Print side | Luk vindue

Yousee SMT-h3106

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=68693
Udskrevet den: 15-Februar-2025 kl. 14:59

Emne: Yousee SMT-h3106
Skrevet af: bisse
Emne: Yousee SMT-h3106
Skrevet den: 24-Oktober-2009 kl. 09:59

Yousee SMT-H3106

er der slet ingen mulighed for at få infobjælken til at forsvinde at sig selv efter at man har skiftet kanal med piletaster og ok knappen

kenn

Svar:
Skrevet af: slate
Skrevet den: 24-Oktober-2009 kl. 11:29

Har tidligere haft dette irritationsmoment. Inde i opsætningen er det muligt at justere hvor længe bjælken skal blive stående.

Når jeg nu lige checker kan jeg se at jeg endte med at slå "Nu & næste" helt fra...

-------------
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107

Skrevet af: karkov
Skrevet den: 24-Oktober-2009 kl. 11:54
dette er for mig kun et problem når jeg bruger min harmony one fjernbetjening, med den orginale fjernbetjening forsvinder den af sig selv. har dog vænnet mig til at trykke exit bagefter.

Skrevet den: 24-Oktober-2009 kl. 13:39

det er rigtig at bjælken selv forsvinder når man sapper med  kanal op og ned og at denne funktion kan indstilles

men ikke når man bruger piletasterne til at finde den kanal man vil se og trykker ok så forsvinder den ikke og jeg kan ikke finde nogen steder i menuen hvor man indstiller dette, jeg ville da mene at det skulle være samme sted som den første mulighed

mvh kenn

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 24-Oktober-2009 kl. 14:11

Tryk på exit, så får du den væk.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: tvkartoffel
Skrevet den: 24-Oktober-2009 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af bisse bisse skrev:

Yousee SMT-H3106

er der slet ingen mulighed for at få infobjælken til at forsvinde at sig selv efter at man har skiftet kanal med piletaster og ok knappen

kenn

Hej.

Tryk på OK først så kommer bjælken frem. Zap derefter hen på den kanal du vil se med pil op eller ned. Tryk på ok igen og kanalen skifter og bjælken forsvinder af sig selv efter et par sekunder.

Det er ikke perfekt men det er bedre end at finde den dumme lille exit knap.

MVH
tvkartoffel

Skrevet den: 24-Oktober-2009 kl. 14:39

tak kartoffel

Det er som du selv siger ikke perfekt. Men dog langt bedre end end at skulle bruge exit knappen. Måske de en gang laver det om, man kan da håbe

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 24-Oktober-2009 kl. 15:17

Oprindeligt skrevet af tvkartoffel tvkartoffel skrev:

Tryk på OK først så kommer bjælken frem. Zap derefter hen på den kanal du vil se med pil op eller ned. Tryk på ok igen og kanalen skifter og bjælken forsvinder af sig selv efter et par sekunder.

Ja, det virker helt fint på den måde, det ganske som på min SKY modtager.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Print side | Luk vindue