MODERN WARFARE 2
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=70006
Udskrevet den: 21-November-2024 kl. 21:56
Emne: MODERN WARFARE 2
Skrevet af: amorbavian
Emne: MODERN WARFARE 2
Skrevet den: 10-November-2009 kl. 14:57
Hurtig hjaelp soeges.
Hvem ved hvor spillet billigst kan hentes i dag? Man kan aabenbart ikke vaelge mailto:Collect@Store - Collect@Store hos Elgiganten.
Jeg kvajede mig i gaar da jeg ville forudbestille det hos Gamestop og tog en ekskluderet titel med, men jeg VIL meget gerne have spillet i dag.
Brug herefter gerne traaden til generel snak om MW2.
-------------
BORING!
|
Svar:
Skrevet den: 10-November-2009 kl. 22:29
UHA det er godt...Ved ikke rigtigt hvad der fik mig til at slukke...nå ja, man skal også sove.
Første indtryk for single player er at det er noget sværere, selvom jeg spiller regular. Døde ikke nær så mange gange i COD4. Så de sataner rammer meget bedre.
Online er en vild fornøjelse, men det er jo ikke den store overraskelse. Det hele er blevet mere kompleks, flere våben, klasser, perks, og andre nye tiltag som gør det hele sjovere.
Det gik meget godt i mine første 3-4 deathmatch, så det har jeg nydt mere end single player delen.
Hvis der er andre, der ikke har mig på vennelisten, tilføj gerne: AmorBavian
@Steffen
Det er ærgeligt du ikke er med på vognen, men kan godt forstå det når der er meget andet at spille.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 10-November-2009 kl. 22:57
http://ps3.ign.com/articles/104/1043552p1.html - http://ps3.ign.com/articles/104/1043552p1.html
Ikke overraskende en god anmeldelse. Læs om alle de nye, spændende tiltag. Bl.a. 25 killstreak, der giver dig en NUKE! Jeg tror ikke, at det kommer til at lykkes for mig. Mener mit højeste i sidste spil var 14-15.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 10-November-2009 kl. 23:04
Jeg glemte lige det underligste. Mine trophies ser ikke ud til at blive registreret. Jeg ser nu, at andre har samme problem. Hvis I finder nogle svar på det, please giv et link!
-------------
BORING!
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 10-November-2009 kl. 23:42
amorbavian skrev:
UHA det er godt...Ved ikke rigtigt hvad der fik mig til at slukke...nå ja, man skal også sove.
Første indtryk for single player er at det er noget sværere, selvom jeg spiller regular. Døde ikke nær så mange gange i COD4. Så de sataner rammer meget bedre.
Online er en vild fornøjelse, men det er jo ikke den store overraskelse. Det hele er blevet mere kompleks, flere våben, klasser, perks, og andre nye tiltag som gør det hele sjovere.
Det gik meget godt i mine første 3-4 deathmatch, så det har jeg nydt mere end single player delen.
Hvis der er andre, der ikke har mig på vennelisten, tilføj gerne: AmorBavian
@Steffen
Det er ærgeligt du ikke er med på vognen, men kan godt forstå det når der er meget andet at spille.
|
Ærlig talt er der ikke meget der hiver i mig. COD er blevet ligesom Fifa og alle de andre spil, der udkommer én gang i året med nogle nye ting. Det er måske lidt groft sagt om MW serien, men jeg føler ikke selv lige pt. at det er noget der lokker men sådan er vi jo alle forskellige.
Heldigvis har jeg Borderlands jeg er igang med for anden gang, Dragon Age er blevet sendt fra New York også kommer God of War HD i slutningen af måneden. Desuden står Ratchet and Clank Future også på listen til jul, og når vi så når 2010 vælter det jo igen ind med spil som Heavy Rain, MAG, GOW3 og senere FF og GT5
Det kan være at jeg måske køber COD:MW2 til efteråret 2010 haha eller hov.. der kommer ModNation Racers sikkert og måske Resistance 3.. Puha.. Playstation 3 ejere har en god tid i møde..
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Skrevet den: 10-November-2009 kl. 23:43
Forresten, er det bare mig, eller er dette spil-forum super sløvt når det gælder spil? Det eneste folk egentlig skriver om, er deres problemer med diverse ting o_o
|
Skrevet den: 10-November-2009 kl. 23:50
http://www.theonion.com/content/video/ultra_realistic_modern_warfare - http://www.theonion.com/content/video/ultra_realistic_modern_warfare lige lidt COD:MW3 spas
|
Skrevet af: Rob801
Skrevet den: 11-November-2009 kl. 05:45
Brings back memories...
