Print side | Luk vindue

Fifa 10

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67125
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 21:18

Emne: Fifa 10
Skrevet af: Klondike
Emne: Fifa 10
Skrevet den: 28-September-2009 kl. 15:51

Her er et par af de første review af Fifa 10.

Eurogamer score 9

http://www.eurogamer.net/articles/fifa-10-review?page=1 - http://www.eurogamer.net/articles/fifa-10-review?page=1

IGN score 9,3

http://uk.ps3.ign.com/articles/102/1028179p1.html - http://uk.ps3.ign.com/articles/102/1028179p1.html

Det ser sgu lovende ud

Svar:
Skrevet af: Gravenslund
Skrevet den: 28-September-2009 kl. 16:03

Labber labber... jeg sluger det råt! glæder mig helt vildt!!!

Specielt videoen med nye tiltag der ligger på ign.com lover godt!

Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 28-September-2009 kl. 16:11

Dvs så får det jo næsten 10 til Xbox, da det jo er en bedre konsol  .

Demoen tegnede rigtigt godt og rettede en masse ting / tilføjede en masse ting, så jeg skal helt sikkert have det, uanset hvad anmeldelserne så havde sagt.

Glæder mig til torsdag, bare ærgeligt man skal være længe på arbejde.

Skrevet af: Gravenslund
Skrevet den: 28-September-2009 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Fy føj... pas på ryggen fremover!!!

Skrevet af: Ponduus
Skrevet den: 29-September-2009 kl. 08:46

Her er lidt flere reviews: http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/fifasoccer10?q=fifa%2010 - http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/fifasoccer10?q =fifa%2010

Linker selvfølgelig til ps3, da det er den bedste konsol

http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/fifasoccer10?q=fifa%2010 - http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/fifasoccer 10?q=fifa%2010

Her er til Boxen.

Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 29-September-2009 kl. 10:25
Jeg naar dog desvaerre ikke at faa det i denne uge, da jeg har bestilt fra ShopTo. Hvor lang tid tager det fra dem?

-------------

BORING!

Skrevet den: 29-September-2009 kl. 12:42

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg naar dog desvaerre ikke at faa det i denne uge, da jeg har bestilt fra ShopTo. Hvor lang tid tager det fra dem?

Plejer, at tage 3-4 hverdage.

Ellers har El giganten det til 399 hvis du kan nå, at afbestille.

Skrevet den: 29-September-2009 kl. 12:46

Og EBgames/Gamestop har det til 199 + 2 spil hvis man forudbestiller (hvilket vil sige senest imorgen). jeg bytter mit Fifa 09 + et spil jeg købte i Fona til 100 kr. Du kan sikkert finde spil billigere så prisen kan jo godt blive lavere. Med sådan et tilbud forstår jeg ikke at man vil bestille fra udlandet, de priser jeg har set er det minimalt hvad man kan spare.

Jeg så lige IGN's videor, rigtigt fedt med alle de muligheder man har i træningsmode. En ting der kunne være rigtigt fedt, var hvis man i Arenaen igen kunne spille flere spillere, ligsom i 07. Jeg spiller hovedsageligt sammen med vennerne (ikke online), og der ville det da være lidt sjovere hvis man i pre-match arena kunne spille alle sammen.

Damn der er langt til torsdag :-P

Skrevet den: 30-September-2009 kl. 11:37

399 i EL giganten lyder lokkende. Jeg kan vel senest afbestille i dag. Giver 310 hos ShopTo tror jeg, og jeg kan godt taale at give differencen for at spille tidligere.  Er det kun paa deres hjemmeside det koster 399?

Kunne ikke finde spil billigere end 89DKK saa det med at bytte droppede jeg pga. besvaer - ogsaa fordi jeg byttede Fifa 09, Fallout, Mirrors Edge, Juiced 2 for Uncharted 2 og Assassins Creed 2. Har ikke mere jeg vil af med nu.

-------------

BORING!

Skrevet den: 30-September-2009 kl. 18:40

Det står også til 399 Kr i elgigantes tilbuds avis for denne uge. Så det gælder også for butikkerne.

