Print side | Luk vindue

X360: Zune Video Store d. 17/11

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=68003
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 13:39

Emne: X360: Zune Video Store d. 17/11
Skrevet af: Nickell
Emne: X360: Zune Video Store d. 17/11
Skrevet den: 13-Oktober-2009 kl. 10:22

For de som tør byde VOD velkommen med et åbent favntag, der kan jeg fortælle at Microsoft i deres næste update vil åbne for muligheden for at kunne streame 1080P video 'instantly'...

Jeg er også skeptisk overfor hvorvidt det teknisk kan lade sig gøre, og tror nok at lyden kommer til at blive syndebukken i dette foretagende.

Men under alle omstændigheder, så skal det da prøves. Det er amerikanske Netflix som står bag, og det er deres Netflix-tjeneste som nu bliver omdøbt til Zune Video Store. Tjenesten har ikke før været tilgængelig i Danmark pga. stridigheden omkring ophavsrettigheder, men denne gang skulle det lykkedes. Jeg formoder at de også stadig vil tilbyde film i alm. VOD-kvalitet.

Bemærk at tjenesten kræver min. en 8 mbit internetlinje, samt en harddisk på din Xbox 360.

-------------
| 32" LG LC42
| Technics SA-DX750
| Technics SL1210 MKII
| Panasonic DMP-BD 60
| Xbox 360 Slim

Svar:
Skrevet af: SJ
Skrevet den: 13-Oktober-2009 kl. 22:00
Det ser jeg meget frem til. 

Skrevet af: Nickell
Skrevet den: 14-Oktober-2009 kl. 10:25

SJ: Det gør jeg også, min plan var lidt at købe en BD-afspiller, men jeg vil lige se Zune Video Store an... Hvis det er godt, så vælger nok at udskyde mit BD-køb indtil de får proppet 3D i maskinerne... :D

Edit: Det eneste minus er at jeg skal opgradere min internetforbindelse. Men det vinder jeg vel nok på i længden, 2mbit er åbenbart håbløst forældet iflg. min bror, som snart får 100mbit... :-S

-------------
| 32" LG LC42
| Technics SA-DX750
| Technics SL1210 MKII
| Panasonic DMP-BD 60
| Xbox 360 Slim

Print side | Luk vindue