------------- Pioneer 5090H/ SC-LX71 Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370
|
Skrevet den: 11-November-2009 kl. 10:30
SteffenD89 skrev:
Forresten, er det bare mig, eller er dette spil-forum super sløvt når det gælder spil? Det eneste folk egentlig skriver om, er deres problemer med diverse ting o_o |
Enig. Jeg savner lidt, at folk skriver deres oplevelser, tips og tricks, arrangerer online spil. Som du siger, det er jo ikke fordi vi mangler brugere med spilkonsoller. Der bliver skrevet flittigt herinde..
P.S. Jeg glæder mig til den 3'er!
-------------
BORING!
|
Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 11-November-2009 kl. 21:52
Mit indtryk er også at spillet har fået et kæmpe ryk i den rigtige retning.
Jeg er i gang med campaign, da det er umuligt at spille online - lige nu kan jeg ikke engang connecte til Matchmaking serveren, det kunne jeg tidligere - men så strandede man bare på updating playlist, eller noget...
Utroligt at Infinityward intet har lært :)
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet den: 11-November-2009 kl. 23:18
YAY!
Det lykkedes mig lige at få nogle timer i multiplayer!
Jeg sutter stadig :)
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet af: Smed89
Skrevet den: 12-November-2009 kl. 00:17
Vil virkelig gerne ha' spillet men har ikke råd for tiden
------------- - Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
|
Skrevet den: 12-November-2009 kl. 06:29
zulfo skrev:
Mit indtryk er også at spillet har fået et kæmpe ryk i den rigtige retning.
Jeg er i gang med campaign, da det er umuligt at spille online - lige nu kan jeg ikke engang connecte til Matchmaking serveren, det kunne jeg tidligere - men så strandede man bare på updating playlist, eller noget...
Utroligt at Infinityward intet har lært :) |
Det er ellers gået i den modsatte retning med PC versionen
|
Skrevet den: 12-November-2009 kl. 12:14
Jeg er naaet halvvejs igennem SP og level 13-14 (tror jeg) i MP. Og jeg er ikke enig med Zulfo i at "spillet har fået et kæmpe ryk i den rigtige retning." Laes hvorfor:
Generelt er jeg skuffet over SP ift. COD4. Noget rodet historie, baner og kampe. Foerst halvvejs igennem spillet blev jeg imponeret over kampene og banen. Indtil da var det bare noget rod, og selvfoelgelig typisk COD-slagteri af en masse infanteri. Nothing new under the sun.
MP er blevet krydret med masser godt - og opvejer heldigvis den lidt ringe, halvhjertede SP:
Flere Perks (som skal aabnes op) og der er masser af dem (bl.a. Bling saa du kan have mere udstyr paa dit vaaben).
Killstreak bonus, hvor du selv vaelger hvad din beloening skal vaere.
70 levels.
Flere vaaben.
Mulighed for at kopiere modstanderens Class, naar man doer 3 gange i traek (man kan ogsaa vaelge andre ting som "bonus" i stedet for).
Man kan kaste med kniven og samle den op bagefter. Hurtigere skift af vaaben naar din Sidearm er en pistol.
Stoerre baner, gode sniper-steder, flere huse man kan gaa ind og kravle ovenpaa, som giver en ny dimension til spillet.
Foer release saa jeg ogsaa en video, hvor de viser en Server Connection fejl, hvor spillet bare pauser og fortsaetter paa en anden server - dette har jeg ikke proevet - er bare blevet smidt af. Haaber at det virker nu, for det vil vaere en fed feature.
Det gik ikke fremragende for mig i MP (har ikke spillet FPS siden Killzone2), lidt flere Deaths end Kills - men det er maaske ikke overraskende naar man spiller mod folk med 10 gange ens eget level ognaar man ikke kender banerne eller vaabnene.
Jeg er ikke i tvivl om, at der vil gaa rigtig mange hyggelige og frustrerende timer online!
All in all var release til PS3 noget lort ift. COD4. Trophies fungerede ikke. MP gik ned stort set hele dagen i gaar (og jeg havde fri) . Men salgstallene var vist gode...
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 12-November-2009 kl. 12:19
Mht. MP-problemer i gaar, skyldes de vist at 300.000 (eller for mange i hvert fald) ville online samtidigt, og det gik ikke. IW sagde det var PSNs skyld, hvilket jo maa vaere loegn, da PSN fint klarede det foer med COD4 og andre spil.
Jeg har dog ikke laest dette officielt, men paa PSU.
Jeg har ogsaa laest et par taaber, der mener, at det grafisk er flottere end KZ2 men det er MILES AWAY fra at vaere lige saa flot.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 12-November-2009 kl. 13:07
Når jeg skriver at det har fået et kæmpe ryk i den rigtige retning, så er det "teknisk".
