Digitale problemer med AN-TV/Stofa
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69811
Udskrevet den: 18-December-2024 kl. 06:36
Emne: Digitale problemer med AN-TV/Stofa
Skrevet af: McCrack
Emne: Digitale problemer med AN-TV/Stofa
Skrevet den: 07-November-2009 kl. 22:19
Hello folks,
Jeg har netop købt et Samsung UE-32B6000 TV for at
kunne være med på den digitale bølge som har ramt min AN-TV/Stofa pakke
1. Til forundring kunne jeg ikke finde nogen digitale kanaler ved auto
søgning. Jeg fandt frekvensoplysninger på AN-TV.dk ( http://dl.dropbox.com/u/291208/Tmp/AN-TV%20Before.jpg - http://dl.dropbox.com/u/291208/Tmp/AN-TV%20Before.jpg ). Dem indstillede jeg og alt fungerede ganz gut. :)
Det var i søndags. Sidenhen har AN-TV/Stofa i stilhed skiftet frekvenser og opdateret indstillingerne på http://an-tv.dk/dk/information/meddelelser/digitalt_tv_til_alle_i_an-tv.htm - http://an-tv.dk/dk/information/meddelelser/digitalt_tv_til_alle_i_an-tv.htm .
Jeg opdaterede med disse nye indstillinger og kunne konstatere at jeg
kun fandt 6 kanaler (DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, DR Update og Kanal
Nord). :( Jeg kontaktede Stofa og de foreslog at jeg prøvede med
følgende indstillinger:
Frekvens: 170500
Symbolrate: 6000
QAM: 256
NetværksID: 0 / auto
Det
gjorde jeg - med samme resultat - fandt kun 6 kanaler. Men så ved at
lave en søgning med ovenstående indstillinger i frekvensintervallet
170.000-180.000KHz fandt jeg alle 11 kanaler og de er fordelt på
følgende frekvenser/indstillinger (Hvorfor kunne Stofa ikke oplyse mig
om dem?!):
DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, DR Update, Kanal Nord:
Frekvens: 171000 KHz Modulation: 256 QAM Symbolhastighed: 5999 KS/s
DR HD, TV2, Folketings TV, SVT1, NRK1:
Frekvens: 178000 KHz Modulation: 256 QAM Symbolhastighed: 6000 KS/s
Så
langt så godt. Desværre virker TV-guide ikke på nogen af mine kanaler
og der er sort skærm på DR HD. Jeg har selvfølgelig skrevet til Stofa
og gjort dem opmærksom på dette.
Er der andre der oplever samme/lignende problemer?
------------- -Henrik
|
Svar:
Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 08-November-2009 kl. 13:46
Du kan også bare lave en fuld søgning ;)
------------- Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
|
Skrevet den: 08-November-2009 kl. 13:58
Mike S. skrev:
Du kan også bare lave en fuld søgning ;) |
Nope, har jeg selvfølgelig prøvet. Jeg finder ingen digitale kanaler ved fuld auto søgning. :(
------------- -Henrik
|
Skrevet af: Makhnovist
Skrevet den: 08-November-2009 kl. 19:19
McCrack skrev:
Hello folks,
Jeg har netop købt et Samsung UE32B6000 TV for at
kunne være med på den digitale bølge som har ramt min AN-TV/Stofa pakke
1. Til forundring kunne jeg ikke finde nogen digitale kanaler ved auto
søgning. Jeg fandt frekvensoplysninger på AN-TV.dk ( http://dl.dropbox.com/u/291208/Tmp/AN-TV%20Before.jpg - http://dl.dropbox.com/u/291208/Tmp/AN-TV%20Before.jpg ). Dem indstillede jeg og alt fungerede ganz gut. :)
Det var i søndags. Sidenhen har AN-TV/Stofa i stilhed skiftet frekvenser og opdateret indstillingerne på http://an-tv.dk/dk/information/meddelelser/digitalt_tv_til_alle_i_an-tv.htm - http://an-tv.dk/dk/information/meddelelser/digitalt_tv_til_alle_i_an-tv.htm .
