TV til rep 3.gang
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69047
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 16:04
Emne: TV til rep 3.gang
Skrevet af: yildizhan
Emne: TV til rep 3.gang
Skrevet den: 28-Oktober-2009 kl. 16:33
Jeg købte et tv i 2007. Allerede efter 3 måneder kom det på værkstedet pga en fabrikationsfejl. De valgte så at udskifte hele lcd panelet. Efter et par måneder dukkede den samme fejl op igen samt andre diverse irriterende fejl. Denne gang udskiftede de mainboarded plus diverse justeringer.
Men idag er fejlen der igen men ikke så stor som den har været. Men imellemtiden er billedet blevet mere uskarpt og tv'et hyler periodisk plus at der er andre fejl.
Jeg har idag kontaktet Elekronik Centeret for at få det afhentet. De bad mig om at også kontakte forsikringsselskabet da jeg har tegnet en forsikring på det og fordi at det er over 2 år gammelt.
Mit spørgsmål er at nu er det 3.gang den skal ind nu, med både nye og gamle fejl. Er der en chance for at de ombytter tv'et til nyt eller skal jeg vedlægge et klagebrev ?
Jeg føler bare at jeg er behandlet uretfærdigt fra start af da de fandt ud af det var en fabriksfejl og derefter flere fejl og værkstedsbesøg.
På forhånd tak
|
Svar:
Skrevet af: mhaahr
Skrevet den: 29-Oktober-2009 kl. 22:02
Det er helt op til forsikringsselskabet. Den er ikke længere dækket af reklamationsretten, medmindre det er den samme del der er defekt igen. Som udgangspunkt skal du ikke forvente en ombytning.
|
|