Print side | Luk vindue

Nyt på testbænken hos Hother

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Nyheder, anmeldelser & omtaler
Forumbeskrivelse: Til nyheder, anmeldelser, omtaler (links også velkomne)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=68664
Udskrevet den: 25-April-2024 kl. 08:59


Emne: Nyt på testbænken hos Hother
Skrevet af: Hother
Emne: Nyt på testbænken hos Hother
Skrevet den: 23-Oktober-2009 kl. 19:28

I dag har jeg så fra Marantz modtaget deres mindste Blu-Ray afspiller nemlig BD5004 til anmeldelse.

Da jeg fortalte Clas fra Marantz, at vi på recordere.dk skam også har medlemmer der satser på det lidt mere high-end, fik jeg lovning på, at jeg skam også ville modtage deres seneste BD5009 til anmeldelse



-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.



Svar:
Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 23-Oktober-2009 kl. 20:16
 

-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm


Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 23-Oktober-2009 kl. 20:20
Ganske flot afspiller. Ser frem til din anmeldelse af den 


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 23-Oktober-2009 kl. 20:22

Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Ganske flot afspiller. Ser frem til din anmeldelse af den 

Og jeg kan da afsløre, at den kommer inden den 7. november, for her tager the mrs´Hother og jeg til Middelhavet



-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 23-Oktober-2009 kl. 20:37

 

 Det er også et et godt sted at være, vi har været der mange gange, både på land og på diverse krydstogtskibe. Skal derned og sejle igen til sommer. God tur.



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 23-Oktober-2009 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Det er også et et godt sted at være, vi har været der mange gange, både på land og på diverse krydstogtskibe. Skal derned og sejle igen til sommer. God tur.

Jamen Niels, vi kommer da dér 3 gange om året, så vi synes det samme - tak



-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 04-December-2009 kl. 23:23
Og så er der kommet endnu en ny sag på testbænken, en Cambridge Azur 650 BD (altså en Blu-ray afspiller).
 
Afspilleren kan ligesom Oppo BD-83 afspille SACD, ligesom den skal være ret så hurtig til at loade BD - men det kigger jeg alt sammen nærmere påWink.
 
Afspilleren er så vidt jeg er bekendt endnu ikke kommet i handlen i Danmark endnuSmile
 
Jeg glæder mig meget til at se nærmere på denne enhedTongue
 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 04-December-2009 kl. 23:35
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Og så er der kommet endnu en ny sag på testbænken, en Cambridge Azur 650 BD (altså en Blu-ray afspiller).
 
Afspilleren kan ligesom Oppo BD-83 afspille SACD.
 
Jeg glæder mig meget til at se nærmere på denne enhedTongue
 


Har alle dage elsket Cambridge designet. Børstet aluminium er bare ClapClapClap

En skam den har så grimme fødder dog. Jeg syntes at have læst noget om den skulle være lavet på samme fabrik som Oppo BD-83. Hvad inderbærer dette? Og hvad er prisen på sådan et dyr?Smile


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 04-December-2009 kl. 23:38
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Og så er der kommet endnu en ny sag på testbænken, en Cambridge Azur 650 BD (altså en Blu-ray afspiller).
 
Afspilleren kan ligesom Oppo BD-83 afspille SACD.
 
Jeg glæder mig meget til at se nærmere på denne enhedTongue
 


Har alle dage elsket Cambridge designet. Børstet aluminium er bare ClapClapClap

En skam den har så grimme fødder dog. Jeg syntes at have læst noget om den skulle være lavet på samme fabrik som Oppo BD-83. Hvad inderbærer dette? Og hvad er prisen på sådan et dyr?Smile
Umiddelbart virker den meget lækker. Jeg ved ikke om Oppo har lavet den, så i et engelsk forum at Cambrigde selv laver den med underleverandør i Kina. jeg kender ikke prisenSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 10:33
Jeg har spurgt om cirka priser på den nye Cambridge Audio BD afspiller. Prisen er ikke endeligt fastlagt men bliver formentlig mellem 4 - 5000 kr.
 