Et andet spørgsmål, er så hvor mange de har inden de melder udsolgt. Jeg har erfaring med at Elgiganten tit har nogle tilbud, i avisen, for så at melde udsolgt når man står nede i butikken, men vi for se i morgen.

Skrevet den: 30-September-2009 kl. 21:42

På hjemmesiden står der, at det gælder hvis man forudbestiller på siden.

Anyway, ShopTo har sendt det i dag...så får i lidt tid til at øve inden jeg er klar

-------------

BORING!

Skrevet af: SJ
Skrevet den: 30-September-2009 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Gravenslund Gravenslund skrev:

Fy føj... pas på ryggen fremover!!!

Jeg synes selv, at PS3 er en bedre konsol end Xbox360, men jeg har prøvet demoen på begge konsoller og der er ingen tvivl om, at det er flottest på Xbox360, men sådan er det jo for det meste med multiplatformsspillene.

Skrevet af: nilfri
Skrevet den: 01-Oktober-2009 kl. 08:16

Jeg har lige fået mail fra coolshop; de afsender tilsyneladende først i dag - trods gentagne påstande om at ville sende i går. Jeg har bestilt for uger siden...

Så nu må jeg på jagt i fysiske butikker, for jeg har lovet ungerne, de fik spillet i dag.

Er det typisk for coolshop med ny-udgivelser?

-------------
Venlig hilsen

Finn, Roskilde

Skrevet af: bulk
Skrevet den: 01-Oktober-2009 kl. 08:27
Oprindeligt skrevet af nilfri nilfri skrev:

Jeg har lige fået mail fra coolshop; de afsender tilsyneladende først i dag - trods gentagne påstande om at ville sende i går. Jeg har bestilt for uger siden...

Så nu må jeg på jagt i fysiske butikker, for jeg har lovet ungerne, de fik spillet i dag.

Husker jeg forkert ? er release dato ikke først d 2 oktober (ps3 og xbox360).

Så passer det fint med du først skal modtage det imorgen, nu skriver du godt nok ikke hvilken platform det er til, men spillet har først release d. 2 oktober og det er imorgen .... så du skal nok lede i nogle butikker ... for mener de plejer at være ret strikse med de datoer. 

Skrevet af: bulk
Skrevet den: 01-Oktober-2009 kl. 08:31

Ups kan se elgiganten skriver d 1 oktober ..  måske skal du bare ned i den nærmeste elgiganten  

http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstation-3/PS3FIFA10/ps3-fifa-10-forsalg - http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-playstatio n-3/PS3FIFA10/ps3-fifa-10-forsalg

Skrevet den: 01-Oktober-2009 kl. 08:45

PS3

Ja, det er lidt forvirrende med releasedato; kigger jeg på den officielle hjemmeside, står der 2. oktober: http://fifa.easports.com/enDK/home.action - http://fifa.easports.com/enDK/home.action

elgiganten er en mulighed, men jeg kan ikke få lov til at bestille til mailto:collect@store - collect@store eller hvad det nu hedder. Og jeg vil altså ikke ha' den sendt :)

Så jeg må bare myldre derud og håbe det bedste...

-------------
Venlig hilsen

Finn, Roskilde

Skrevet den: 01-Oktober-2009 kl. 09:06

"Officiel" release dato er d. 2 oktober. Release dato i DK (og vistnok resten af norden) er 1. Oktober og release dato i USA er 10. oktober. Forvirrende? Bare en smule. Godt for os? Ja, for vi får spillet før alle andre.

Og havde man været rigtigt snu, så havde man enten bestilt fra Elgiganten, for de var åbenbart begyndt at sende spil ud for tidligt så der var en del folk der havde dem allerede igår.

Eller også var man gået på jagt efter det i butikker, for der var vist også en del butikker der allerede solgte det igår.

Men nu har man ventet i 2 måneder, så kan jeg godt vente 1 ekstra dag, så jeg overlever nok at jeg først får købt mit spil idag.