Grafisk synes jeg der er sket rigtig meget, men det kan også bare være det er mig....
Og jeg har prøvet at connection til hosten blev lost, og spillet pauser - og efter noget tid overtager en anden host...
Det går dog langt fra så hurtigt som de viste i deres tidligere videoklip :)
------------- Lars B
|
Skrevet den: 12-November-2009 kl. 14:07
Jeg er ret overbevist om, at det bare er dig :) Saa laenge du ikke menere, at det er bedre end KZ2 for saa vil jeg serioest anbefale dig at besoege Synoptik!
Det lyder dog godt mht. connection lost. Jeg regner med at jeg er paa i aften, selvom jeg foeler mig lidt sloej (haaber, at det bare er pga. kedelig dag paa arbejde).
BTW, jeg saa en paa PSU, der fik 30 Kills 0 Deaths i Free for All. Ret vildt. Min bedste streak er vidst 5-7 stykker.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 12-November-2009 kl. 14:47
Hov hov, mit syn fejler skam ikke noget - bort set fra at jeg er næsten blind på højre øje
Jeg siger ikke at det er pænere end KZ2, det er et meget anderledes indtryk, men grafisk er det da noget pænere end MW(1)...
------------- Lars B
|
Skrevet den: 12-November-2009 kl. 17:12
Det må skyldes at det kører i en højere oplysning. Anyway, jeg kan ikke se de store grafiske forbedringer.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 13-November-2009 kl. 08:10
amorbavian skrev:
Det må skyldes at det kører i en højere oplysning. Anyway, jeg kan ikke se de store grafiske forbedringer. |
Så er det måske DIG der skal besøge en optiker?
Eller også er det fordi jeg lige har skiftet til et andet tv?
------------- Lars B
|
Skrevet den: 13-November-2009 kl. 09:23
Naa ja, du har faaet V10'eren! Glad? Jeg skifter nok min pz85 til naeste aar - til nye modeller, der forhaabentlig ikke lider af retention og forhaabentlig ikke larmer meget.
Back to MW2. Nu gaar det allerede bedre i MP, selvom jeg kun har spillet ca. 4 timer. Selvom jeg har en 60 flerre deaths end kills. I et spil blev jeg draebt 7 gange fordi jeg ikke skjulte mig godt nok mens jeg skulle snakke i tlf.
Jeg kan fortaelle, at det er rigtigt sjovt, at faa en helikopter til at nakke modstanderen. Jeg har dog endnu ikke proevet at sidde i en helikopter med en minigun - det kraever vist en 15 killstreak. Plus at du skal aabne op for den mulighed foerst ved at naa en vis level.
En ting, jeg glemte paa min liste over fede tiltag i MP er Last Stand. Nu har man mulighed for at kravle rundt, samt bruge sit primaere vaaben. Jeg var ikke klar over, at man nu kan overleve en Last Stand, hvis man holder sig i live laenge nok. Jeg havde en duel, jeg skoed ham, han mig, men jeg fik en Last Stand. Laa der og ventede, og regnede med at jeg doer snart (som i 1'eren), som kom samme mand mod mig i det oejeblik jeg rejste mig op og der stod Survived Last Stand. Pga. den overraskelse naaede jeg desvaerre ikke at nakke ham (naaede at taenke "WOW Fedt" og fik et par kugler i maven).
Mht. Connection Lost, saa gendanner den spillet paa 10 sek. hos mig. Proevede det et par gange i gaar. Thumbs up for det!
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 13-November-2009 kl. 17:18
WOW! Dette må være årets KILL indtil videre:
http://gamevideos.1up.com/video/id/27070 - http://gamevideos.1up.com/video/id/27070
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 14-November-2009 kl. 21:35
amorbavian skrev:
Naa ja, du har faaet V10'eren! Glad? Jeg skifter nok min pz85 til naeste aar - til nye modeller, der forhaabentlig ikke lider af retention og forhaabentlig ikke larmer meget. |
Meget glad! Det er en super skærm, og jeg har ikke set skyggen af retention - du skal se skærmen sat op med THX profilen. Out of the box giver den et kanont billede :)
------------- Lars B
|
Skrevet den: 14-November-2009 kl. 21:37
amorbavian skrev:
http://gamevideos.1up.com/video/id/27070 - http://gamevideos.1up.com/video/id/27070
|
Imponerende
------------- Lars B
|
Skrevet af: Ponduus
Skrevet den: 14-November-2009 kl. 22:15
amorbavian skrev:
|
Once in a life time Og så er det det sidste kill i runden - perfekt..
|
Skrevet den: 14-November-2009 kl. 22:29
zulfo skrev:
amorbavian skrev:
|
Imponerende |
|
Skrevet den: 14-November-2009 kl. 23:27
Out of the box giver den et kanont billede :)
Jeg er komplet ligeglad med hvad folk siger. IMO er Panasonic klart på højde med Pioneer. Jeg har i lang tid endda ment, at de sorte detaljer på Pana er bedre end på Pioneer.
