Print side | Luk vindue

Mine Indlæg funktionen?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69887
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 21:39

Emne: Mine Indlæg funktionen?
Skrevet af: Nicoleif
Emne: Mine Indlæg funktionen?
Skrevet den: 08-November-2009 kl. 23:12
Tidligere fandtes Mine Indlæg funktionen på forsiden til venstre i menuen. Vil denne funktion blive genskabt? 

Svar:
Skrevet af: Bjarke
Skrevet den: 09-November-2009 kl. 00:27
Ja tak, men må meget gerne blive genskabt.... Nu bliver man da ikke smidt af konstant :-) Men så burde det være let se egne indlæg.

-------------
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive

Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 09-November-2009 kl. 00:38
Oprindeligt skrevet af Nicoleif Nicoleif skrev:

Tidligere fandtes Mine Indlæg funktionen på forsiden til venstre i menuen. Vil denne funktion blive genskabt? 

Godt spørgsmål. Det har været bragt på bane flere gange i den store tråd om det nye forum, men disse indlæg er blevet mødt med larmende tavshed.

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 09-November-2009 kl. 00:47
Hej Alle

Den er ikke umulig at genskabe, så det står på listen som et ønske Smile

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: Bjarke
Skrevet den: 21-November-2009 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

/Lars

Man kan dog gå ind i søge funktionen, trykke advanceret søgning, og derefter skrive sit brugernavn og tryk søg... Så kommer de i sidste rækkefølge...

Men det er jo en anelse besværligt... Er der evt noget nyt omkring denne funktion?

-------------
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive

Skrevet af: agger
Skrevet den: 27-November-2009 kl. 13:45
hej
ja mine indlæg i menuen er en af de gode tiltag der var i den gode  gamle forum. jeg syntes meget bedre om den gamle forum, den nye er meget forvirende . så jeg vil ikke bruge så meget tid som før det er selvfølgelig også ok, så kan jeg jo lave andet end sidde her og læse hihi.
hilsen agger

Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 27-November-2009 kl. 18:29
Den funktion vil jeg også meget gerne have tilbage... Især når man skriver i mange forskellige tråde, i forskellige under-fora. Det bliver lidt uoverskueligt, og man "glemmer" let at komme med nye indlæg og gode/råd. Smile

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Skrevet den: 16-December-2009 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af Bjarke Bjarke skrev:

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

/Lars

Man kan dog gå ind i søge funktionen, trykke advanceret søgning, og derefter skrive sit brugernavn og tryk søg... Så kommer de i sidste rækkefølge...

Men det er jo en anelse besværligt... Er der evt noget nyt omkring denne funktion?
hej hvordan finder du avanceret søg , jeg er ved at få pip af at jeg ikke kan finde mine indlæg på en simpel og let måde.
hilsen agger

Skrevet af: wizdk79
Skrevet den: 16-December-2009 kl. 23:10

Du klikker bare på dit navn og så på find medlems indlæg

Skrevet den: 16-December-2009 kl. 23:12
Prøv dette link:
http://forum.recordere.dk/search_form.asp?USR=agger - http://forum.recordere.dk/search_form.asp?USR=agger

Det skulle gerne give en forudfyldt søgeside, hvor du kun skal trykke på knappen forneden.

Skrevet den: 30-December-2009 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Prøv dette link:
http://forum.recordere.dk/search_form.asp?USR=agger - http://forum.recordere.dk/search_form.asp?USR=agger

Det skulle gerne give en forudfyldt søgeside, hvor du kun skal trykke på knappen forneden.
hej allan
tak det var dejlig , men stadig kan jeg ikke forstå hvorfor de ikke laver mine indlæg igen når de skriver det ikke er nogen problem. jeg kigger ikke forbi så tit mere det er for besværlig.
hilsen agger

Skrevet den: 30-December-2009 kl. 16:38
Jeg kan kun være enig, men jeg har ikke mere at tilføje. Hvis du læser tråden med feedback for det nye forum, vil du se, at jeg allerede har været ret alvorligt på kant med administratoren bag recordere i en diskussion om prioriteringen af lige netop dette problem.

Skrevet af: cgmand
Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 10:34
Intet nyt omkring dette..?

-------------
LG G2 65, ATV, HomePod stereo

Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 10:46
Der findes da en nem måde at gøre det på. Vælg et hvilket-som-helt-indlæg. På den lille trekantpil ved siden af navnet på den person, der har skrevet indlægget vælges 'Find Medlems indlæg'. Skriv så dit eget navn 'cgmand'  i stedet for det oprindelige navn og tryk på søg...

-------------
mvh Christian

Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Funktionen er til rådighed, men lidt gemt. Klik på brugernavn, vælg i drop-down menu:

Mvh JørgenT

Skrevet af: Slettet_120331
Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 10:50
Hvordan gør man det på sig selv uden at skal finde et indlæg man selv har skrevet?

Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:

Hvordan gør man det på sig selv uden at skal finde et indlæg man selv har skrevet?

Vælger funktionen på tilfældig bruger, og erstatter med dit eget navn istedetfor valgte brugers.

Mvh JørgenT

Skrevet af: Bschmidt
Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 12:17
Lav en genvej i favoritter i din foretrkne browser, kald den "Mine indlæg" og skriv linket fra tidligere deri. Så skal du vælge favoritter og trykke på "Mine indlæg" og wupti :-)
BS

-------------
http://tinyurl.com/2vwl5jc - BS - AV udstyr O.A. | http://tinyurl.com/6xv6rcn - N-Oof | http://tinyurl.com/2wz9raw - "Vis mig dit HTPC setup"

Skrevet af: MaXer
Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 12:54
hos mig tager det link mig bare ind på søgesiden. Her skal man så selv krydse "Medlems Navn Præcist sammenfald" af og så udføre søgningen. Det er nok lidt dovent af mig, men jeg synes det er for meget at skulle bare for at finde sine egne indlæg. Altså i forhold til hvor nemt det var før.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41328" rel="nofollow - Bio á la MaX

Tæller nu film i K!

Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Funktionen er til rådighed, men lidt gemt. Klik på brugernavn, vælg i drop-down menu:

Mvh JørgenT

Tak for det, det var lige det jeg efterspurgte.. Bortset fra min browser ikke fatter at man går tilbage til siden, så jeg skal foretage søgningen hver gang jeg skal ind i "mine indlæg". Men nu kan jeg da i det mindste finde mine gamle indlæg:)

-------------

Skrevet af: B-Vestergaard
Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 14:42

Ja tak denne funktion er meget ønsket herfra Clap

Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af B-Vestergaard B-Vestergaard skrev:

Ja tak denne funktion er meget ønsket herfra Clap
Ja det kunne være super lækkertBig smile

-------------

Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

hos mig tager det link mig bare ind på søgesiden. Her skal man så selv krydse "Medlems Navn Præcist sammenfald" af og så udføre søgningen. Det er nok lidt dovent af mig, men jeg synes det er for meget at skulle bare for at finde sine egne indlæg. Altså i forhold til hvor nemt det var før.

Hvis jeg klikker på skrivebordslink til søgefunktion (oprettet fra et af mine egne indlæg), skal jeg da kun klikke på "Start søgning"
Ikke noget med at krydse af ?
Men det er måske et problem ved delvis brugernavne sammenfald ?

Mvh JørgenT

Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 15:43

Tak for det, det var lige det jeg efterspurgte.. Bortset fra min browser ikke fatter at man går tilbage til siden, så jeg skal foretage søgningen hver gang jeg skal ind i "mine indlæg". Men nu kan jeg da i det mindste finde mine gamle indlæg:)

Hvilken browser anvender du?
Med IE8, hold Ctrl nede og klik på indlæg (evt. sidenummer ved flere sider i tråd), så åbnes indlæg i ny fane, og søgeliste er stadig i oprindelig fane.

Mvh JørgenT

Skrevet den: 15-Februar-2010 kl. 15:52

Hvilken browser anvender du?
Med IE8, hold Ctrl nede og klik på indlæg (evt. sidenummer ved flere sider i tråd), så åbnes indlæg i ny fane, og søgeliste er stadig i oprindelig fane.

Mvh JørgenT
Safari, den har generelt lidt problemer når man søger på en side.. Men ja kan self lave den der cmd + klik

-------------

Skrevet af: MaXer
Skrevet den: 16-Februar-2010 kl. 12:55

Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Hvis jeg klikker på skrivebordslink til søgefunktion (oprettet fra et af mine egne indlæg), skal jeg da kun klikke på "Start søgning"
Ikke noget med at krydse af ?
Men det er måske et problem ved delvis brugernavne sammenfald ?

Mvh JørgenT

Lige præcis. Jeg får også alle mulige indlæg med folker der maxer sin båndbredde ud osv. LOL
Desuden udløber søgningen meget hurtigt, og så skal man forfra. Jeg ved ikke om det er en browser-ting. Jeg bruger Safari.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41328" rel="nofollow - Bio á la MaX

Tæller nu film i K!

Skrevet af: Optimator
Skrevet den: 10-April-2010 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Der findes da en nem måde at gøre det på. Vælg et hvilket-som-helt-indlæg. På den lille trekantpil ved siden af navnet på den person, der har skrevet indlægget vælges 'Find Medlems indlæg'. Skriv så dit eget navn 'cgmand'  i stedet for det oprindelige navn og tryk på søg...

Tak for den! Det er vist den hurtigste metode pt.

Print side | Luk vindue