Print side | Luk vindue

V/S: Pioneer DVR-545 HX-S

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Recordere (optagere)
Forumbeskrivelse: Spørgsmål og debat om optagere (video)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69485
Udskrevet den: 23-Maj-2025 kl. 02:07

Emne: V/S: Pioneer DVR-545 HX-S
Skrevet af: Exxtreme
Emne: V/S: Pioneer DVR-545 HX-S
Skrevet den: 04-November-2009 kl. 09:13
Da jeg ikke får brugt min Pioneer DVD/HDD optager mere, vil jeg lige se hvad den eventuelt kan indbringe...

Den er købt 10/04-2007 for 4825,- og den er kodefri/regionsfri...

Kvittering og emballage medfølger.

Data og flere informationer kan findes på følgende links:

http://www.pioneer.dk/dk/products/archive/DVR-545HX-S/index.html - http://www.pioneer.dk/dk/products/archive/DVR-545HX-S/index.html
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1331&zoneid=1 - http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1331&zoneid=1
http://www.superfi.co.uk/index.cfm/page/moreinfo.cfm/Product_ID/2995 - http://www.superfi.co.uk/index.cfm/page/moreinfo.cfm/Product_ID/2995

Svar:
Skrevet af: Sschmidt
Skrevet den: 04-November-2009 kl. 23:11
Hvorhenne i landet befinder den sig?

Mvh Steen

Skrevet den: 05-November-2009 kl. 09:26

Den befinder sig i Skagen Smile

Skrevet af: Potter
Skrevet den: 05-November-2009 kl. 09:54
Off topic: Jeg har en magen til i soveværelset, men har tit ønskede at den var regionsfri. Ved du hvordan man laver den regionsfri? Jeg læste engang at man skulle bruge en af de større Philips remote, men måske der findes en lettere måde?

Potter

-------------
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin

Skrevet den: 05-November-2009 kl. 10:22
Der findes en lettere måde... Tag over i din lokale Pioneer forhandler, så ordner de det med en service remote... Jeg gjorde det dog selv med min Philips Pronto

Skrevet den: 05-November-2009 kl. 10:32
Hvis jeg skulle købe den ville det blive til ca. 500,-. Det er jo desværre kun en analog optager, og de er hastigt på vej helt ud. Jeg vil tro det drejer sig om måneder endnu, så er de forvandlet til papirvægte. Din har dog DVB-T tuner i, ikke? Den vil enkelte kunne have gavn af, selv konverteret til analog.

Men Skagen er dog lidt langt væk - omkostningerne ved at hente den eller få den sendt er for høje.

Mvh
Steen

Skrevet den: 05-November-2009 kl. 10:58
Jo min har DVB-T tuner... Havde dog regnet med lidt mere, men skal jeg betragte dit indlæg som et bud på 500,-? Jeg giver det lige nogle dage og ser om ikke der kommer lidt bedre bud... Den er også til salg andre steder nemlig...

Skrevet den: 06-November-2009 kl. 09:01
Sschmidt <-- Har stadig ikke fået fat i om du har budt 500,- eller du kom med en vurdering?

Skrevet af: Karin
Skrevet den: 06-November-2009 kl. 12:46

.

-------------
En masse udstyr :-)

Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 06-November-2009 kl. 13:13
Hvis du vil sælge den, så er det jo nok bedre i Køb/Salg fora'et...

-------------
mvh Christian

Skrevet den: 06-November-2009 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Hvis du vil sælge den, så er det jo nok bedre i Køb/Salg fora'et...
Ja sørme om ikke jeg har oprettet tråden under det forkerte emne... Hvis en moderator falder over denne tråd så flyt den venligst til køb/salg/bytte

Skrevet af: Jamic
Skrevet den: 06-November-2009 kl. 14:44
Hej

Jeg vil gerne byde 600 incl. porto til Frederiksværk, sendt som pakke.

Mvh. Jacob

Skrevet den: 08-November-2009 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af Jamic Jamic skrev:

Hej

Jeg vil gerne byde 600 incl. porto til Frederiksværk, sendt som pakke.

Mvh. Jacob
Jeg vender den lige med konen... Wink

Skrevet den: 08-November-2009 kl. 10:53
Jeg vil gerne byde 600 + porto

-------------

Skrevet den: 08-November-2009 kl. 12:40
Noteret

Skrevet den: 10-November-2009 kl. 12:40
Har du bestemt dig for at sælge?

-------------

Skrevet den: 10-November-2009 kl. 13:40
Jeg har fået et rigtig godt bud privat, så den bliver solgt privat Smile

Skrevet den: 12-November-2009 kl. 09:48
Da min private køber måske springer fra, er jeg igen åben for bud... Han ville svare meget snart

Skrevet den: 15-November-2009 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af Exxtreme Exxtreme skrev:

Da min private køber måske springer fra, er jeg igen åben for bud... Han ville svare meget snart

500,- inkl. porto vil jeg gerne byde så.

Mvh
Steen

Skrevet den: 15-November-2009 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Sschmidt Sschmidt skrev:

Mvh
Steen
Det får du ikke meget ud af da der er budt højere i denne tråd LOL

Skrevet den: 15-November-2009 kl. 10:25

Mvh
Steen
Det får du ikke meget ud af da der er budt højere i denne tråd LOL

Det kan jeg godt se, men er den solgt til Karin, eller sprang hun også fra?

Mvh
Steen

Skrevet den: 15-November-2009 kl. 10:46
Karin er ikke sprunget fra, jeg har haft noget mail korrespondance med Karin, hvor vi har aftalt at jeg lige skal have klar besked fra den person der privat har budt på den... Og jeg har givet ham indtil Onsdag at komme med et svar... Sker dette ikke, så render Karin med den.

"Problemet" er at den private køber har budt væsentligt over hvad Karin har budt, men han var så ikke sikker alligevel, og enten så ville han springe fra, eller også ville han komme med et lavere bud. Han er orienteret om at han skal overbyde Karin for at få den, og det er det han overvejer. Og som sagt har han fået indtil onsdag at tænke over det i... (Jeg er på mini ferie i Sverige mandag og tirsdag)...

Skrevet den: 15-November-2009 kl. 12:33

Karin er ikke sprunget fra, jeg har haft noget mail korrespondance med Karin, hvor vi har aftalt at jeg lige skal have klar besked fra den person der privat har budt på den... Og jeg har givet ham indtil Onsdag at komme med et svar... Sker dette ikke, så render Karin med den.

"Problemet" er at den private køber har budt væsentligt over hvad Karin har budt, men han var så ikke sikker alligevel, og enten så ville han springe fra, eller også ville han komme med et lavere bud. Han er orienteret om at han skal overbyde Karin for at få den, og det er det han overvejer. Og som sagt har han fået indtil onsdag at tænke over det i... (Jeg er på mini ferie i Sverige mandag og tirsdag)...

Helt i vinkel. Jeg er blot ikke parat til at betale mere end de 500,- lige nu, men det er selvfølgelig helt ok hvis en anden er. God tur til Sverige Smile.

Mvh
Steen

Skrevet den: 15-November-2009 kl. 13:25

Helt i vinkel. Jeg er blot ikke parat til at betale mere end de 500,- lige nu, men det er selvfølgelig helt ok hvis en anden er. God tur til Sverige Smile.

Mvh
Steen
Fint nok, så bliver det så ikke dig der får den... Smile

Skrevet den: 18-November-2009 kl. 17:50
Til orientering kan jeg fortælle at Karin er kontaktet via. PB mht. eventuelt køb op optageren...

Print side | Luk vindue