Boxer, hvilken løsning vælger du/i ?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Det digitale sendenet
Forumbeskrivelse: DTT nettet incl. Boxer (DVB-T)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=66430
Udskrevet den: 22-April-2025 kl. 21:52
Emne: Boxer, hvilken løsning vælger du/i ?
Skrevet af: Laurel&Hardy
Emne: Boxer, hvilken løsning vælger du/i ?
Skrevet den: 17-September-2009 kl. 15:27
Lad os se hvilken Boxer løsning er bedst for Danmark og dig/jer.
Jeg starter med Boxer Mini + tilvalg af Sport pakken.

|
Svar:
Skrevet af: Christ_dk
Skrevet den: 17-September-2009 kl. 15:29
intet,
jeg mener en udbyder uden HD kanaler er rimeligt fjollet at starte på dette tidspunkt i udviklingen.
Desuden ender deres store pakker på ca samme pris som andre udbydere leverer op til 12 HD kanaler, så hvad er der så tiltrækkende ved dem ? om jeg skal have en digital antenne eller en parabol gør ret lille forskel.
Vh
Christian
------------- Samsung LE52M87
Pioneer SC-LX71
Playstation 3 - Slim
Linux HTPC
Front - Dali Grand Diva
Center - Dali Grand Vocal
Sub - Dali SWA 12
Bag - Dali Suite R0.7
|
Skrevet den: 17-September-2009 kl. 15:39
Christ_dk skrev:
intet,
jeg mener en udbyder uden HD kanaler er rimeligt fjollet at starte på dette tidspunkt i udviklingen.
Desuden ender deres store pakker på ca samme pris som andre udbydere leverer op til 12 HD kanaler, så hvad er der så tiltrækkende ved dem ? om jeg skal have en digital antenne eller en parabol gør ret lille forskel.
Vh
Christian
|
Afstemningen var nu også mest tænkt på Boxer og andre DVB-T seere/kunder.!!

|
Skrevet af: Det sorte får
Skrevet den: 17-September-2009 kl. 15:45
Har lige nu Boxers intropakke. Men når den udløber tror jeg ikke at jeg fortsætter med Boxer. Ser faktisk udelukkende de gratis kanaler, og når der så også kommer en gratis HD kanal dækker det nogenlunde mit behov. :-)
------------- Der findes ikke dårlig smag. Kun god smag, og den er dårlig!
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 17-September-2009 kl. 16:05
Jeg synes også det er helt vildt at betale for Boxer Ab. Vil bare ha' en box til free to air kanalerne. Der kommer jo 3 nye + de 4 vi har, så 7 kanaler kan fint dække mit behov.
|
Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 17-September-2009 kl. 17:07
dvb-T uden boxer
har lige opsagt mit canal digitial og solgt min pvr. Når aldrig og se noget af det om det så er HD.
har købt en firedtv dvb-T til min bærbar, så kan jeg optage i ren digital kvalitet og se dr HD til den tid. Har en Pan ex87 til mit tv. Den virker indtil 2012. Køber en masse serie på dvd og blu-ray film, så når faktisk aldrig og se tv.
så ingen abo på noget udover licens
|
Skrevet den: 17-September-2009 kl. 17:07
Jeg ville ønske, at jeg havde tilføjet mulighederne "DVB-C" for kabel-tv uden Boxer og "DVB-S" for satellit-tv uden Boxer, i valgmulighederne.
Det ser nemlig ud til at muligheden "DVB-T uden Boxer" tiltrækker mange derfra i den kategori.

|
Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 17-September-2009 kl. 17:10
Laurel&Hardy skrev:
Jeg ville ønske, at jeg havde tilføjet mulighederne "DVB-C" for kabel-tv uden Boxer og "DVB-S" for satellit-tv uden Boxer, i valgmulighederne.
Det ser nemlig ud til at muligheden "DVB-T uden Boxer" tiltrækker mange derfra i den kategori.

|
Ja Man dvb-c og dvb-s har jo intet med boxer at gøre eller med dvb-T. Men mange vil gerne se HD og den mulighed har boxer ikke. Så de er faktisk kommet meget bagud fra start
|
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 17-September-2009 kl. 18:47
Jeg vælger ikke Boxer, det er unødvendigt, skal bare bruge FTA kanalerne + de extra kanaler jeg nu kan se gratis Digitalt på kabelTV, så det sammen med Sattelit (100 kanaler) er nok.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: Ole Pihl
Skrevet den: 18-September-2009 kl. 12:11
Vi havde overvejet Boxer , da vores fiberløsning (TV) er meget dyrt .
Men med de priser , som Boxer forlanger for en løsning til flere tv ( I vores tilfælde 2 ekstra tv ) så beholder vi tv via fiber .
Der kan vi køre et analogt spejl , ud til alle de fjernsyn vi ønsker , for bare 40 kr mere om måneden .
|
Skrevet den: 20-September-2009 kl. 09:31
Ole Pihl skrev:
Vi havde overvejet Boxer , da vores fiberløsning (TV) er meget dyrt .
Men med de priser , som Boxer forlanger for en løsning til flere tv ( I vores tilfælde 2 ekstra tv ) så beholder vi tv via fiber .
Der kan vi køre et analogt spejl , ud til alle de fjernsyn vi ønsker , for bare 40 kr mere om måneden .
|
Man kan jo ogå vende det om og spørge, er det alle der har brug for alle programmerne i hele huset..?
F eks vil det jo stadig være muligt at se DR børne-tv programmer i børneværelset uden Boxer, eller nyhederne fra DR og TV2 uden Boxer i soveværelset/køkkenet! Så kunne man nøjes med en Boxer løsning i stuen, evt til film og sport, eller hvad..?
På den måde bliver Boxer en endda billig løsning. Mini-pakken eksempelvis + sport-pakken 89,- + 45,- = 134,- mnd for ialt 16-18 kanaler incl DR/TV2.

