Print side | Luk vindue

Xbox disc read error

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=66218
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 20:50

Emne: Xbox disc read error
Skrevet af: phb
Emne: Xbox disc read error
Skrevet den: 14-September-2009 kl. 10:23

Jeg har problemer med min Xbox 360 som jeg er lidt forvirret over. Jeg vil indrømme at jeg ikke har undersøgt det til bunds på nettet, men vil lige høre om der er nogle kloge hoveder herinde som har opleveret det samme.

Jeg spiller en del Fifa 09 som jeg derfor har lagt ind på harddisken, men jeg har den sidste måneds tid oplevet at jeg får en disc read error. Mine unger har haft fat i min Fifa 09 DVD og har ridset den voldsomt så jeg har hele tiden tolket det som at spillet henter småting på DVD'en selv om den kører fra harddisken og det så er der den giver fejl ind imellem.

Men nu har jeg set at de nyeste demoer jeg har hentet fra Marketplace og fejler. Enten med disc read error eller også ved at Xbox'en staller. Så det lyder jo til at det er selve harddisken den er galt med og derfor har jeg prøvet at sætte en ny harddisk i men det fejler også. Desuden har jeg prøvet Fifa 09 fra DVD'en og så fejler den ikke mere.

Er der nogen der kan forklare dette. Jeg tænker selv at det så må være en diskcontroller fejl, da to forskellige harddiske giver problemer, men måske er der andre muligheder jeg ikke lige ser. Så lad mig høre hvis I har nogle ideer.

Eventuelt et link til nogle folk som kan fixe Xbox'e, da garantien desværre er udløbet. Gerne i Aarhus området.

Print side | Luk vindue