Print side | Luk vindue

Blu-ray Godfather trilogi

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Medier
Forumbeskrivelse: Blu-ray, DVD og memory kort, erfaringer og anbefalinger
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=66984
Udskrevet den: 01-Februar-2025 kl. 07:59

Emne: Blu-ray Godfather trilogi
Skrevet af: Hansemand
Emne: Blu-ray Godfather trilogi
Skrevet den: 26-September-2009 kl. 18:59
Har købt The Godfather hos Amazon.uk men oplever at Part 2 stopper i chapter 13 ved  01:41:32. Jeg har fået tilsendt en anden trilogi og det er nøjagtig det samme sted filmen stopper og ikke vil spille længere. Er der nogen andre der kender til dette problem? Jeg har ca 20 andre blu-ray film uden nogen problemer overhovedet. For mig at se er det selve transveren der er gået galt, eller?

-------------
Mvh Hansemand

Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 26-September-2009 kl. 19:03

Jeg har den danske udgave, og der er ingen problemer med nogen af dem.

Men jeg mener det er samme transfer som den danske.

Du kender ikke nogen med en afspiller, hvor du kan prøve den?

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-September-2009 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Du kender ikke nogen med en afspiller, hvor du kan prøve den?

Nej.

Jeg synes der er besynderligt at filmen stopper nøjagtig samme sted på to forskellige medier. Part 1 og Part 3 er fuldstændig iorden.

-------------
Mvh Hansemand

Skrevet den: 26-September-2009 kl. 19:12

Når nu den stopper samme sted hver gang, så kan det jo netop godt være maskinen.

Den er opdateret med nyeste firmware?

Hvor i landet bor du? Jeg kan da godt lægge hus til en afprøvning, hvis du er i nærheden af taastrup. Ellers kan det være at der er en anden i nærheden af dig.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-September-2009 kl. 19:24

Når nu den stopper samme sted hver gang, så kan det jo netop godt være maskinen.

Hvor i landet bor du? Jeg kan da godt lægge hus til en afprøvning, hvis du er i nærheden af taastrup. Ellers kan det være at der er en anden i nærheden af dig.

Tak for det . jeg har for mange år siden boet Tåstrup (Rønnevangshusene) men nu bor jeg i nærheden af Ringkøbing fjord. Der er lidt langt. Hvordan forklarer du at det er mit drev som er skylden? Det er forøvrigt et HL-DT-ST BDDVDRW GGC H20L. FW er 1.03

-------------
Mvh Hansemand

Skrevet den: 26-September-2009 kl. 19:30

Ja, det er lidt langt. Jeg bor nede i fuglekvarteret. Så det er ikke langt fra din gamle adresse.

Det er så et som sidder i computeren. Det kan da godt være begge dele, det lyder bare underligt at det er samme sted.

Er der ingen andre med blu-ray, som bor i nærheden af hansemand som kan hjælpe, med at afprøve den?

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-September-2009 kl. 19:36

Ja, det er lidt langt. Jeg bor nede i fuglekvarteret. Så det er ikke langt fra din gamle adresse.

Det er så et som sidder i computeren. Det kan da godt være begge dele, det lyder bare underligt at det er samme sted.

Er der ingen andre med blu-ray, som bor i nærheden af hansemand som kan hjælpe, med at afprøve den?

Jeg har ogå prøvet at rippe disken til hd via Anydvd og der stopper den også med fejl.

-------------
Mvh Hansemand

Skrevet den: 26-September-2009 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af Hansemand Hansemand skrev:

Jeg har ogå prøvet at rippe disken til hd via Anydvd og der stopper den også med fejl.

Når du afspiller den, har du så prøvet at lukke anydvd ned. Det kan godt lave ged i det når den kører. 

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-September-2009 kl. 19:47

Når du afspiller den, har du så prøvet at lukke anydvd ned. Det kan godt lave ged i det når den kører. 

Ja jeg har prøvet at lukke anydvd men ingen forskel. Det som generer mig er at det er nøjagtig samme sted filmen stopper ved begge skiver. Hvis det havde været et andet sted ville jeg måske nemmere købe at det var mit drev som havde skylden. Jeg har læst et sted her på forummet om en tilsvarende sag med en anden Blu-ray disk, men husker ikke hvad/hvem eller hvor.

-------------
Mvh Hansemand

Skrevet den: 26-September-2009 kl. 19:51

Det lyder underligt. Men jeg må melde pas.

Og de går jo nok ikke med til en ny bytter, så er der nok kun retur. Det er svært nå man ikke kan prøve dem i en anden maskine.

Jeg kender ikke den anden tråd.

