Print side | Luk vindue

Boxer spøgsmål

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Det digitale sendenet
Forumbeskrivelse: DTT nettet incl. Boxer (DVB-T)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67739
Udskrevet den: 23-April-2025 kl. 00:56

Emne: Boxer spøgsmål
Skrevet af: qpad
Emne: Boxer spøgsmål
Skrevet den: 08-Oktober-2009 kl. 22:08

Jeg har lidt spørgsmål jeg gerne vil stille for en boxer kunde.

Er der 14 dages forstrydelsesret når det er købt i bilka ? Det sagde sælgeren der solgte det i bilka at der var, og nu hvor prisen er dat ned skal det jo enten rettes til ellers vil kunden bruge sin fortrydelsesret.

Der blev langet en technisat digyboxx over disken, men jeg syntes at alle andre steder er det med en sagem boks, er den technisat en bedre eller dårligere boks ?

Boksen har noget med 5v antenne man kan vælge i menuen, skal det til eller fra, antenne er oppe på taget.

Er det ikke lidt dårlig at sælger ikke siger at man lige skal vente 2 dage for så kommer der et nyt tilbud til 49,- per måned istedet for de 89,- den blev solgt til ?

Enten må de rette prisen eller også må man jo bare bruge returret.

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 08-Oktober-2009 kl. 22:12

Det er udbyderen der bestemmer prisen, ikke forhandleren, så købes der før udbyderen sætter prisen ned, så er det jo bare ærgerligt. Der er jo givet besked fra hvornår prisen sættes ned. Den meddelese er også her på forummet.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 08-Oktober-2009 kl. 22:17
Ifølge live chat'en med Boxer (se forsiden), bliver prisen sat ned for alle der har købt deres Mini pakke...

-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live

Skrevet den: 08-Oktober-2009 kl. 22:18

Vi var ikke oplyst om at prisen ville blive sat ned desværre, men er det ikke bare at bruge fortrydelsesretten så ?

Skrevet af: Vanderlay
Skrevet den: 08-Oktober-2009 kl. 22:18
Så vidt jeg læste i samtalen med Boxer her på sitet, kommer den nye lave
pris også til at gælde for folk, der har tegnet abonnement på Mini indtil nu
(men ikke hvis man tegner efter 1/11).

Jeg ved ikke præcis, om Technisat er god eller dårlig, men der er nu en del
forskellige bokse i spil, også med det nye tilbud. Jeg har tegnet mini-
abonnement med en gratis Triax 405 med i købet. Virker indtil videre fint.

Skrevet den: 08-Oktober-2009 kl. 22:58

Jeg kunne ikke se det i samtalerne at de eksisterende mini kunder får sat prisen ned automatisk. Men jeg må jo nok bare ringe til boxer og spørge dem imorgen så.

Skrevet den: 09-Oktober-2009 kl. 09:57

Boxer siger at alle mini kunder får ændret deres pris automatisk ! god service syntes jeg.

Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 10-Oktober-2009 kl. 15:16
"Er der 14 dages fortrydelsesret " det har du, men ikke hvis du tager produktet i brug.

Jeg købte selv Boxer Intro, men har lige lavet det om efter 4 mdr. til Boxer Mini til 49,- samt nogle pakker og tilvalgs
kanaler, og det kører så resten af tiden som jeg har lavet kontrakt på, Boxer Intro gjaldt 1 år, jeg betaler godt nok
mere, men der var andre kanaler jeg hellere ville have end dem der er med i Boxer Intro

Så selvom du har lavet en kontrakt på 1 år, har du stadig en mulighed for at lave det om i perioden, egentlig rart og god
service.

Jeg er ikke helt klar over om man kun kan lave det om hvis det bliver dyrere end det oprindelige produkt.

-------------

Print side | Luk vindue