Prøver at uddybe lidt.
Som sagt plv-Z3000.
i det jeg tænder den så har den en high pitch noise de første 2-2½ minut den starter op, kan høres fra 3 meter væk, har hørt VÆRRE fra Plasma, det er ikke overdrevet slemt, det er bare irrietrende.
Så når den er varmet op og rammer low lamp mode, så er det som om den går fra larmende til bare summende (stadig elektronisk støj, hørbar fra viewing position, men står man midt i rummet, så er det NÆSTEN ikke audible). går jeg i max lamp igen, så kommer denne lyd tilbage.
Det der er "sjovt" er at lyden IKKE variere, den er statisk, de plasma´er jeg har oplevet sådan en Buzzing på, fiser op og ned i Lydstyrke, og selvom jeg har Dynamisk kontrast på, så virker den liniær.
er det normalt fra en projektor, da jeg sad i test rummet, så lagde jeg slet ikke mærke til disse ting, men kan sagtens være fordi jeg sidder i et rum uden reel rumstøj, hvor test rummet var med meget larm.
Vil helst ikke rende firmaet på klingen pga. ethvert issue, men det er godt nok noget der irritere mig, faktisk så meget at jeg har aflyst færdiggørelsen af biffen, køb af SUB og sådan, fordi jeg har smidt 34k, og gider egentlig ikke smide 10-15 k mere, for noget jeg aldrig bliver helt tilfreds med.
Hvis det er normalt, så må jeg jo bare leve med det, men tror egentlig jeg stopper ved det nuværende setup, og stopper upgrade, for bliver aldrig 100% tilfreds med det så.
|