-------------
BORING!
|
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 09:44
For en casual gamer som mig er det et fedt spil. Og jeg nyder også at spille online selvom man skal tage mange, rigtig mange tæv før man er i nærheden af at have et fornuftigt udbud. Så det er godt at der er extra xp når man endelig får et kill efter en death streak. Det scorer jeg højt på Men selv når jeg kommer op i rækkerne (jeg er stadig kun på level 15) viser mine manglende fps-evner sig. Når jeg en sjælden gang er i top 3 er det lige før jeg løber en sejrsrunde. Typisk er jeg den der får færest eller næstfærest kills. Omvendt er jeg også den der ligger i bunden med deaths. Jeg kan snilt have en omgang med 15 (hvis jeg er rigtig heldig) kills og måske 20 deaths og alle andre har 40+ kills men også 35+ deaths
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 10:28
Stampe skrev:
For en casual gamer som mig er det et fedt spil. Og jeg nyder også at spille online selvom man skal tage mange, rigtig mange tæv før man er i nærheden af at have et fornuftigt udbud. Så det er godt at der er extra xp når man endelig får et kill efter en death streak. Det scorer jeg højt på Men selv når jeg kommer op i rækkerne (jeg er stadig kun på level 15) viser mine manglende fps-evner sig. Når jeg en sjælden gang er i top 3 er det lige før jeg løber en sejrsrunde. Typisk er jeg den der får færest eller næstfærest kills. Omvendt er jeg også den der ligger i bunden med deaths. Jeg kan snilt have en omgang med 15 (hvis jeg er rigtig heldig) kills og måske 20 deaths og alle andre har 40+ kills men også 35+ deaths |
Hahaha, det beskriver meget godt min situation
På PC'en er jeg en habil Battlefield spiller, og ligger normalt med i toppen - men COD, og andre FPS'er på PS3, der kan jeg altså ikke helt være med...
Dog lå jeg nummer 1 i går aftes efter en runde, som dog også hurtigt var overstået - 3 kills, 1 death - men jeg var heldig i search & destory hurtigt at få bomben, få den armeret - og så også holde modstanderne fra at dearmere den, da kun en af dem prøvede :)
Det var min bedste runde, men den tog altså også kun omkring 5 minutter...
------------- Lars B
|
Skrevet af: Sigida
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 10:56
Kom så hvad hedder folk på ps3, så kan vi game mod hinanden ;).
Hedder Idanhakak
så add mig derinde.
------------- Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50
SVS 5 satelite SVS SB2000
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 10:58
Sigida skrev:
Hedder Idanhakak
så add mig derinde. |
Zulfo_dk
I er også velkommen til at tilføje mig - så får I da lidt lette kills
------------- Lars B
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 11:29
haha zulfo begyndte igår uden campaign på online, gal jeg fik klø :p score på 2-3 og 13death :p wee
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 11:47
Sigida skrev:
Hedder Idanhakak
så add mig derinde. |
Jeg spiller ikke MW2, men så er der sikkert andre spil vi kan spille sammen, så bare add steffenD89
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 11:50
Jeg har ikke fået købt det endnu, men det kommer forhåbenligt snart. Har dog COD 5 osv. hvis det skulle gå helt galt.
Bare add mig: Lukewarmwinner
------------- - Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
|
Skrevet af: Krusty the Clow
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 12:11
hej jeg tilføje jeg i dag mit psnid: MKH-82
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 13:49
Jeg er på xbox så vi kan desværre ikke mødes men hvis andre skulle have lyst så kig efter Jesper Stampe (det var hvad fantasien kunne række til, da jeg skulle vælge tag)
|
Skrevet af: Mathias Bøgh
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 14:03
Bare add mig også. Mit PSN-id er papapk
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 14:35
Stampe skrev:
Jeg er på xbox så vi kan desværre ikke mødes men hvis andre skulle have lyst så kig efter Jesper Stampe (det var hvad fantasien kunne række til, da jeg skulle vælge tag) |
Mit er da bare SteffenD89 så det er heller ikke så fantasifuldt, til gengæld ved folk så hvad mit navn er, hvilket vel også er rart nok d:
|
Skrevet af: jacobbh
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 16:42
Har lige fået mig en xbox efter og have haft en ps3, må sige at controlleren er meget bedre end ps3´s. Men det er sgu svært online når man ikke kender banerne, så gik det langt bedre i Cod 4, hvor man kendte banerne som sin egen baghave, så det har meget og sige i starten, håber jeg.
