Print side | Luk vindue

Timer på Sagem ITSD81 HD fra CD

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69513
Udskrevet den: 05-Maj-2025 kl. 05:56

Emne: Timer på Sagem ITSD81 HD fra CD
Skrevet af: filmfreak
Emne: Timer på Sagem ITSD81 HD fra CD
Skrevet den: 04-November-2009 kl. 14:20
Hej,

Har lige fået mig sådan en HD boks fra Canal Digital (den sorte uden HDD), men kan ikke rigtig få timerfunktionen til at virke ordentlig.

Hvis man f.eks sætter den til at optage et bestemt program fra ma-fre tænder boksen blot på det rigtige tidspunkt men glemmer at indstille sig på den rigtige kanal samt glemmer at slukke efter 'optagelse'. Er dette en 'kendt fejl' med denne boks eller har jeg fået et 'mandagseksemplar' ?
Har den nyeste software 6.0.4

/filmfreak

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 04-November-2009 kl. 19:39
 Det kunne jo tænkes, som på andre modtagere, at det er en reminder, og ikke en timer i den normale forstand. Så jeg er sikker på at det er sådan det forholder sig.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 04-November-2009 kl. 20:45
Ikke ifølge Canal Digital. Der står der nemlig at funktionen kan benyttes til at optagelse f.eks via sin harddiskoptager.
Og hvorfor skulle man ellers angive kanalnummer samt start- og slut-tidspunkt i timeren hvis det blot var for at den KUN skulle tænde for boksen  - og dermed undlade at indstille sig på den valgte kanal samt slukke igen på den angivne tidspunkt ???

Skrevet den: 06-November-2009 kl. 07:28
Er der virkelig ikke andre brugere af denne boks fra Canal Digital der kan fortælle om deres  timerfunktionen virker som den burde  - altså selv indstiller sig på den rette kanal og slukker selv igen ??

Print side | Luk vindue