Jeg opdaterede med disse nye indstillinger og kunne konstatere at jeg
kun fandt 6 kanaler (DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, DR Update og Kanal
Nord). :( Jeg kontaktede Stofa og de foreslog at jeg prøvede med
følgende indstillinger:
Frekvens: 170500
Symbolrate: 6000
QAM: 256
NetværksID: 0 / auto
Det
gjorde jeg - med samme resultat - fandt kun 6 kanaler. Men så ved at
lave en søgning med ovenstående indstillinger i frekvensintervallet
170.000-180.000KHz fandt jeg alle 11 kanaler og de er fordelt på
følgende frekvenser/indstillinger (Hvorfor kunne Stofa ikke oplyse mig
om dem?!):
DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, DR Update, Kanal Nord:
Frekvens: 171000 KHz Modulation: 256 QAM Symbolhastighed: 5999 KS/s
DR HD, TV2, Folketings TV, SVT1, NRK1:
Frekvens: 178000 KHz Modulation: 256 QAM Symbolhastighed: 6000 KS/s
Så
langt så godt. Desværre virker TV-guide ikke på nogen af mine kanaler
og der er sort skærm på DR HD. Jeg har selvfølgelig skrevet til Stofa
og gjort dem opmærksom på dette.
Er der andre der oplever samme/lignende problemer?
|
Ja, jeg har samme problem - DR HD har sort skærm
|
Skrevet den: 09-November-2009 kl. 09:43
Jeg har her til morgen fået svar fra Stofa: Problemet med DR HD og EPG er blevet fejlmeldt og de undersøger sagen. Det er tilsyneladende kun i pakke 1 at DR HD ikke virker.
------------- -Henrik
|
Skrevet den: 11-November-2009 kl. 09:35
DR HD virker nu i pakke 1. (: Desværre melder Stofa at jeg ikke skal regne med at EPG kommer til at virke på denne side af nytår. Rygtet siger at EPG muligvis er fjernet med vilje, for at få plads til alle kanalerne. ):
------------- -Henrik
|
Skrevet den: 11-November-2009 kl. 10:21
Hvad angår problematikken med søgning af kanaler over DVB-C har jeg fundet en bedre løsning. Mit TV er en europæisk model som det fremgår af modelnummeret. Dvs. jeg ikke umiddelbart kan vælge "Danmark" som land under opsætning (jeg kan dog vælge dansk som menusprog). Derfor har jeg valgt "Andre" som land. Laver jeg en automatisk fuld DVB-C søgning finder jeg som førnævnt ingen kanaler. Laver jeg en manuel søgning på frekvens 170500KHz eller 171MHz samt de indstillinger som AN-TV/Stofa oplyser, finder jeg som nævnt kun 6 kanaler. Når jeg under menuen "Indstillinger for kabelsøgning" (er kun tilgængelig når land = "Andre") angiver, at der skal søges i frekvensintervallet 170-180MHz samt de indstillinger som AN-TV/Stofa oplyser, så finder jeg alle kanaler. Det var min gamle løsning.
Den nye løsning går på at ændre TV'et fra at være en europæisk model til at blive en nordisk model (se her hvordan: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67799 - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67799 ). Når det er gjort kan "Danmark" vælges som land ifm. opsætning. Herefter er der kun mulighed for at udføre én slags DVB-C søgning, hvor man forinden skal angive oplysningerne: Frekvens (ikke et interval som tidligere), NetværksID, Modulation og Symbolhastighed. Angiver jeg de indstillinger som AN-TV/Stofa oplyser finder jeg alle 11 kanaler. (:
------------- -Henrik
|
Skrevet af: Makhnovist
Skrevet den: 13-November-2009 kl. 13:30
McCrack skrev:
DR HD virker nu i pakke 1. (: Desværre melder Stofa at jeg ikke skal regne med at EPG kommer til at virke på denne side af nytår. Rygtet siger at EPG muligvis er fjernet med vilje, for at få plads til alle kanalerne. ):
|
Hvorfor skulle de ikke kunne få det til at virke? Det virkede i de første dage efter 1. november!
Er jeg den eneste (i Aalborg) som har problemer med at kanalerne 'hakker' og af og til falder helt ud i nogle sekunder?
|
Skrevet den: 13-November-2009 kl. 13:51
Makhnovist skrev:
McCrack skrev:
|
Hvorfor skulle de ikke kunne få det til at virke? Det virkede i de første dage efter 1. november!