Men bare add mig hvis i har en xbox.
Gamertag: bech dk
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 17:13
Mellem venner. Var det ikke en idé at vi lavede en tråd, hvor man kunne add'e sit gamertag på fe forskellige netværk. Så man kun skriver én besked, og så redigerer dén, hvis man får andre tags.
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 17:23
hummelmose skrev:
Mellem venner. Var det ikke en idé at vi lavede en tråd, hvor man kunne add'e sit gamertag på fe forskellige netværk. Så man kun skriver én besked, og så redigerer dén, hvis man får andre tags. |
Sådan som den overskuelige sticky der længe er lavet til henholdsvis xbox 360 og playstation?
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 19:11
Sigida skrev:
Hedder Idanhakak
så add mig derinde. |
Mit brugernavn: AmorBavian
Skriv gerne at du er herfra. Jeg er frisk på at spille spec-ops med nogen. Har slet ikke prøvet det.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 19:15
Jeg kiggede lige på high-scores for første gang. Mit KD ratio er ca. 0.87. Bedste Killstreak er 13.
Jeg er ikke helt tilfreds, fordi jeg ikke kan indhente de 50-60 flere deaths, som mest er kommet i starten. Nummer 1 i verden ligger på ca. 21.25. Desuden var der en, der har 465 kills i træk - det burde jo ikke kunne lade sig gøre!
Men ud fra jeres beskeder lyder det til at jeg heller vil spille MOD jer i stedet for MED jer.
-------------
BORING!
|
Skrevet af: Villemoes
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 19:16
Heysan
Hedder Villemoes - så bare add mig :)
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 19:25
hvordan skriver man inde i spillet. hvad er spec ops ;). og kan man adde servere via ip adresse.
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 19:59
Sigida skrev:
hvordan skriver man inde i spillet
|
Det gør du ikke :)
Du skal ud i XMB'en hvis du skal skrive til folk...
hvad er spec ops ;).
|
Det er nogle nye "missioner" som man kan spille enten alene, eller som CO-OP.
og kan man adde servere via ip adresse. |
Nej, der er ikke dedikerede servere som man kender det fra f.eks. Battlefield.
Du beder spillet om at lede efter en lobby til en specifik spiltype, og ud fra det dannes der en spillerliste, og så vælger spillet en "host" fra listen, og denne host er så spilleren der agerer "server" for de andre..
Tidligere har det været et kæmpe problem, da spillet jo selvfølgelig bliver afbrudt, hvis hosten vælger at lukke ned for spillet. Det har Infinity Ward så fundet en løsning på - hvis hosten forlader spillet, så vælger spillet en anden host.
Det fungerer som regel, men man kan stadig komme ud for at spillet afbrydes fordi man ikke kan migrere hosten til en anden spiller... ------------- Lars B DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 20:36
ej det er da lidt skod man ikke kan adde servere, så kunne man jo sørge for kun at spille mod danskere. har det gamle cod4 til pc og der kunne man alle de ting. synes godt nok de burde komme med en opdatering.
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 20:44
Sigida skrev:
ej det er da lidt skod man ikke kan adde servere, så kunne man jo sørge for kun at spille mod danskere. har det gamle cod4 til pc og der kunne man alle de ting. synes godt nok de burde komme med en opdatering. |
Det er nok ikke noget de lige kan rette med en opdatering
Det er jo hele netværksdelen af spillet de skulle redesigne - plus at de så skulle til at finde et sted at få hostet en masse servere osv..
Jeg tror vi må lære at leve med det - men i det mindste har vi fået host-migration, så den flytter spillet til en anden host
Og man kan stadig spille mod en masse danskere - det kræver bare at man bliver invited til hinandens lobbies. Den anden aften havde vi da et par fine spil, hvor vi vist kun var danskere, og primært herfra, tror jeg...
------------- Lars B
|
Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 21:34
Jeg må nu også sige at mangel på dedikerede servere er et KÆMPE problem.
Denne type online hvor man ikke vælger den server man vil logge på er SKOD.
Det var typisk sådan man havde nogle favorit servere og man så småt kom til at "kende" de andre derinde - det gør man jo så absolut ikke her.
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 21:56
Pade2204 skrev:
Det var typisk sådan man havde nogle favorit servere og man så småt kom til at "kende" de andre derinde - det gør man jo så absolut ikke her.
|
Jeg ser det ikke som et kæmpe problem, men som en ulempe...