Men held og lykke med at finde ud af noget.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 26-September-2009 kl. 20:00
Jeg er glad for at du også syntes det er underligt. Tak for input. Uden du behøver at kommentere så kunne det måske tænkes at der er kommet et genoptryk af filmene og hvor den så er smuttet på en og anden måde med Part 2. Kun et gæt.

-------------
Mvh Hansemand

Skrevet den: 27-September-2009 kl. 00:07
Jeg har nu læst på Amazon.uk under The Godfather blu-ray trilogy at der er flere som oplever det samme som mig. Det gælder kun Part ll. Det ser ud til at det er en dårlig transfer der brugt eller som er blevet beskadiget efterfølgende. Amazon har bedt mig om at returnere alle film og få mine penge tilbage. Det er godt nok trist da jeg anser Godfather filmene som noget af det bedste der nogensinde er lavet. Ihvertfald Part l.

-------------
Mvh Hansemand

Skrevet den: 27-September-2009 kl. 10:46

Jeg har lige haft min i, og der er intet på den tid du skriver.

Så du må vente, til der kommer tilbud på den herhjemme, hvis du ikke vil give den dyre pris.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 27-September-2009 kl. 11:18

Jeg har lige haft min i, og der er intet på den tid du skriver.

Så du må vente, til der kommer tilbud på den herhjemme, hvis du ikke vil give den dyre pris.

Hvornår har du købt dine Godfather film?
Hvis du ser hos Amazon.uk så er problemet startet i denne måned ca. Det kunne tyde på at en ny sending er mere eller mindre defekt måske.
Jeg kan måske købe dine film billigt, så kan du rode lidt rundt med diverse problemer og få tiden til at gå

-------------
Mvh Hansemand

Skrevet den: 27-September-2009 kl. 12:13

Hvis du ser hos Amazon.uk så er problemet startet i denne måned ca. Det kunne tyde på at en ny sending er mere eller mindre defekt måske.
Jeg kan måske købe dine film billigt, så kan du rode lidt rundt med diverse problemer og få tiden til at gå

Ha ha.

Jeg tror jeg beholder dem lidt endnu.

Jeg fik min hos dvdstrax, den gang de lavede en kvajer. Jeg tror jeg gav 210kr med porto. Det er jo typisk strax at lave de brølere.

Jeg skulle også gerne, få de 2 die hard film i box til ca 210kr incl porto.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 27-September-2009 kl. 12:34

Ha ha.

Jeg fik min hos dvdstrax, den gang de lavede en kvajer. Jeg tror jeg gav 210kr med porto. Det er jo typisk strax at lave de brølere.

Jeg skulle også gerne, få de 4 die hard film i box til ca 210kr incl porto.

Puha, nu lyver jeg. Det var hos moviezoo. 230kr incl.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 27-September-2009 kl. 13:21

Ha ha.

Jeg skulle også gerne, få de 4 die hard film i box til ca 210kr incl porto.

Puha, nu lyver jeg. Det var hos moviezoo. 230kr incl.

Hvornår min gode mand?

-------------
Mvh Hansemand

Skrevet den: 27-September-2009 kl. 13:26
Bestilt den 24/-08 og leveret dem 14/10-08.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 27-September-2009 kl. 13:40
Ok, ja det er så et år siden. Tak

-------------
Mvh Hansemand

Skrevet den: 27-September-2009 kl. 13:43

Ja, det er et stykke tid siden.

I dag koster den 450kr.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 27-September-2009 kl. 13:45
Det er nu også en rigtig fed serie.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Infinity
Skrevet den: 27-September-2009 kl. 16:32

Tak for det . jeg har for mange år siden boet Tåstrup (Rønnevangshusene) men nu bor jeg i nærheden af Ringkøbing fjord. Der er lidt langt. Hvordan forklarer du at det er mit drev som er skylden? Det er forøvrigt et HL-DT-ST BDDVDRW GGC H20L. FW er 1.03

Er det en HTPC ?

Jeg havde samme problem med Batman Returns og det blev løst ved at opdatere Display driveren! Gik fra ATI Radeon 3.3 til 3.5 og så var problemet væk. (Afspiller PowerDVD 7.3)

/Infinity

-------------
mvh Infinity

Skrevet den: 27-September-2009 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Er det en HTPC ?

Jeg havde samme problem med Batman Returns og det blev løst ved at opdatere Display driveren! Gik fra ATI Radeon 3.3 til 3.5 og så var problemet væk. (Afspiller PowerDVD 7.3)

/Infinity

Jeg har Nvidia Geforce 9500 GT og Powerdvd 7.3. Det har vist ikke noget med skærmkort at gøre. Som tidligere skrevet kan jeg heller ikke rippe til hd  via Anydvd. Og det drejer sig kun om Godfather ll, de to andre spiller super og kan også rippes til hd.

-------------
Mvh Hansemand

Print side | Luk vindue