Skrevet den: 01-Oktober-2009 kl. 10:44

elgiganten i Roskilde havde "mange", og jeg fik den til 399 (til PS3).

Den kunne "reserveres" på stedet, og blev så udleveret ved kassen.

-------------
Venlig hilsen

Finn, Roskilde

Skrevet af: krikonis
Skrevet den: 01-Oktober-2009 kl. 12:01
Er der nogen der har fået byttet to spil for FIFA idag? Har
lige fået at vide at man sidst kunne gøre det igår. Hvis
der er så må i meget gerne sige hvilken gamestop butik,
helst i Københavns området

Skrevet den: 01-Oktober-2009 kl. 12:19

Oprindeligt skrevet af krikonis krikonis skrev:

Er der nogen der har fået byttet to spil for FIFA idag? Har
lige fået at vide at man sidst kunne gøre det igår. Hvis
der er så må i meget gerne sige hvilken gamestop butik,
helst i Københavns området

Jeg tror kun det fungerer som preorder. Ellers prøv at ringe til dem og spørg om du kan nå det. Alternativt, se hvad du kan indbyttte spillene til og så enten tage pengene og køre i Elgiganten (399,-) eller købe det hos Gamestop/EBgames. De plejer at give mere for spillene, hvis du samtidigt køber noget andet, så du kan jo regne på hvad der bedst kan betale sig.

Skrevet af: Potter
Skrevet den: 02-Oktober-2009 kl. 07:47

Sønnen fik sit i går, men måtte købes hos blockbuster efter at have været inde i 3 elmutanter i storkøbenhavn forgæves, de kunne først levere igen i næste uge. Desværre så koster det lidt mere i blokbuster, dog inkl. en fodbold.

-------------
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin

Skrevet af: serano
Skrevet den: 02-Oktober-2009 kl. 09:14

Første reaktion på spillet må være at det bragte adskillige smil frem på læben, især ved et par scoringer som virker langt mere realistiske end de nogengange statiske scoringere i 09eren.

Især kan man lave nogle hovedstød, hvor bevægelserne ligner virkeligheden meget bedre end før.. Skud er også blevet væsentlig forbedret, skudet skal placeres meget bedre nu og kan ikke smides op i krydset hver gang længere, klart plus

Jeg hælder til at give spillet 9/10 efter 4-5 timers spil :) Kan klart anbefales

-------------
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1
Synology
Apple TV4K
PS4

Skrevet af: meta
Skrevet den: 02-Oktober-2009 kl. 09:28
Har lige fået en sms fra posten, at spillet leveres i dag (Elgiganten). Uha man ved godt, hvad weekenden kommer til at stå på

-------------
+ 70 positive handler!

Skrevet den: 02-Oktober-2009 kl. 10:11

Oprindeligt skrevet af serano serano skrev:

Især kan man lave nogle hovedstød, hvor bevægelserne ligner virkeligheden meget bedre end før.. Skud er også blevet væsentlig forbedret, skudet skal placeres meget bedre nu og kan ikke smides op i krydset hver gang længere, klart plus

Det er også min opfattelse. Især det med skuddene. Jeg skulle prøve managerdelen, og da jeg ikke gider lege manager med et 5-stjernet hold (hvad skal man så udvikle?), så valgte jeg først HB Køge (også bare for at se hvordan et rigtigt skodhold spillede). Og hold da kæft hvor er de ringe. Det første forsøg jeg havde var hvor jeg kom ude fra sidlinien, parallelt med baglinien og så med LB forsøger at skyde den op i fjerneste hjørne - en sikker vinder i 09. Den røg så næsten ud til hjørneflager . Nu ved jeg godt at HB Køge er ultra-ringe, men i 09 synes jeg sagtens at man kunne spille fornuftigt med de rigtigt dårlige hold. Det har de ændret på, hvilket jeg synes er fedt.

Udover det så er skud, selv med de bedre hold, også blevet sværere umiddelbart. Tilgengæld, så kan man rent faktisk score på gode langskud (og jeg mener ikke de exploit skud hvor man skyder fra midterscirklen og den flyver over keeperen som hopper 5 sekunder for sent).

