Print side | Luk vindue

Yousee Plus + gammelt kort?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69117
Udskrevet den: 15-Februar-2025 kl. 15:16

Emne: Yousee Plus + gammelt kort?
Skrevet af: mfhe
Emne: Yousee Plus + gammelt kort?
Skrevet den: 29-Oktober-2009 kl. 17:13

Kan det lade sig gøre at beholde et eksisterende kort ifm. indgåelse af lejeaftalen Yousee Plus?

Jeg bruger i dag mit kort til Sagem 60, men vil gerne have mulighederne i hdd-boksen.

Er der nogle, der har konkrete erfaringer med den situation?

vh. Martin

Svar:
Skrevet af: karkov
Skrevet den: 29-Oktober-2009 kl. 18:05

jeg genbruger mit kort fra min sagem 60 i min 3106, og da jeg købte den var det muligt for sælgeren at indtaste mit gamle kort nummer i stedet for et nyt.

så hvis ikke det er lavet om vil jeg sige ja.

Skrevet af: Vilhelm
Skrevet den: 29-Oktober-2009 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af mfhe mfhe skrev:

Kan det lade sig gøre at beholde et eksisterende kort ifm. indgåelse af lejeaftalen Yousee Plus?

Jeg bruger i dag mit kort til Sagem 60, men vil gerne have mulighederne i hdd-boksen.

Er der nogle, der har konkrete erfaringer med den situation?

vh. Martin

Jeg forstår ikke dit spørgsmål. YouSee Plus er leje af Samsung 3126 og inkluderer altid et YouSee kort i prisen (89 kr. pr. måned).

-------------
Venlig hilsen, Vilhelm

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 29-Oktober-2009 kl. 19:25

Har du et kort, ja så har du det, og så bliver det bare lavet om til den nye aftale. 3126 boxen kan fås både med og uden kort.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: mfhe
Skrevet den: 29-Oktober-2009 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Har du et kort, ja så har du det, og så bliver det bare lavet om til den nye aftale. 3126 boxen kan fås både med og uden kort.

Det jeg synes er uklart, er hvorvidt man kan leje uden at få et nyt kort?? - for hvis jeg havde intentioner om at købe boksen er jeg ikke i tvivl om, at jeg kan bruge mit eksisterende kort.

Hvis det er muligt at registrere mit eksisterende kortnummer på en lejeaftale er mit spørgsmål vel egentligt besvaret med positivt udfald

Print side | Luk vindue