Er jeg den eneste (i Aalborg) som har problemer med at kanalerne 'hakker' og af og til falder helt ud i nogle sekunder?
|
Jeg synes også det lyder underligt. Men ja, alt virkede perfekt efter d. 1/11 lige indtil de begyndte at ændre frekvenserne. Jeg har ikke problemer med at kanalerne 'hakker' eller falder ud, dog oplever jeg til tider lette pixeleringer i billedet. Tror måske mest det er på DR HD.
------------- -Henrik
|
Skrevet den: 13-November-2009 kl. 14:04
Jeg vil opfordre alle som har problemer at de indberetter dem. Jo flere der klager jo højere prioritering må problemerne få.
Det er pænt irriterende at mangle EPG, og frustrerende at de melder ud, at de ikke regner med at fixe problemet før næste år. Det tyder på at de ikke prioriterer løsning af dette problem særlig højt.
------------- -Henrik
|
Skrevet af: esn
Skrevet den: 25-November-2009 kl. 12:52
Hej
Jeg har et Samsung LE32A465 og AN-TV pakke 1.
Jeg kan ikke finde nogle digitale kanaler overhovedet.
Jeg har prøvet at søge med de indstilling som opgives på AN-TVs hjemmeside - uden held.
Jeg har prøvet at skifte land i opsætningen af det digitale signal til Finland - og lave en total søgning - uden held.
Stofa support siger blot, at jeg skal spørge forhandleren. De har ingen problemer.
Gør jeg noget galt?
Tak for enhver hjælp.
Hvis jeg ikke snart får gang i det så ryger Stofa ud. Med pakke 1 får jeg alligevel kun Sverige og Norge ekstra.
Venlig hilsen
Esben
|
Skrevet af: ThePatriot
Skrevet den: 25-Januar-2010 kl. 16:23
Jeg har også problemer med AN-TV/Stofa..
Det er sådan set en længere historie, som jeg ikke lige har tid til at skrive lige nu. På nuværende tidspunkt har jeg Pakke 1 (på trods af at Pakke 2 er bestilt, og det står også i deres system). Hver gang jeg har haft slukket for mit fjernsyn - Panasonic V10 købt ved sparshop.dk - så er nogle af de digitale kanaler glemt. Det er DR, DR2, DR Update, DR K, DR Ramasjang og Kanal nord - altså alle de på 171 MHz. Den kan godt huske de på 178 MHz: TV2, DR HD, NRK1, Sverige 1 og Folketings-tv.
Stofa påstår, at det er mit fjernsyn den er gal med...
Indtil videre har mine erfaringer med Stofa været katastrofale. Magen til amatørfirma har jeg aldrig før haft med at gøre før. Blev lovet at en teknikker ville ringe mig op indenfor 2 døgn. 12 dage efter får jeg at vide, at der har været en teknikker ude (9 dage efter). Desværre er der ikke sket en skid. Er blevet lovet en ny her på fredag mellem 9-12. Er spændt på at se om det holder..
|
Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 25-Januar-2010 kl. 16:57
ThePatriot skrev:
Hver gang jeg har haft slukket for mit fjernsyn... så er nogle af de digitale kanaler glemt. ... Stofa påstår, at det er mit fjernsyn den er gal med... |
Hvad får dig til at sige det er Stofa og ikke dit tv der har en fejl?
------------- /Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
|
Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 14:01
Før Stofa pludselig gav os Pakke 1, havde vi aldrig nogen problemer.. Måske var jeg lige hurtigt nok ude med riven, men det skyldes frustrationer over at bøvle med Stofa, der absolut ikke holder, hvad de lover ;-)
|
Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 15:40
Dvs. dengang du kørte analogt, havde dit tv ingen problemer med det digitale signal? Nu skælder du så Stofa ud, fordi de gratis sender din tv-pakke digitalt... Hmmm Jeg er sgu glad for at jeg ikke arbejder for Stofa - de skal lægge ryg til meget...
------------- /Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
|
Skrevet den: 28-Januar-2010 kl. 12:52
Klap nu lige hesten! Og lad venligst være med at opdigte noget, jeg slet ikke har skrevet.
Da jeg flyttede ind 1. november havde jeg både analog og digital signal. Jeg kunne se pakke 2 digitalt uden problemer.
D. 2. november - første kontakt Jeg går jeg ned i Stofa-butikken og siger, at vi fortsat vil have pakke 2 (ellers blev vi på et tidspunkt rykket ned til pakke 1 automatisk!).