Efter at have spillet 3-4 timer igår, synes jeg at følelsen fra demoen holder - nemlig at spillet bare er virkeligt helstøbt. Udover 360graders dribling, så er det svært at sætte en finger på noget i gameplayet der definitivt er årsagen. Det er mere som om alle elementer i spillet er blevet forbedret og tweaket et godt stykke i den rigtige retning.

Et eksempel er spillernes balance. I 09, hvis man lavede en glidende tackling så ville man enten få fat i bolden med en ren tackling, eller slagte manden og give et frispark. I Fifa 10 oplever man tit at de gode spillere simpelthen glider af på tacklingen og løber videre, simpelthen fordi deres balance er så god, samtidigt med at de undgår forsvarerens ben.

En anden ting er de høje bolde som er blevet meget bedre. Man kan nu rent faktisk lave et ordentligt sideskift, og ikke ligesom i 09 hvor den ofte bare blev til en balonbold der hang i luften så længe at modstanderen kunne nå at hente en Cafe Late og stadig nå hen og stille sig i vejen.

Det er som sagt svært at sætte fingeren på enkelte elementer, men må bare konstatere at hele spillet er blevet forbedret i en sådan grad at jeg helt klart mener det er pengene værd. Folk der ikke opgraderer snyder sig selv for den bedste fodboldoplevelse nogensinde.

Skrevet af: Rasmusdc
Skrevet den: 02-Oktober-2009 kl. 10:19

selve elementerne er vel fuldstændig ens mellem 360 og ps3? fysik and so on?.

ved 360 er lidt skarpere på textures men min er en launch med component, så får vel mere ud af HDMI og PS3 og Frit online

Skrevet den: 02-Oktober-2009 kl. 11:16
Ud fra demoen synes jeg ogsaa at indlaegene foeles mere realistiske - hvilket ikke betyder, at jeg er god til dem. Tvaertimod. Jeg var blevet rigtig god i 09 fordi jeg spiller meget over floejene, jeg tror ikke at jeg lavede et eneste indlaeg lige i panden paa Zlatan i demoen (de er sat til semi-manuelt). Det kommer nok med oevelse...

-------------

BORING!

Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 02-Oktober-2009 kl. 15:52

Blot til info, så kan dette spil købes på amazon.co.uk til ps3 for ca. 285 incl fragt.

Skrevet den: 02-Oktober-2009 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

Blot til info, så kan dette spil købes på amazon.co.uk til ps3 for ca. 285 incl fragt.

Men vel ikke i Nordics-udgaven?

PS: coolshop sendte så alligevel et eksemplar, så nu har vi et i overskud. Er der nogen, der vil købe - kan afhentes i Roskilde- lidt billigere end 399 (fordi jeg så slipper for bøvlet med retur)

-------------
Venlig hilsen

Finn, Roskilde

Skrevet af: kbh4
Skrevet den: 02-Oktober-2009 kl. 16:33

Hvad er forskellen?

-Kent

-------------
http://eu.playstation.com/psn/profile/kbhsn/">

Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 02-Oktober-2009 kl. 17:02

Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

PS: coolshop sendte så alligevel et eksemplar, så nu har vi et i overskud. Er der nogen, der vil købe - kan afhentes i Roskilde- lidt billigere end 399 (fordi jeg så slipper for bøvlet med retur)

formentlig ikke nordics-udgaven - vidste ikke der var forskel ud over coveret...Er der det?

Skrevet den: 03-Oktober-2009 kl. 10:22
Er der virkelig ingen som ved hvad forskellen på "Nordic" udgaven og den engelske er (ud over dansk tekst på coveret)?

-Kent

-------------

Skrevet af: Lightyear
Skrevet den: 03-Oktober-2009 kl. 10:53
Danske menuer.

Skrevet den: 03-Oktober-2009 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af Lightyear Lightyear skrev:

Danske menuer.

