Sikken en søndag..Forum problem
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69320
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 18:58
Emne: Sikken en søndag..Forum problem
Skrevet af: hopgreve
Emne: Sikken en søndag..Forum problem
Skrevet den: 01-November-2009 kl. 22:38
Og et stort til hummelmose for at holde os opdateret , trods alle problemerne. Der er nok blevet knoklet til gavn for alle os brugere af recordere.dk...
MVH
------------- PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
Svar:
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 01-November-2009 kl. 22:57
hopgreve skrev:
Og et stort til hummelmose for at holde os opdateret , trods alle problemerne. Der er nok blevet knoklet til gavn for alle os brugere af recordere.dk...
MVH
|
Helt enig, utrolig energi - mange tak fra os
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 01-November-2009 kl. 22:58
1.000 tak.
Ja, der røg den weekend.
Vi er sørme kede af det, og det skete jo bare på den værste dag. Lars sad i toget på vej til Kastrup lufthavn, og jeg skulle flytte for nogle venner.
Jeg tror det her er begyndelsen på noget godt. Vi har trængt til at få det spark i ...., der gjorde at vi nu giver den en ekstra skalle med det nye udstyr som står og venter.
Men tak for at i er tålmodige. Jeres tålmodighed kommer nok på en prøve den næste uges tid. Men vi vil gøre alt for at vi kommer ud som et endnu bedre site på den anden side...
Bedste hilsener herfra
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 01-November-2009 kl. 23:39
Ja det har været lidt kedeligt ikke at kunne komme på recordere. Men så har der jo været det mere tid til at se DRHD.
|
Skrevet af: ghost-the-man
Skrevet den: 02-November-2009 kl. 08:48
Det var jo lige før man fik abstinenser igår,specielt sidst på dagen,godt det køre igen,og det kører jo bare fint nu,når man surfer rundt på siden.tak for det.
------------- M.V.H Jan
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33699&PN=1&title=ghostthemans-hjemmebio - welcome to Ghost-The-Man`s Hjemmebio/HiFi
|
Skrevet af: karkov
Skrevet den: 02-November-2009 kl. 10:29
ja tak for indsatsen det sætter vi stor pris på.
savner topic listen, men den kommer vel tilbage, når i har fået foden ud ....
|
Skrevet af: erla
Skrevet den: 02-November-2009 kl. 10:36
Godt gået - dejligt forumet er tilbage :-)
Har I evt. overvejet Squid eller lignende cache-server?
I kunne evt. sætte Squid til at generere forsiden af forum og top 50 (de tunge sider der fik det til at gå ned), hvert femte minut eller lign., så ville alle brugere få en lynhurtigt cachet html-side, og de(n) tunge beregning ville kun blive lavet een gang hvert femte minut... bare en ide.
|
Skrevet den: 02-November-2009 kl. 19:09
Jeg har store problemer med at skrive beskeder , får , når jeg har trykket på send besked , en hel hvid skærm og med beskeden , service unavalible , men har fundet ud af at jeg kan trykke " forsøg igen ( flere gange ) når der kommer en microsoft box frem...
MVH
------------- PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
Skrevet den: 02-November-2009 kl. 19:27
Ja. det er en del af begrænsningen.
Jeg har været på job hele dagen, og skal lige se om vi kan raise tallet til 700 nu.
/Jens
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet den: 04-November-2009 kl. 07:00
Hej , ja nu kører det hurtigt , super godt hummelmose...Bliver forummet lavet om så det ligner det gamle mht farver? , eller bliver det " blå " look bevaret?...
MVH
|
Skrevet den: 04-November-2009 kl. 07:22
hopgreve skrev:
Hej , ja nu kører det hurtigt , super godt hummelmose...Bliver forummet lavet om så det ligner det gamle mht farver? , eller bliver det " blå " look bevaret?...
MVH |
Jeg tror det bliver en kombination. Men alt det vil jeg trygt overlade til Lars at bestemme når han kommer hjem fra sin velfortjente ferie i Rom. Mit eneste formål de seneste dage, har været at få recordere.dk i luften igen.
Skal lige sige, at sslarsen (Søren), også skal have ros. For han var med igennem hele konverteringen. I aften vil jeg kigge på listerne på forsiden af recordere.dk. De har lavet lidt om i database layoutet, og derfor opdateres de ikke, men ikke noget en SQL haj som mig ikke kan klare. .
Uanset hvad, er det skønt at vi nu har et 100% uptodate forum. Vi havde efter lanceringen over 200 forum brugere inde, og de belastede ikke engang 20% af serverens kapacitet.
De allerbedste hilsener herfra...
|
Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 04-November-2009 kl. 08:29
Hejsa!
Tillykke med opgraderingen.
Kan se de mange foto´s mangler, feks i hjemmebio & avatar osv (jeg uploadede lige min egen avatar igen)
Jeg formoder det er noget af det som kommer på plads helt af sig selv, efterhånden som databaserne kommer på plads.
------------- Mvh
René
|
Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 04-November-2009 kl. 12:13
rhsin - Det skal nok komme igen. Hummelmose skal bare lige have lidt tid. Det er en massiv opgradering som forumet har været igennem, og ikke altid er lige nemt. Tro mig, jeg har selv kørt med forumet siden version 5.x og er/var officiel betatester for Bruce.
------------- Mvh
Kim Andersen. https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12
|
|