D. 12. december Jeg modtager et brev fra AN-TV/Stofa med valgkort og krav om, at vi skal ønske en kanalpakke, ellers vil vi automatisk blive nedgraderet til pakke 1.
D. 16. december - anden kontakt Jeg tager brevet med ned i Stofa-butikken, forklarer at vi allerede har ønsket pakke 2, og det kan de sørme godt se i deres system. Jeg afleverer alligevel valgkortet, mens jeg bliver forsikret, at det er i orden.
D. 12. januar Der er ingen kanaler på TV'et. Efter en søgning finder vi dog pakke 1-kanalerne (både analog og digitalt). Jeg mister dog 171 MHz-kanalerne, hvis jeg har slukket mit fjernsyn over længere tid, men tænker ikke videre over det på daværende tidspunkt. Så på det her tidspunkt har vi altså ønsket pakke 2 over to omgange, men er stadig blevet degraderet til pakke 1.
13. januar - tredje kontakt Jeg besøger Stofa-butikken igen.. Denne gang for at fortælle, at vi har altså har ønsket pakke 2 i to omgange, men at vi nu kun kan se pakke 1. Der står stadig pakke 2 i deres system, jeg giver mit mobilnummer og de lover at en teknikker vil ringe til mig indenfor 2 dage.
22. januar Jeg har på dette tidspunkt - 9 dage efter mit besøg - stadig ikke modtaget noget opkald fra Stofa eller en teknikker. Undervejs har jeg fastslået, at jeg mister at TV'et glemmer nogle af kanalerne over DVB-C, og at det er gældende for 171MHz. Jeg får at vide på et senere tidspunkt, at på denne dato, har der været en teknikker på besøg og foretaget en såkaldt "pakkeskifte". Jeg ligger selv syg i sengen, og har derfor ikke kontaktet Stofa i løbet af ugen d. 18. - 22.
25. januar - fjerde kontakt Jeg besøger Stofa igen igen.. Fortæller at vi stadig har pakke 1 og at vi mister nogle af kanalerne. Jeg brokker mig lidt over, at jeg ikke er blevet kontaktet af en teknikker som lovet. De svarer, at der har været en teknikker ude om fredagen - altså d. 22, 7 dage efter den lovede tid. Jeg forklarer, at problemet ikke har ændret sig. Jeg får at vide, at jeg skal undersøge om det er mit TV, der er i stykker. Lettere irriteret forklarer jeg, at det tror jeg virkelig ikke, at det er (som sagt, Panasonic V10 købt i oktober måned). Jeg går dog hjem og sætter et andet TV til - som anbefalet, og finder ligeledes kun pakke 1 - kanalerne. Surprise, surprise..
Her ringer jeg så til Stofa kundeservice og forklarer endnu engang mit problem (jeg kan kun se pakke 1!). De vil sende en teknikker ud fredag d. 29. mellem 9-12. Og hvis han ikke er kommet klokken 12, så skal jeg ringe til dem igen.
Det er så mine oplevelser med dem indtil videre. Som sagt, det kan være at jeg var lige hurtigt nok ude, med at give dem skylden for at mit TV ikke kan huske 171MHz-kanalerne. Måske kan V10'eren ikke huske fra to forskellige frekvenser - hvad ved jeg. Det er dog underligt, at der udelukkende står 171MHz for Pakke 1 på deres hjemmeside: http://www.an-tv.dk/dk/information/meddelelser/digitalt_tv_til_alle_i_an-tv.htm - http://www.an-tv.dk/dk/information/meddelelser/digitalt_tv_til_alle_i_an-tv.htm
Hvis jeg får pakke 2 i morgen, og TV'et kan huske kanalerne, så gider jeg ikke at tænke over det mere. Får jeg pakke 2, og glemmer TV'et stadig nogle af kanalerne, så må jeg tage den derfra, og finde ud af hvad der er galt. Får jeg ikke pakke 2 i morgen, så begynder jeg at blive vred.
Og for at skære det ud i pap til pdj1974: Jeg ser og har altid set udelukkende digital TV. Det virkede før vi pludselig blev uretmæssig nedgraderet til Pakke 1.