Det tror jeg ikke er rigtigt. Efter hvad jeg har hørt så er
der ingen forskel, udover cover og manual. Selve skiven er
den samme der bliver brugt til alle udgaver.

Har aldrig haft en ikke-nordic, men det er bare hvad jeg
har læst mig til.

Skrevet af: morteng
Skrevet den: 04-Oktober-2009 kl. 15:13

Hey

Jeg synes jeg er pivringe til spillet og det irriterer mig grænseløst at jeg tilsyneladende ikke bliver proportionalt bedre med antal timer jeg bruger på det. Jeg søger derfor en slags "guide" til hvordan man bliver bedre til FIFA, altså en der forklarer hvordan hjørne- og frispark skal tages samt en list over moves - jeg savner bla. den hvor han stopper bolden. Jeg fandt en "How to beat your opponents" til FIFA 09 men den holder ikke med 10'eren jeg har prøvet.

Håber i kan hjælpe!

-------------
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]

Skrevet af: Lightyear
Skrevet den: 04-Oktober-2009 kl. 16:17

Har aldrig haft en ikke-nordic, men det er bare hvad jeg
har læst mig til.

Jeg har tidligere haft en ikke-nordic udgave af netop FIFA, og der var der IKKE danske menuer med.

Skrevet den: 05-Oktober-2009 kl. 08:04
Oprindeligt skrevet af morteng morteng skrev:

Hey

Jeg synes jeg er pivringe til spillet og det irriterer mig grænseløst at jeg tilsyneladende ikke bliver proportionalt bedre med antal timer jeg bruger på det. Jeg søger derfor en slags "guide" til hvordan man bliver bedre til FIFA, altså en der forklarer hvordan hjørne- og frispark skal tages samt en list over moves - jeg savner bla. den hvor han stopper bolden. Jeg fandt en "How to beat your opponents" til FIFA 09 men den holder ikke med 10'eren jeg har prøvet.

Håber i kan hjælpe!

Jeg har det lidt på samme måde. Virker som om at uanset hvor meget jeg spiller for jeg sku altid røvfuld i online

Har det også svært mod AI'en på profesionel har jeg svært ved at skabe chancer, kan for det meste vinde mod AI'en med 1 eller 2 mål.

Det virker som om der er stor forskel på semi pro og pro, fordi Semi pro er alt for nemt.

Anyway jeg tror ikke der er en decideret guide, det handler vel bare om at blive ved med at spille, hvilket jeg da også gør da jeg elsker Fifa. No matter om jeg ikke er specielt god til det

Skrevet af: Smed89
Skrevet den: 05-Oktober-2009 kl. 10:04
Jeg har haft både Fifa 07 og 08 fra England (dvs ikke nordiske udg.) og der
var der kun engelske menuer, hvorimod den danske/Nordiske udgave var
dér

-------------
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner

Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 05-Oktober-2009 kl. 11:27

Coolshop har som regel nogle gode priser af en dansk butik at være, men mit største problem med dem førhen var, at de ind i mellem er lidt dårlige til at få leveret - og det er altså ikke kun hos mig det har været et problem, jeg ved at nogle af mine kolleger har oplevet det samme, desværre...

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet den: 05-Oktober-2009 kl. 11:33

Jeg gider heller ikke at bøvle med bestilling hos onlineshops når vi snakker premiere-spil. Det kan godt være der er nogle penge at spare, men besværet med om de nu også sender så har man har det i rette tid, gider jeg ikke.

Jeg gav samlet 300kr for mit Fifa 10 igennem EBgames preorder indbytningstilbud, og så havde jeg det på release. Jeg kunne måske have sparet 100kr, men de penge overlever jeg nok, sålænge det ikke er hver måned jeg køber nye spil.

Skrevet den: 08-Oktober-2009 kl. 15:46

Saa kom spillet endelig i gaar. Jeg fik spillet en 8-10 kampe, alle med Arsenal. Synes at det er en del anderledes end 09 og ogsaa ift. demoen. Det er umiddelbart en del svaerere at score, men det foeles mere realistisk. Det foeles endnu mere som om bolden ikke automatisk flyver inden for maalramme, at man skal styre mere selv.