Det ville da helt klart være fedt med dedikerede servere som man kender det fra andre spil, især på pc'en - jeg kender også det at spille på den samme server ofte, så man kommer til at kende folk.
Det ødelægger dog ikke så meget at jeg ikke gider spille
------------- Lars B
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 21:59
amorbavian skrev:
Desuden var der en, der har 465 kills i træk - det burde jo ikke kunne lade sig gøre!
|
Det lyder som om at det må være i et private game?
Eller så har han fået en satans masse nukes - jeg har endnu aldrig spillet mod en der har fået sådan en
------------- Lars B
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 23:05
zulfo skrev:
amorbavian skrev:
Desuden var der en, der har 465 kills i træk - det burde jo ikke kunne lade sig gøre!
|
Det lyder som om at det må være i et private game?
Eller så har han fået en satans masse nukes - jeg har endnu aldrig spillet mod en der har fået sådan en |
Det burde ikke stå der, hvis det var et privat spil?
|
Skrevet den: 15-November-2009 kl. 23:11
zulfo skrev:
Pade2204 skrev:
|
Jeg ser det ikke som et kæmpe problem, men som en ulempe...
Det ville da helt klart være fedt med dedikerede servere som man kender det fra andre spil, især på pc'en - jeg kender også det at spille på den samme server ofte, så man kommer til at kende folk.
Det ødelægger dog ikke så meget at jeg ikke gider spille |
Ting som manglende dedikerede servere, en højere pris, samt andre småting og til sidst men ikke mindst dette: "Call of Duty to get paid-for online services
Friday 13-Nov-2009 8:23 AM "You should expect us to launch additional online monetization models," says Activision
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=227204#comments - 51 Comments // Activision says you should "expect" paid-for online models such as those in World of Warcraft to make the transition to other games, including Call of Duty.
Speaking during yesterday's BMO Capital Markets Conference (which sounds fun), Activision Blizzard CFO, Thomas Tippl http://uk.xbox360.ign.com/articles/104/1044965p1.html - said that while WoW's model is difficult to replicate, players should expect new monetization models for its other games soon.
"It's definitely an aspiration that we see potential in, particularly as we look at different business models to monetize the online gameplay," said Tippl. "There's good knowledge exchange happening between the Blizzard folks and our online guys." http://www.computerandvideogames.com/video_index.php? -
"We have great experience also on Call of Duty with the success we had on Xbox Live and PlayStation Network. A lot of that knowledge is getting actually built into the Battle.Net platform and the design of that," he added.
"I think it's been mutually beneficial, and you should expect us to test and ultimately launch additional online monetization models of some of some of our biggest franchises like Call of Duty."
According to the Activision CFO, there is a demand from its core fanbase to pay for additional services.
"Our gamers are telling us there's lots of services and innovation they would like to see that they're not getting yet. From what we see so far, additional content, as well as all the services Blizzard is offering, is that there is demand from the core gamers to pay up for that," he said."
Ser jeg som et problem. Hvad bliver det næste activision prøver af? "unlock multiplayer = $10"? Også er der jo lige den korte singleplayerdel som skulle vare omkring 5 timer - det har jeg i hvert fald hørt.
|
Skrevet den: 16-November-2009 kl. 09:51
Jeg ser det slet ikke som et problem, at man ikke kan vaelge servere. Det er nok fordi jeg slet ikke gamer paa PC laengere. Hvis man spiller med nogle, man kan lide, kan man jo adde dem mhp. senere spil.
Host Migration har ogsaa fungeret helt fint hos mig i 99% af tilfaeldene. Godt tiltag.
Ang. PC saa har jeg hoert kritik paa MP delen. Man kan vist ikke gemme favoritservere bl.a. Skal tjekke det hos en kammerat senere paa ugen (og hoere paa han evige praediken om FPS skal spilles paa PC. Jeg ku fandeme godt taenke mig at vi ku spille mod hinanden PS3 mod PC, saa jeg ku vise ham!)
@Zulfo
Jeg har heller ikke vaeret i et spil med en nuke. Det er nok ogsaa de faerreste, der tager den med som killstreak, da chancen for at faa den trods alt er lille.
Dog bliv jeg i gaar ret irriteret paa en gunner i en heli fordi jeg blev ved med at spawne det samme sted 4-5 gange og han blev ved med at nakke mig i samme sekund. Ret frustrerende.
