Print side | Luk vindue

tlf usa. ? hjælp.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Teknik & Teori
Forumbeskrivelse: Generel teknik og teori.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67582
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 09:14

Emne: tlf usa. ? hjælp.
Skrevet af: muhi
Emne: tlf usa. ? hjælp.
Skrevet den: 06-Oktober-2009 kl. 16:28

skal lige om lidt rundrejse i usa. hvad med min tlf. dur den mon ?, sony erikson k750 I  . konen har en W610 I, tænker at det vel egentlig ikke har så meget med selve tlf. at gøre, men mere selve sendenettet, men er helt på bar bund , så hjælp ønskes ?

Ps. håber det er ok at bruge dette forum.

Svar:
Skrevet af: Zuma
Skrevet den: 06-Oktober-2009 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af muhi muhi skrev:

skal lige om lidt rundrejse i usa. hvad med min tlf. dur den mon ?, sony erikson k750 I  . konen har en W610 I, tænker at det vel egentlig ikke har så meget med selve tlf. at gøre, men mere selve sendenettet, men er helt på bar bund , så hjælp ønskes ?

Ps. håber det er ok at bruge dette forum.

Begge telefoner kan køre på GSM1900 net, som anvendes i USA, så de kan godt bruges i over there.

Skrevet af: muhi
Skrevet den: 06-Oktober-2009 kl. 16:34
Hold da op , du er godt nok hurtig Zuma. takker...

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 06-Oktober-2009 kl. 19:18

Problemet kan ligge i, om de enkelte udbydere har Roaming aftale med din udbyder i DK, hvis ikke, så kan du ikke bruge den. Se på din udbyders hjemmeside om hvilke US udbydere der er aftale med.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 06-Oktober-2009 kl. 21:21
Roaming er generelt tyveri, så hvis man skal være mere end et par dage i et land (og hvis man selv skal betale..), er det klogt at anskaffe et lokalt abonnement f.eks. taletidskort.

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 06-Oktober-2009 kl. 21:24

Som kun virker hvis telefonen ikke er simlåst.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: tvkartoffel
Skrevet den: 06-Oktober-2009 kl. 21:37
Hej.

Jeg var selv i new york for et par år siden. Der købte vi bare taletidskort, så vi ikke behøvede at betale de horible takster vi ellers skulle have betalt hvis vi havde benyttet det almindelige sonofon abonnement. Priserne var ikke specielt billige, men stadig langt billigere end med sonofon.
Telefonen skal selvfølgelig være låst op for at det kan lade sig gøre.

MVH
tvkartoffel

Skrevet af: Splinten
Skrevet den: 06-Oktober-2009 kl. 22:17
Jeg var i Californien i sommers. I Radioshack sælger de en billig Motorola tlf. med SIM-kort for 30-50 USD inkl. noget taletid. Det vil jeg nok selv overveje på den næste US-tur,

-------------
Semper fidelis

https://onedrive.live.com/?invref=e8a3e0efed806092&invsrc=90" rel="nofollow - Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.

Print side | Luk vindue