Det samme gaelder indlaeg og hjoerne. Noget, jeg var god til foer, men stadig ikke har luret i 10'eren.

Vejforholdene er desuden blevet federe. Effekterne naar man spiller i regn er fede.

Det fysiske spil kan man ogsaa "maerke" meget mere f.eks. naar der er kamp om bolden ved hovedstoed og lign.

Desvaerre er der dog stadig IQ fejl hos spillerne. F.eks. er det meget irriterende at AI ikke kan finde ud af at presse modstanderen paa en intelligent maade. Heller ikke naar du saetter dem til at spille pres. Lige saa snart man taber bolden, saa rykker AI spilleren tilbage til hans position, hvor man kunne oenske sig et vedblivende pres. Man kan ikke goere alt alene. Naar man er bagud vil dette hjaelpe lidt paa det.

Jeg er ogsaa skuffet over ansigtsgrafikken - kan det virkelig passe at PES ar gjort et bedre stykke arbejde? Og tilskuerne synes jeg er som regel roevkedelige, at hoere paa. Selv paa hjemmebane, efter en kaempestor chance, der ryger paa stolpen, giver det ikke meget lyd fra sig. Kedeligt.

Skal man egentlig trykke noget, for at udfoere hurtig frispark, eller er det kun i visse situationer? Jeg har ikke faaet mulighed for det endnu.

Til sidst: Der er en bruger her, der oenskede sig feedback mht. de danske hold og deres tal. Jeg kiggede kun hurtigt paa FCK - kan det virkelig passe at Atiba KUN er et tal bedre overall end Kvist og Hjalte? Det er imo mindst 5 tal. Men det ville jeg nok kigge naermere paa og melde tilbage.

-------------

BORING!

Skrevet af: tvillumsen
Skrevet den: 08-Oktober-2009 kl. 15:53
Fik mit til PS3 fra thehut.co.uk i tirsdag og der er dansk menu!

-------------
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S
Pioneer HTZ-7
Sonos
PS3 Slim - Wii
WD TV Live

Skrevet den: 08-Oktober-2009 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af tvillumsen tvillumsen skrev:

Fik mit til PS3 fra thehut.co.uk i tirsdag og der er dansk menu!

Wohoo! Så sparer jeg lige de par kroner.

-Kent

-------------

Skrevet den: 08-Oktober-2009 kl. 17:43

Jeg har før købt Fifa i england, både 08 & 09 og der var begge gange danske menuer.

Denne gang købte jeg dog fra Elgiganten, da jeg gerne ville have det til release og der ikke var så stor forskel i priseb på udgivelses dagen alligevel.

Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 09-Oktober-2009 kl. 09:09

Til sidst: Der er en bruger her, der oenskede sig feedback mht. de danske hold og deres tal. Jeg kiggede kun hurtigt paa FCK - kan det virkelig passe at Atiba KUN er et tal bedre overall end Kvist og Hjalte? Det er imo mindst 5 tal. Men det ville jeg nok kigge naermere paa og melde tilbage.

Atiba er en dygtig spiller, ingen tvivl om det. Men problemet er at han ikke har et særlig godt spark. Derfor vurderede vi ham ikke højere.

-------------
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000

Skrevet den: 09-Oktober-2009 kl. 11:01
Der burde vist også kigges på det danske landshold. Har ingen anelse om deres stats, men min Be-a-Pro kom endelig på landsholdet igen, og han fik lov til at spille angreb sammen med Peter Løvenkrands . Der var flere andre spillere på holdet som ikke helt hang sammen. Om det kun skyldes Be-a-Pro ved jeg ikke, har ikke været inde i Team Management og kigge på holdet.

Skrevet den: 09-Oktober-2009 kl. 11:04

Game Face er oppe at køre.

Det lykkedes mig igår aftes efter utallige forsøg og masser af refresh af EA's side at lave mit GameFace, gemme det og downloade det på xboxen. Jeg prøvede igen imorges, og der gik det ikke hurtigt, så det skyldes nok at der ikke er så meget pres på serverne.