Hvis I mangler kills, saa er det IMO bedst at spille Demolition eller maaske Free for all. Hold jer til gengaeld vaek fra Headquarters og Domination. I de modes skal man ofre sig mere end i andre og er tit udstillet.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 16-November-2009 kl. 11:28
amorbavian skrev:
Jeg ser det slet ikke som et problem, at man ikke kan vaelge servere. Det er nok fordi jeg slet ikke gamer paa PC laengere. Hvis man spiller med nogle, man kan lide, kan man jo adde dem mhp. senere spil.
Host Migration har ogsaa fungeret helt fint hos mig i 99% af tilfaeldene. Godt tiltag.
Ang. PC saa har jeg hoert kritik paa MP delen. Man kan vist ikke gemme favoritservere bl.a. Skal tjekke det hos en kammerat senere paa ugen (og hoere paa han evige praediken om FPS skal spilles paa PC. Jeg ku fandeme godt taenke mig at vi ku spille mod hinanden PS3 mod PC, saa jeg ku vise ham!)
@Zulfo
Jeg har heller ikke vaeret i et spil med en nuke. Det er nok ogsaa de faerreste, der tager den med som killstreak, da chancen for at faa den trods alt er lille.
Dog bliv jeg i gaar ret irriteret paa en gunner i en heli fordi jeg blev ved med at spawne det samme sted 4-5 gange og han blev ved med at nakke mig i samme sekund. Ret frustrerende.
Hvis I mangler kills, saa er det IMO bedst at spille Demolition eller maaske Free for all. Hold jer til gengaeld vaek fra Headquarters og Domination. I de modes skal man ofre sig mere end i andre og er tit udstillet.
|
Det er vidst ligeså meget det at man kan have sin egen server (clan server f.eks.) og at man kan modde severen, eller hvad man nu kalder det. Desuden forstår jeg ikke hvorfor de skal "gimpe" PC versionen lige pludselig, men Activision er sådan set også ligeglade, da de alligevel skovler millioner og atter millioner ind. Det skulle ikke undre mig hvis vi om nogle år slet ikke kan finde CoD til PC.
|
Skrevet den: 16-November-2009 kl. 12:56
Man kan trods alt lave sine egne kampe, med egne indstillinger. Det virker dog ikke som i KZ2 hvor man fint kan se alle oprettede kampe - de kunne de laere noget af. Ogsaa det med at man kan vaelge at spille mod folk paa ca. samme niveau eller folk, der har spillet i samme antal timer. Det kunne have vaeret rart i starten.
@Zulfo
Er du ikke snart klar til Spec-Ops? Paa Veteran?
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 16-November-2009 kl. 13:29
amorbavian skrev:
Man kan trods alt lave sine egne kampe, med egne indstillinger. Det virker dog ikke som i KZ2 hvor man fint kan se alle oprettede kampe - de kunne de laere noget af. Ogsaa det med at man kan vaelge at spille mod folk paa ca. samme niveau eller folk, der har spillet i samme antal timer. Det kunne have vaeret rart i starten.
@Zulfo
Er du ikke snart klar til Spec-Ops? Paa Veteran? |
Er du rigtig rask?!
Mig på Veteran... jeg har kun fået 2 stjerner i Spec-Ops, jeg synes sgu ikke det er nemt
------------- Lars B
|
Skrevet den: 16-November-2009 kl. 13:57
amorbavian skrev:
@Zulfo
Er du ikke snart klar til Spec-Ops? Paa Veteran? |
Jeg tror at problematikken er lidt større end som det. :)
|
Skrevet den: 16-November-2009 kl. 15:52
Ja ja, Steffen, jeg proever bare at komme med raad. Jeg savner faktisk lidt KZ2 MP.
Zulfo, det var lidt for sjov. Har ikke proevet Veteran endnu faktisk. Gennemfoerte paa Regular og syntes det var rimelig svaert i starten. Har selv kun proevet en bane i Spec-Ops og fik vist 2 stjerner. Det virkede lidt tricky, men sikkert bedre med 2 spillere.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 16-November-2009 kl. 19:48
Spec ops er helt klart genial. spiller det sammen med kæresten :D det hygger vi også meget med. og splitscreen er ikke slemt på 110" ;). Men vi må arrangere lidt ffa samme under noget invite.
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 17-November-2009 kl. 11:14
Jeg tilfoejede en i gaar, men ved ikke hvem det er?
Gennemfoerte Sniper Fi i Spec Ops alene. Det tog 5 minutter paa Regular, saa ikke helt godt. Men det virker som om der er god udfordring i de baner, saa som sagt er jeg frisk paa at spille dem sammen med nogen.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 17-November-2009 kl. 11:19
Bliver ens position oevrigt afsloeret paa kortet naar man kaster granater selvom man bruger Cold Blooded og Silencer? Jeg har altid troet det, men aldrig vaeret helt sikker.
