Print side | Luk vindue

DVD-afspiller til bilen

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: DVD afspillere
Forumbeskrivelse: DVD afspillere (men ikke optagere)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69150
Udskrevet den: 21-September-2024 kl. 09:53


Emne: DVD-afspiller til bilen
Skrevet af: alexjensen
Emne: DVD-afspiller til bilen
Skrevet den: 30-Oktober-2009 kl. 09:07

Hej alle

Har for et par år siden købt en billig DVD-afspiller (Denver) med 2 skærme til bilen. Ud over den har været lidt pirrelig med bump/rystelser, har den fungeret nogenlunde. Den er kun brugt på lange ture, så den er ikke brugt så mange gange. Men her efter 2 år fungerer den ikke så godt mere. Det kniber med at læse mange af DVD'erne og strømstikket er lidt ustabilt, hvilket resulterer i slukning af skærm.

Så jeg tror den er på vej på pension. Men da vi skal på langtur igen til jul, er jeg nok nød til at finde en erstatning. Det skal stadig være en relativ prisfornuftig model, men det skulle undre mig, om ikke der er nogle her, der kan anbefale eller har gode erfaringer med nogle bestemte mærker/modeller.

Kan i hjælpe?

På forhånd tak!

AJ




Svar:
Skrevet af: alexjensen
Skrevet den: 02-November-2009 kl. 12:46
Slet ingen gode forslag?


Skrevet af: kim.t
Skrevet den: 02-November-2009 kl. 13:23

Hvad regner du med at ville ofre ? 7" / 8,5"

Elgiganten har af og til en Jensen's afspiller til billige penge. Jeg mener at de har kostet omkring 700 pr. stk.

Jeg er glad for at mine NextBase har USB stik med understøttelse af DiVX. Samt at det er 2 seperate afspillere.

Så jeg har konverteret mange film og har dem så med på en 4GB memory stick.  



-------------


Skrevet af: alexjensen
Skrevet den: 02-November-2009 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvad regner du med at ville ofre ? 7" / 8,5"

Elgiganten har af og til en Jensen's afspiller til billige penge. Jeg mener at de har kostet omkring 700 pr. stk.

Jeg er glad for at mine NextBase har USB stik med understøttelse af DiVX. Samt at det er 2 seperate afspillere.

Så jeg har konverteret mange film og har dem så med på en 4GB memory stick.  

Udgangspunktet er 1000-1500 kr.

AJ




Print side | Luk vindue