Det virker IMO rigtigt godt. Jeg var i replay og havde zoomet ind fordi jeg ville tage et billede og uploade det til EA, da min kæreste kom ind i stuen. Hun kiggede lidt på skærmen inden hun sagde "Hvad fanden, det er sgu da dig!".

Eneste problem er at jeg havde lovlig meget blitz på det billede jeg tog, så min spiller er helt hvid i hele fjæset. Hvis man kunne farve hans læber helt røde ligner han lidt Jokeren... Jeg skal lige have lavet et nyt med nogle ordentlige billeder.

Skrevet den: 11-Oktober-2009 kl. 19:15

Vejforholdene er desuden blevet federe. Effekterne naar man spiller i regn er fede.

Jeps, fedt med gode vejreffekter - men er jeg den eneste der har spillet kamp i 6. måned, i SNEVEJR!?! :)

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet den: 12-Oktober-2009 kl. 09:36

Men problemet er at han ikke har et særlig godt spark

Det har Kvis og Hjalte jo heller ikke. Men selv hvis vi ser bort fra det, er Atiba et niveau eller to over de to andre. Jeg har kun spillet en kamp med FCK indtil videre, saa det er maaske for tildigt at doemme, og jeg kunne da ogsaa maerke at Atiba er bedre end de to, selvom hans overall tal ikke laa hoejere.

men er jeg den eneste der har spillet kamp i 6. måned

Var det den islandske liga?

Har i andre set det lille "hakken" eller forsinkelse i billedet efter en replay f.eks. lige ved udspark (ved ikke hvordan at beskrive det)? Det var der ogsaa i demoen, og klart en fejl, jeg forventede ville blive loest.

-------------

BORING!

Skrevet den: 12-Oktober-2009 kl. 21:34

Hold da også op hvor er FIFA stadig DUMT til tider.

Jeg spiller f.eks. en liga på professional sværhedsgrad. Så starter jeg en karriere i Be A Pro, hvor jeg på professional taber den første kamp, og derefter skifter til Semi-Pro, fordi jeg ikke har prøvet Be A Pro før.

Spillet skifter dermed til Semi-Pro på alle igangværende turneringer inkl. den 20 kampe gamle ligaturnering, jeg har startet tidligere. Helt uvidende starter jeg en kamp, godt nok mod 18.pladsen, og undrer mig over hvorfor det er SÅ nemt efter jeg har scoret 3 mål i de første 15min.

Helt ærligt, hvor DUMT kan det gøres?!

-------------

BORING!

Skrevet den: 13-Oktober-2009 kl. 14:42

Hold da også op hvor er FIFA stadig DUMT til tider.

Jeg spiller f.eks. en liga på professional sværhedsgrad. Så starter jeg en karriere i Be A Pro, hvor jeg på professional taber den første kamp, og derefter skifter til Semi-Pro, fordi jeg ikke har prøvet Be A Pro før.

Spillet skifter dermed til Semi-Pro på alle igangværende turneringer inkl. den 20 kampe gamle ligaturnering, jeg har startet tidligere. Helt uvidende starter jeg en kamp, godt nok mod 18.pladsen, og undrer mig over hvorfor det er SÅ nemt efter jeg har scoret 3 mål i de første 15min.

Helt ærligt, hvor DUMT kan det gøres?!

Det lyder rigtig dumt!

Jeg synes personligt at der mangler en niveau mellem semi-pro og pro.

Jeg har forsøgt at starte 2 managerspil som pro, godt nok med 2 rigtig dårlige hold - men hold da kæft jeg fik tæsk...

Så starter jeg på semi-pro med Tottenham, og lige nu ligger jeg nr. 3 efter 23 kampe - det er meget sjældent der bliver scoret mod mig, så det er næsten for nemt...

Der mangler lige et niveau synes jeg....

-------------
Lars B

Skrevet den: 13-Oktober-2009 kl. 14:44

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg synes personligt at der mangler en niveau mellem semi-pro og pro.