Tag nu prisen som en cirka prisSmile 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 14:40
Og så kan jeg berette, at Cambridge Azur BD afspilleren dæelme er hurtig. Fra jeg tændte afspilleren og til der kom billede på ("Heat"), ca 14 sekunderTongue

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 15:04
Hehe (i denne tid vel, HoHo) Hother, så skal du vel snart skifte den Pioneer BDP-LX91 ud med en Cambridge BD spille dåse, ikke QuestionLOLLOLLOL


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Hehe (i denne tid vel, HoHo) Hother, så skal du vel snart skifte den Pioneer BDP-LX91 ud med en Cambridge BD spille dåse, ikke QuestionLOLLOLLOL
Hold lidt igen med det du indtager Startrek, du tror da ikke der findes ret mange BD afspillere der til mit brug kan tjene som afløser for min BDP-LX91Confused
Men det betyder jo ikke, at jeg ikke kan glæde mig over funktionaliteten ved andre afspillereWink

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Hehe (i denne tid vel, HoHo) Hother, så skal du vel snart skifte den Pioneer BDP-LX91 ud med en Cambridge BD spille dåse, ikke QuestionLOLLOLLOL
Hold lidt igen med det du indtager Startrek, du tror da ikke der findes ret mange BD afspillere der til mit brug kan tjene som afløser for min BDP-LX91Confused
Men det betyder jo ikke, at jeg ikke kan glæde mig over funktionaliteten ved andre afspillereWink

BeerDet er nok alt det julebryg man få hældt på alle stede, i denne tid LOLLOLLOLLOLLOLLOL


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Hehe (i denne tid vel, HoHo) Hother, så skal du vel snart skifte den Pioneer BDP-LX91 ud med en Cambridge BD spille dåse, ikke QuestionLOLLOLLOL
Hold lidt igen med det du indtager Startrek, du tror da ikke der findes ret mange BD afspillere der til mit brug kan tjene som afløser for min BDP-LX91Confused
Men det betyder jo ikke, at jeg ikke kan glæde mig over funktionaliteten ved andre afspillereWink

BeerDet er nok alt det julebryg man få hældt på alle stede, i denne tid LOLLOLLOLLOLLOLLOL
Det lyder hyggeligt og rart - hvis man altså kan lide det frygtelige stadsLOL
Jeg kan desværre ikke døje det - jeg er vist ikke helt normalEmbarrassed

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Hehe (i denne tid vel, HoHo) Hother, så skal du vel snart skifte den Pioneer BDP-LX91 ud med en Cambridge BD spille dåse, ikke QuestionLOLLOLLOL
Hold lidt igen med det du indtager Startrek, du tror da ikke der findes ret mange BD afspillere der til mit brug kan tjene som afløser for min BDP-LX91Confused
Men det betyder jo ikke, at jeg ikke kan glæde mig over funktionaliteten ved andre afspillereWink

BeerDet er nok alt det julebryg man få hældt på alle stede, i denne tid LOLLOLLOLLOLLOLLOL
Det lyder hyggeligt og rart - hvis man altså kan lide det frygtelige stadsLOL
Jeg kan desværre ikke døje det - jeg er vist ikke helt normalEmbarrassed

Ved god at du er til de dyre dråber (de smage skam også god), så helt unormal er du skam ikke Wink


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 20-December-2009 kl. 10:07
Jeg havde jo ligesom stillet i udsigt, at der kom en anmeldelse af Cambridge Azur 650BD. Desværre skete der det, at leverandøren til anmeldelsen er fabrikanten af det regionsfrie chip. Af den årsag ønsker recordere.dk jo naturligvis også nærmere detaljer om denne chip (tekniske detaljer, monteringsmulighed og billeder osv.). Disse detaljer var ikke mulige at få tilgængelige i den periode jeg havde afspilleren til anmeldelse.
 
Anmeldelsen blev derfor blevet aflystSmile


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 20-December-2009 kl. 10:28
Så det du siger er, at fordi I ikke fik tekniske data på den regionsfrie chip, så er det umuligt at anmelde BD-afspilleren?
 
Det lyder ligeså logisk som at undlade at teste en Ferrari, fordi askebægeret er taget ud...


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 20-December-2009 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Så det du siger er, at fordi I ikke fik tekniske data på den regionsfrie chip, så er det umuligt at anmelde BD-afspilleren?
 
Det lyder ligeså logisk som at undlade at teste en Ferrari, fordi askebægeret er taget ud...
Nej selve afspilleren kunne jeg sagtens anmelde, og var faktisk rigtigt langt i udarbejdelsen af denne. Men i og med at leverandøren til anmeldelsen er en anden end forhandleren af afspilleren, er det ret naturligt at man også fokusere på det produkt som leverandøren levere - og det var altså ikke muligt i denne omgang.
 
Jeg kan levene forestille mig de spørgsmål  og kommentarer der ville komme fra medlemmerne, hvis anmeldelsen kom på gaden uden fokus på leverandørens produktSmile 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.



Print side | Luk vindue