Jeg er normalt en god og tålmodig kunde, men forløbet indtil videre er under alt kritik. Hvis du synes at ovenstående behandling er i orden - hvis DU vil lægge ryg til sådan en service og kundebehandling (eller mangel på samme) - så er du sgu et fjols rent ud sagt
|
Skrevet den: 28-Januar-2010 kl. 13:09
Problemet er kort fortalt at man i AN-TV har valgt sådan en lokumløsning - med at have to digitale "områder" i kabelnettet. Hvis AN-TV havde styr på teknikken havde de flyttet om i deres antennenet og lagt alt det digitale ned i pakke 1 istedet for den møg løsning de kører med lige pt.
Det ændre dog ikke på det er dårlig kundeservice du har oplevet der.
Jeg er ret sikker på når du er blevet skiftet til pakke 2 og laver en kanalsøgning sådan her: Frekvens: 346 Mhz Symbolrate: 6900 QAM: 64 NetværksID: 0
Så skal det nok virke - krydsede fingre.
40" SonyX3500
40" Samsung F71
|
Skrevet af: maclith
Skrevet den: 16-Februar-2010 kl. 19:28
ThePatriot skrev:
Klap nu lige hesten! Og lad venligst være med at opdigte noget, jeg slet ikke har skrevet.
Da jeg flyttede ind 1. november havde jeg både analog og digital signal. Jeg kunne se pakke 2 digitalt uden problemer.
D. 2. november - første kontakt Jeg går jeg ned i Stofa-butikken og siger, at vi fortsat vil have pakke 2 (ellers blev vi på et tidspunkt rykket ned til pakke 1 automatisk!).
D. 12. december Jeg modtager et brev fra AN-TV/Stofa med valgkort og krav om, at vi skal ønske en kanalpakke, ellers vil vi automatisk blive nedgraderet til pakke 1.
D. 16. december - anden kontakt Jeg tager brevet med ned i Stofa-butikken, forklarer at vi allerede har ønsket pakke 2, og det kan de sørme godt se i deres system. Jeg afleverer alligevel valgkortet, mens jeg bliver forsikret, at det er i orden.
D. 12. januar Der er ingen kanaler på TV'et. Efter en søgning finder vi dog pakke 1-kanalerne (både analog og digitalt). Jeg mister dog 171 MHz-kanalerne, hvis jeg har slukket mit fjernsyn over længere tid, men tænker ikke videre over det på daværende tidspunkt. Så på det her tidspunkt har vi altså ønsket pakke 2 over to omgange, men er stadig blevet degraderet til pakke 1.
13. januar - tredje kontakt Jeg besøger Stofa-butikken igen.. Denne gang for at fortælle, at vi har altså har ønsket pakke 2 i to omgange, men at vi nu kun kan se pakke 1. Der står stadig pakke 2 i deres system, jeg giver mit mobilnummer og de lover at en teknikker vil ringe til mig indenfor 2 dage.
22. januar Jeg har på dette tidspunkt - 9 dage efter mit besøg - stadig ikke modtaget noget opkald fra Stofa eller en teknikker. Undervejs har jeg fastslået, at jeg mister at TV'et glemmer nogle af kanalerne over DVB-C, og at det er gældende for 171MHz. Jeg får at vide på et senere tidspunkt, at på denne dato, har der været en teknikker på besøg og foretaget en såkaldt "pakkeskifte". Jeg ligger selv syg i sengen, og har derfor ikke kontaktet Stofa i løbet af ugen d. 18. - 22.
25. januar - fjerde kontakt Jeg besøger Stofa igen igen.. Fortæller at vi stadig har pakke 1 og at vi mister nogle af kanalerne. Jeg brokker mig lidt over, at jeg ikke er blevet kontaktet af en teknikker som lovet. De svarer, at der har været en teknikker ude om fredagen - altså d. 22, 7 dage efter den lovede tid. Jeg forklarer, at problemet ikke har ændret sig. Jeg får at vide, at jeg skal undersøge om det er mit TV, der er i stykker. Lettere irriteret forklarer jeg, at det tror jeg virkelig ikke, at det er (som sagt, Panasonic V10 købt i oktober måned). Jeg går dog hjem og sætter et andet TV til - som anbefalet, og finder ligeledes kun pakke 1 - kanalerne. Surprise, surprise..