Jeg har forsøgt at starte 2 managerspil som pro, godt nok med 2 rigtig dårlige hold - men hold da kæft jeg fik tæsk...

Så starter jeg på semi-pro med Tottenham, og lige nu ligger jeg nr. 3 efter 23 kampe - det er meget sjældent der bliver scoret mod mig, så det er næsten for nemt...

Der mangler lige et niveau synes jeg....

Jeg har det helt på samme måde. Jeg kan knapt nok skabe en chance når computeren står på Pro. De fleste kampe ender 0-0.

Når jeg spiller på semi vinder jeg som regel med et par mål.

Skal vi ikke prøve, en kamp i online Zulfo, det lader til at vi er nogenlunde på samme niveau :-)

Bare add mig hvis du vil.

PSN - ID.    klondike_rush

Skrevet den: 13-Oktober-2009 kl. 20:36

Så vil jeg krafteddeme gerne spille mod jer Jeg synes pro er for nemt, har tabt 3 kampe af 20 i PL, og det skyldes nok mere træthed end manglende skills. Jeg kan sagtens vinde på World Class, men det kræver bare lidt for meget koncentration og kræfter, på Pro kan jeg slappe rimeligt af...AI er jo heller ikke gode til at score...

Har slet ikke spillet online endnu.

Jeg synes dog ikke selv, at jeg er særligt god. Og da slet ikke til at score på alle de chancer jeg skaber, og heller ikke til hjørne samt andre indlæg.

Man kan dog heller ikke sammenligne det at spille mod AI og så mod Real People...

Og så kommer Uncharted 2 i morgen...argh...kan jeg købe noget tid et sted?

-------------

BORING!

Skrevet den: 17-Oktober-2009 kl. 10:37

Nu har jeg kun spillet en kamp online (og tabt til en bedre modstander), men hvorfor er det stadig som i FIFA 09, at mine holdindstillinger ikke følger med når jeg spiller online? Eller misser jeg noget? Pisseirriterende, at man skal bruge tid på at indstille det hele inden HVER kamp.

Kan man desuden ikke slukke for de irriterende nicks over spillernes hoveder, når man spiller online? De hæmmer udsynet...

-------------

BORING!

Skrevet af: jan160674
Skrevet den: 15-December-2009 kl. 18:29

Har lige fået dette i sidste uge. Generelt er mange dele rigtigt gode, men totalt er det ikke en forbedring ift. sidste år imo. Nogle dele er meget bedre andre dele meget værre. Keeperne er klart det største minus, havde de været mere realistiske, havde spillet næsten været perfekt.

Nå men jeg undrer mig over at jeg skal ændre på holdet hver gang jeg skal spille online. Jeg har sat Man U op med line up, taktik etc. men hver gang jeg spiller online er alt default?? Er det meninigen, eller fatter jeg ikke hvordan.

Skrevet af: Dursun
Skrevet den: 08-Januar-2010 kl. 18:08

Jeg vil meget gerne møde dig så for jeg har slet ik tabt på pro spiller verdensklasse hele tiden samt har vundet 1 kamp ud af 1 på LEG. Kom bare SIGN IN : LykkeDursun

Så vil jeg krafteddeme gerne spille mod jer Jeg synes pro er for nemt, har tabt 3 kampe af 20 i PL, og det skyldes nok mere træthed end manglende skills. Jeg kan sagtens vinde på World Class, men det kræver bare lidt for meget koncentration og kræfter, på Pro kan jeg slappe rimeligt af...AI er jo heller ikke gode til at score...

Har slet ikke spillet online endnu.

Jeg synes dog ikke selv, at jeg er særligt god. Og da slet ikke til at score på alle de chancer jeg skaber, og heller ikke til hjørne samt andre indlæg.

Man kan dog heller ikke sammenligne det at spille mod AI og så mod Real People...

Og så kommer Uncharted 2 i morgen...argh...kan jeg købe noget tid et sted?

-------------
Emrah Dursun

Print side | Luk vindue