Print side | Luk vindue

Valg af undertekster - DVB-T

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: TV-stationer og kanaler
Forumbeskrivelse: Debat om TV stationerne og deres kanaler
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=68213
Udskrevet den: 18-December-2024 kl. 12:50

Emne: Valg af undertekster - DVB-T
Skrevet af: cholm
Emne: Valg af undertekster - DVB-T
Skrevet den: 16-Oktober-2009 kl. 13:59

Jeg har lige indkøbt en Sagem DTR 94500 HD som efter 1/11 også skal bruges til Boxer.

P.t.modtager jeg bare de frie kanaler og har bemærket knappen til at vælge undertekster eller slå dem fra.

Jeg kan blot ikke få det til at virke  Er der nogen som kan fortælle om det er understøttet i nettet eller en kommende feature.

/cholm

Svar:
Skrevet af: miri
Skrevet den: 16-Oktober-2009 kl. 14:03
Den eneste "frie" kanal, der anvender den type undertekster pt. er TV2, men DR har meldt, at de senest 1. november går på samme model som TV2.

-------------
miri

Skrevet af: cholm
Skrevet den: 16-Oktober-2009 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Den eneste "frie" kanal, der anvender den type undertekster pt. er TV2, men DR har meldt, at de senest 1. november går på samme model som TV2.

Mange tak for svar. Er der i øvrigt stadig problemer med at PVR-maskiner ikke kan optage undertekster, eller er det problem løst for længst?

/cholm

Skrevet af: miri
Skrevet den: 16-Oktober-2009 kl. 17:30
Jeg tror, at det er løst, men overgangen til MPEG4 skaber fornyet usikkerhed - der er så meget, der skal tjekkes, at der kan ske smuttere og netop optagelse af DVB-undertekster ved HD har været en af dem, så jeg tør ikke udelukke det. Lad være med at købe som den 1., hvis du er usikker, og hvis du køber en boks, der er godkendt af Boxer (hvilket du har gjort) eller tjekker fora i gennem inden du køber, så tror jeg ikke det bliver et problem....

-------------
miri

Print side | Luk vindue