pludselig forsvinder lyden, eller skærmen bliver helt sort. Biler der ikke kan starte, de bliver bare stående på banen selv om man sætter i gear og giver gas. Biler der ikke står i den rigtige grid position og en hel masse andre ting der bare trækker voldsomt ned."

Jeg synes at du bør tage kontakt til dem du har købt spillet af, også tage en snak med dem om det.

-------------

Skrevet den: 24-September-2009 kl. 17:15
Har godt læst om problemet med Tier4 biler. FPS  kan også lige falde i et par sekunder for så at vende tilbage.

Ud over de to ting har jeg ingen fejl/bugs haft.

Er enig i at der er for mange menuer at klikke rundt i og loadtider er ikke hurtige nok.

På NFS forum er der nogen der har fået byttet deres spil og derefter været fri for nogle af deres fejl, så det kunne du prøve.

Skrevet den: 24-September-2009 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Når alt det så er sagt, så er det faktisk lidt synd, for bag alt det negative
gemmer der sig et ret godt spil...

Oplever du alle disse fejl selv?
Det lyder mest som en komplet opsamling af de bugs/glitches der opleves på
tværs af alle tre aktuelle platforme...
Nogle af de emner du nævner er klart et spørgsmål om mindre heldig spilstruktur
der grundlæggende peger i retning af hastværk fra udviklerens side.
Nogle issues ved Shift er bare røvirreterende andre bør fikses snarest. Lidt
mærkværdigt at mange af de mest graverende bugs optræder og viser sig når man
når op på de lidt højere "tiers" 3+.

Lige nu sådan i løbet af ugen har jeg mest tid til lidt "Quick-Race" og er p.t. kun på
lvl14, så mange af de mest trælse fejl er ikke såååh tydelige endnu...

Overordnet er jeg ganske enig i at "bag alt det negative gemmer der sig et ret godt
spil." Indtil videre ganske sjovt og tltaler mig mere end DiRT2 der er lidt for
Ex7r3333333me! i stilen til mig.

<overflow>
Citér Biler der ikke kan starte, de bliver bare stående på banen selv om man
sætter i gear og giver gas.

Gælder afaik kun for visse biler på visse baner, z06 som det mest fremtrædende
eksempel, derfor betyder det da selvfølgelig ikke at det er iorden, men kan undgås
med lidt god vilje.

Citér Biler der ikke står i den rigtige grid position og en hel masse andre ting
der bare trækker voldsomt ned.

Visse biler på nogle baner. Flagtøsen der står midt i bilen er godtnok lidt
pågående, -ud af min bil tøs, jeg er jo op til hele to meter fra min gridposition...
</overflow>

Holy Crap!
"Gran Turismo 5: March 2010 in Japan"

Skrevet den: 24-September-2009 kl. 20:57
Jeg er lige gået igang med Shift - jeg synes det er ok, men framedrops på baner hvor det går rigtigt stærkt er godt nok irriterende, og forekommer lidt for ofte :(

Der ud over, så er spillet lige crashet en gang for mig - havde lige afsluttet en event, og trykkede accept for at komme videre fra et løb som jeg havde vundet, og plooof, sort skærm i lidt tid - og så XMB...

Det må gerne være en af de få gange det sker

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet af: iceman24
Skrevet den: 24-September-2009 kl. 22:06
jeg er på level 18 og har prøvet Tire3 på min PS3 dog har
jeg ikke oplevet framedrops eller andre fejl... har kun
oplevet en ting der så underligt ud to AI biler kørte
sammen og den ene lettede som en flyver og der efter crashe
for vildt..

Skrevet den: 24-September-2009 kl. 22:43
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

jeg er på level 18 og har prøvet Tire3 på min PS3 dog har
jeg ikke oplevet framedrops eller andre fejl... har kun
oplevet en ting der så underligt ud to AI biler kørte
sammen og den ene lettede som en flyver og der efter crashe
for vildt..

Ikke for at beskylde dig for at lyve, men jeg NÆGTER at tro på at du ikke har oplevet framedrops - det er udpræget ved løb på store baner med lang drawingdistance, og høj fart... måske oplever vores øjne det forskelligt, men det skulle undre mig at du ikke har oplevet det!

Og så er det utroligt hvor meget bodyroll bilerne har - måske noget suspensionproblem - nogle af bilerne vugger som om de første på luftpuder :)

-------------
Lars B

Skrevet den: 25-September-2009 kl. 07:07

Det er ikke min version af spillet der er i stykker, Det er bare generelt et spil der har mange fejl. Hvis i kigger på diverse forums vil i finde rigtigt mange der rapporterer fejl.

Jeg vil tro omkring 50 % af de post der er på det officelle forum, er omkring bugs der er i spillet

Der er langt flere bugs end jeg nævnte i min anden post. ( Der er rent ud sagt alt for mange fejl til at rapportere dem alle )

Og ja hvis man undgår visse løb & biler, samt fravælger nogle opgraderinger + bruger en masse tid på at tune sig ud af nogle af de bounce problemer der er ( Hvorefter spillet lige pludselig resetter alle dine tunings indstillinger til default igen af sig selv, så man kan starte forfra med at tune igen !! ) så kan man undgå nogle af de problemer. Men det gør det sgu ikke mere i orden at sende et spil der over hovedet ikke er testet på markedet.

Skrevet af: DonJensen
Skrevet den: 04-Oktober-2009 kl. 15:16
Min kone var så sød at tage spillet med hjem til mig fra NYC da det kom
frem. Jeg kan dog ikke forlig mig med at jeg ikke kan vælge at styre
(venstre højre) med pilene i stedet for den analoge controller.

Jeg må give den en chance til, men der ser ikke ud som om jeg beholder det
som det ser ud nu. Og sammenlignet med Dirt 2 som jeg næsten har
gennemført, virker styringen i dette meget bedre.

-------------
http://bfbc2.elxx.net/stats/ps3/K-Gaard">

Skrevet den: 06-Oktober-2009 kl. 10:31

Jeg valgte at købe det til Xbox'en, da controlleren simpelthen bare er meget bedre til bil-spil end Dualshock'en er. Og jeg er faktisk ret positiv overrasket over hvor sjovt det er at spille. Bilfysikken er ikke på Forza niveau, men præsentationen er sublim. Grafikken, fartfornemelse, banerne og specielt lyden er second-to-none i Dolby Digital 5.1. Og så er der selvfølgelig cockpittet, som er yderst velproduceret. Alle detajler er med, bla. kan man se genskær i ruden fra instrumentboardet og alle dials virker som de skal. Og blur effekten er bare for cool når man nærmer sig de 200km/t+ :)

9/10 herfra.

Men glæder mig nu alligevel helt vildt til Forza 3.

Print side | Luk vindue