Her ringer jeg så til Stofa kundeservice og forklarer endnu engang mit problem (jeg kan kun se pakke 1!). De vil sende en teknikker ud fredag d. 29. mellem 9-12. Og hvis han ikke er kommet klokken 12, så skal jeg ringe til dem igen.
Det er så mine oplevelser med dem indtil videre. Som sagt, det kan være at jeg var lige hurtigt nok ude, med at give dem skylden for at mit TV ikke kan huske 171MHz-kanalerne. Måske kan V10'eren ikke huske fra to forskellige frekvenser - hvad ved jeg. Det er dog underligt, at der udelukkende står 171MHz for Pakke 1 på deres hjemmeside: http://www.an-tv.dk/dk/information/meddelelser/digitalt_tv_til_alle_i_an-tv.htm - http://www.an-tv.dk/dk/information/meddelelser/digitalt_tv_til_alle_i_an-tv.htm
Hvis jeg får pakke 2 i morgen, og TV'et kan huske kanalerne, så gider jeg ikke at tænke over det mere. Får jeg pakke 2, og glemmer TV'et stadig nogle af kanalerne, så må jeg tage den derfra, og finde ud af hvad der er galt. Får jeg ikke pakke 2 i morgen, så begynder jeg at blive vred.
Og for at skære det ud i pap til pdj1974: Jeg ser og har altid set udelukkende digital TV. Det virkede før vi pludselig blev uretmæssig nedgraderet til Pakke 1.
Jeg er normalt en god og tålmodig kunde, men forløbet indtil videre er under alt kritik. Hvis du synes at ovenstående behandling er i orden - hvis DU vil lægge ryg til sådan en service og kundebehandling (eller mangel på samme) - så er du sgu et fjols rent ud sagt
|
Jeg kan kun tilslutte mig dette. Kæmper selv en kamp med Stofa. Har pakke 1 og kan kun se 11 kanaler ud af 15. Kunne se alle da jeg havde pakke 3. Dem jeg har mistet nu er 24Nordjyske, Aalborg +, (DR HD denne forsvandt efter at jeg pludselig kunne se TV3)... og (infokanalen denne sendes så ikke digitalt). i kan se mere her... http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=75987&title=antv-stofa-vs-sony-support
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg instiller QAM på mit Sony Bravia KDL-32V4500....
|
Skrevet den: 16-Februar-2010 kl. 19:34
Det er fordi alle de digitale kanalerne ikke er flyttet ned i pakke 1 endnu - det mener jeg først sker den 1. april
40" SonyX3500
40" Samsung F71
|
Skrevet den: 16-Februar-2010 kl. 19:41
Mike S. skrev:
Det er fordi alle de digitale kanalerne ikke er flyttet ned i pakke 1 endnu - det mener jeg først sker den 1. april |
Det er muligvis svaret på dette. Men kan ikke få det oplyst ved Stofa... Har spurgt flere gange. De siger at alle kanalerne i pakke 1 ligger der. Det jeg ikke fatter er at alle de analoge kanaler ligger der, når jeg slår over på analogt på tv´et. Der kommer nu en teknikker ud og kikker på det.
|
Skrevet den: 16-Februar-2010 kl. 20:06
maclith skrev:
Mike S. skrev:
Det er fordi alle de digitale kanalerne ikke er flyttet ned i pakke 1 endnu - det mener jeg først sker den 1. april |
Det er muligvis svaret på dette. Men kan ikke få det oplyst ved Stofa... Har spurgt flere gange. De siger at alle kanalerne i pakke 1 ligger der. Det jeg ikke fatter er at alle de analoge kanaler ligger der, når jeg slår over på analogt på tv´et. Der kommer nu en teknikker ud og kikker på det.
|
De analoge og digitale kanaler har INTET med hinanden at gøre - desuden har Zulfo/Lars også svaret dig på dit andet indlæg - det er generelt en uskik at poste i flere forums ;)
40" SonyX3500
40" Samsung F71
|
Skrevet den: 16-Februar-2010 kl. 20:40
Mike S. skrev:
maclith skrev:
Mike S. skrev:
|
De analoge og digitale kanaler har INTET med hinanden at gøre - desuden har Zulfo/Lars også svaret dig på dit andet indlæg - det er generelt en uskik at poste i flere forums ;) |
Dette beklager jeg.
|
|