Print side | Luk vindue

DVB-C MPEG 4 Boks til Glentevejen

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69527
Udskrevet den: 15-Februar-2025 kl. 22:55

Emne: DVB-C MPEG 4 Boks til Glentevejen
Skrevet af: Johenri
Emne: DVB-C MPEG 4 Boks til Glentevejen
Skrevet den: 04-November-2009 kl. 17:00
Hej.

Jeg står og skal anskaffe mig en DVB-C boks med MPEG4. Signalet har jeg fra Glentevejens Antennelaug som sender det digitale spejl og HD ukodet. 

Jeg overvejer Samsung H3106 som YouSee lige nu har til 995,-. Men - hvis jeg køber den hos YouSee kan jeg så overhovedet bruge den? Forstået på den måde: er der noget der gør at den kun kan bruges på YouSees net? 

Håber der er nogen der kan hjælpe

Hilsen
John Henriksen 

Svar:
Skrevet af: smedev
Skrevet den: 05-November-2009 kl. 13:18
Hej. Jeg får signal fra Kragsbjerg i Odense, de sender Yousee kanaler
men ikke alle. Så jeg er også interesseret.

Hilsen Steen

-------------
smedev

Skrevet af: Looklight
Skrevet den: 07-November-2009 kl. 05:12
Glentevej har et box til salg på deres kontor til kr.250.- for tiden og der skulle kom et nyt med mpeg4 til næste år.

Smile

Døren. Ma-on: 12-13, to 15-17
66 14 41 77. Ma-on: 10-13, to 13-17:30

SUPERTILBUD !!!! DVB-C digitalboks, kr. 250.-
Har du en fladskærm uden DVB-C digitalmodtager, har vi et choktilbud på en boks til kr. 250.-
Boksen modtager, Det Digitale Spejl, som er alle de kanaler du er vant til bare i flot digital kvalitet. Udover den bedre kvalitet i billedet, får du også xtra programmer, som ikke udsendes analogt. Bl.a. pr. 1/11, DR's nye børnekanal, Ramasjang og Historiekanalen.

Ønsker du vores á la carte programmer, udover Det Digitale Spejl har vi en anden boks til kr. 890.- som f.eks. giver afgang til TV2 kanalerne enkeltvis, Canal+ film og sport, TV1000 filmkanalerne og Viasat Golf, fra nov.

Kvaliteten i begge disse bokse er i standard digital kvalitet, SD. Til næste år kommer vi med en ny boks, som yderligere også modtager de MPEG4 HD kanaler vi pt. udsender. Pris måske kr. 1.700.-

NB! Boksen er ikke nødvendig, for at se TV i vores forening, efter de analoge kanaler i luften, bliver slukket 31/10

-------------
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1

Skrevet af: Looklight
Skrevet den: 10-November-2009 kl. 00:50
Oprindeligt skrevet af Johenri Johenri skrev:

Hej.

Jeg står og skal anskaffe mig en DVB-C boks med MPEG4. Signalet har jeg fra Glentevejens Antennelaug som sender det digitale spejl og HD ukodet. 

Jeg overvejer Samsung H3106 som YouSee lige nu har til 995,-. Men - hvis jeg køber den hos YouSee kan jeg så overhovedet bruge den? Forstået på den måde: er der noget der gør at den kun kan bruges på YouSees net? 

Håber der er nogen der kan hjælpe

Hilsen
John Henriksen 

Kig evt. here... http://forum.glenten.dk/viewtopic.php?t=425 - http://forum.glenten.dk/viewtopic.php?t=425
DVS. nej.
Ouch

-------------
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1

Print side | Luk vindue