Print side | Luk vindue

Boxer uden boks

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Det digitale sendenet
Forumbeskrivelse: DTT nettet incl. Boxer (DVB-T)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67062
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 14:54

Emne: Boxer uden boks
Skrevet af: Skytrucker
Emne: Boxer uden boks
Skrevet den: 27-September-2009 kl. 21:31
Hej.

Jeg overvejer at skifte til Boxer, men jeg har to fjernsyn som ikke er godkendt. Kan jeg ikke bruge dem uden skulle have en ekstern boks? De har begge MPEG4 tuner og DVB-T.

Det drejer sig om:

Philips 26PFL5604H
Samsung LE22B450

Håber i kan hjælpe.

Mvh Thomas

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 27-September-2009 kl. 21:37

Det vil med sansynlighed virke, men der vil ikke være support fra Boxer hvis der opstår problemer.  

For at kunne se Boxers betalingskanaler på din Boxer-godkendte MPEG4 fladskærm, skal du have et Boxer TV-Modul, der passer ind bag i din fladskærm. 

Lige nu får du TV-Modulet til 0 kr. i forbindelse med køb af en Basispakke i webshoppen. Vejl. udsalgspris er 799 kr. 

Boxers Programkort skal placeres i Boxers TV-Modul, før det indsættes i fladskærmen.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: B-CLG
Skrevet den: 28-September-2009 kl. 07:56
@Skytrucker
Og du mener Boxer betalingstv ?
Ikke bare de gratis signaler med DR,TV2 etc.  i MUX1 + 2 + evt. signal fra Sverige eller Tyskland - hvis du skulle befinde dig i nærheden...?

Sidstnævnte er ikke Boxer, men der er ofte misforståelser omkring dette.
Du skal ganske rigtigt ud og investere hvis du skal have Boxer betalingstv, mens den anden løsning skulle være ligetil såfremt du bare har en almindelig antenne.

/B

Print side | Luk vindue