|
Skrevet af: quadrago
Skrevet den: 20-September-2009 kl. 09:41
Det lyder som en pris hvortil der skal lægges verdens højeste kortgebyr.
Jeg ønsker 2 af Boxers kanaler, men dette vil medføre en pris på 200kr inkl. kortgebyr, det samme jeg kan få 45 kanaler for, inkl. de nævnte og en håndfuld HD - hos den lokale udbyder.
Så meget for valgfrihed, Boxers priser er forfejlede.
|
Skrevet af: AarhusBruger
Skrevet den: 21-September-2009 kl. 13:44
Jeg har valgt Boxer Flex 8.
Jeg synes egentlig det er sindsygt dyrt, men jeg ønsker at kunne se NHL på TV2 Sport, og det er trods alt lidt billigere end den store pakke hos Stofa som er mit eneste alternativ til at se den kanal. Jeg vil så vælge Zulu, TV2 Film, History, Discovery og nogle tegnefilmskanaler til ungerne.
Havde pakken været lidt billigere, og havde det været muligt at vælge Kanal 5 i flex pakken, så havde løsningen været helt perfekt - nu er den blot det bedste af to dyre løsninger. Jeg fik dog en gratis boks med i købet, som under alle omstændigheder skulle skaffes til de nye DR kanaler, så det tager da lidt af 1 års omkostninger.
Har kun et TV, så den med ekstra kort er ikke noget problem.
|
Skrevet af: hansen07
Skrevet den: 23-September-2009 kl. 01:24
Når mit intro slutter går jeg tilbage til cd for 245kr pr mdr så har cd et større udvalg men indtil da bliver det nok flex8
|
Skrevet af: cholm
Skrevet den: 10-Oktober-2009 kl. 10:03
Er der nogen som ved om TV2 Sport kan vælges, som en af de 8 kanaler, i Flex 8 efter den 30.04.10.
Jeg spørger da de skriver, at den følger med u.b. i Flex 8 indtil ovenstående dato. Skal man så bare indtil 30.04.10 vælge 8 andre kanaler, og derefter udskifte en af de andre kanaler med TV2 Sport?
/cholm
|
Skrevet af: AarhusBruger
Skrevet den: 10-Oktober-2009 kl. 12:19
Jeg undrer mig over det samme.
De skriver det som om den kan vælges blandt de 8, og det agter jeg at holde dem op på hvis de fjerner den fra de valgfrie efter 30.04.10
Det virker underligt at den er blandt de valgfrie, da den er meget dyrere end de andre der kan vælges.
|
Skrevet af: qpad
Skrevet den: 11-Oktober-2009 kl. 14:03
til 49,- per måned får man en gratis mpeg4 modtager med, og den giver altså et rigtigt flot billed, man får også et par kanaler mere, og man undgår sort skærm, så jeg syntes faktisk boxer er et godt valg, specielt når man ikke har en fladskærm, så kan man jo ikke se noget i hd alligevel.

|
Skrevet den: 12-Oktober-2009 kl. 10:00
Jeg har valgt Mini og Sportspakken, det fåes til 49,- + 45,- = 94,- i mnd excl kortafgiften, det giver ialt 18 tv programmer.:
DR1, DR2, TV2, Lokalt tv, DR Ramasjang, DRk, DR-HD, DR update, Folketings tv, ARD, Norsk TV2, Svensk TV4, TV2 Charlie, TV2 Sport, Canal9, TV2 News, Kanal4 og Kanal5.
Når man specielt interesserer sig for superliga-fodbold, så får man ingen andre steder 5 ud af 6 kampe om ugen, for dkr 94,- i mnd.
Så F**K TV3 og alle deres reklamer....

|
Skrevet af: ghost-the-man
Skrevet den: 12-Oktober-2009 kl. 10:16
Jeg har valgt DVB-T uden Boxer,jeg betaler jo i forvejen en lille formue hver mdr til CD .
------------- M.V.H Jan
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33699&PN=1&title=ghostthemans-hjemmebio - welcome to Ghost-The-Man`s Hjemmebio/HiFi
|
|