Print side | Luk vindue

Canal 9 med yousee og LG LH5000 TV?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=66593
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 18:06

Emne: Canal 9 med yousee og LG LH5000 TV?
Skrevet af: helmerson
Emne: Canal 9 med yousee og LG LH5000 TV?
Skrevet den: 20-September-2009 kl. 14:38

Hej

Jeg kan simpelthen ikke få mit nye LG LH5000 TV til at finde canal9. Jeg har Yousee fuldpakke og fjernsynet har både DVB-C tuner og MPEG4, så alle betingelser skulle være opfyldt. Når jeg sætter det til at lave en kabel søgning med netværksid 00650 (Herning) finder den 148 DTV kanaler, hvoraf jeg dog ikke kan se en del af dem. Jeg kan dog finde bl.a. BlueHustler og Explorer, som ud til at være digitale bonuskanaler, og derfor virker det underligt, at jeg ikke kan finde canal 9..

Nogen, der der kan hjælpe. 

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 20-September-2009 kl. 15:24

Jeg har også problemer med at modtage kanalen, og det er på Samsungboxen den siger intet signal. Var hos Expert i går og prøve på deres box, og kanalen var på der.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: evilguy
Skrevet den: 24-September-2009 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af helmerson helmerson skrev:

Når jeg sætter det til at lave en kabel søgning med netværksid 00650 (Herning) finder den 148 DTV kanaler, hvoraf jeg dog ikke kan se en del af dem.

Samme problem i Holstebro med netværksid 00650... Du er ikke alene

-------------
Mvh. Johnny

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand wrong answers.

Print side | Luk vindue