Haandgranaterne er dog blevet mindre effektive og man har kun en ad gangen - kommer der et level hvor man faar flere? Fysikken paa kastene er blevet forbedret, de falder ned ad trapper osv. Og de der semtex granatter er sjove, har faaet et par kills hvor den blev klistret paa selve manden.
Synes I ikke ogsaa at den der Painkiller deathstreak er ret ubrugelig? Den varer 10 sek. og jeg har aldrig faaet noget nytte af den, hvorfor den ogsaa er blevet skiftet ud med Martyrdom.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 17-November-2009 kl. 19:16
Skrevet af: sphinxdk
Skrevet den: 17-November-2009 kl. 21:05
Hej
I skal endelig bare også adde mig!
I øvrigt, hvis I stadig ikke har set en tactical nuke, så behøver I ikke glæde jer for meget... Har prøvet en enkelt gang at der var en som brugte den til sidst i kampen, men det var lidt af et antiklimaks syntes jeg... Ved ik helt hvad jeg havde forventet, men syntes det var lidt fladt når den er så svær at få...
PSN ID: thomsen
|
Skrevet den: 17-November-2009 kl. 22:14
Martyrdom er heller ikke så effektiv jf. med min kommentar omkring granater. De er ikke så kraftige.
Kan ikke huske hvornår man får den. Jeg er på Level 29-30 efter 10-12 timer. Synes ikke det er så svært at level up.
Der hvor den Painkiller måske er god er hvis du spawner lige foran en, så får du mere tid til at svare igen. Der er ikke noget værre. Nogle gange er de snedige og lave Spawnpoint tæt på ens eget og skjuler sig godt. Pisseirriterende.
Jeg har fået flere af Pro Perks her i dag. Bl.a. Faster Aiming, men har ikke prøvet den.
Den sidste kamp jeg spillede var den mest skod EVER: 2-3 Kills og 13-14 deaths i Demolition. Det kom efter en flot kamp med 35 - 12.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 18-November-2009 kl. 12:51
Så fik jeg købt Modern Warfare 2! Solgte mit Operations Flashpoint så nu har jeg råd til det. Jeg har dog ikke fået det endnu da det er bestilt fra England, for at spare nogle kontanter
Men bare add mig, så skulle jeg være klar til at game om en lille uges tid!
|
Skrevet den: 18-November-2009 kl. 13:13
sphinxdk skrev:
Hej
I øvrigt, hvis I stadig ikke har set en tactical nuke, så behøver I ikke glæde jer for meget... Har prøvet en enkelt gang at der var en som brugte den til sidst i kampen, men det var lidt af et antiklimaks syntes jeg... Ved ik helt hvad jeg havde forventet, men syntes det var lidt fladt når den er så svær at få...
PSN ID: thomsen |
Jeg er blevet ramt af 2 nukes nu - en "mod" holdet, og en "med" holdet....
------------- Lars B
|
Skrevet den: 19-November-2009 kl. 22:08
http://www.surprizeattack.com/ - http://www.surprizeattack.com/
ER I KLAR?
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 19-November-2009 kl. 22:36
ja jeg er frisk, hvordan forløber det hele ;)
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 08:22
Sigida skrev:
ja jeg er frisk, hvordan forløber det hele ;) |
Jeg er helt sikkert ikke nogen gevinst for holdet - men jeg er også frisk
------------- Lars B
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 11:30
Jeg tror frist for tilmelding er i dag. Hvis en af jer kan naa det foer mig, maa i gerne tilmelde os. Saa mangler vi bare en spiller mere. Hvis vi naar det regner jeg da heller ikke med andet end at faa taesk.
Kunne ikke helt tyde reglerne og finde ud af hvordan de holder oeje med point, saa i maa ogsaa gerne tage et kig paa det.
Jeg foreslaar (uanset om vi skal spille den turnering) at vi spiller sammen i aften og/eller i morgen aften. Jeg har flere venner, der spiller det, paa listen saa kan vi maaske stille et hold paa 6 personer og smadre alt. :) Kan i godt?
Sigida, var det ogsaa dit brugernavn paa PSN? Ellers tilfoej mig: AmorBavian
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 11:38
Jeg er klar på at være med, men får først mit spil i næste uge. Hvornår er tourneringen?
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 13:05
Er helt klart med på en turnering! Har en K/D lige nu på 1,33 og level 35 såvidt jeg husker. For en god ordens skyld skriver jeg mit PSN herinde igen. Kan dog først i morgen, skal i biografen i aften. PSN: papapk
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 13:14
Hvad skal du se?
Jeg tilfoejer dig og saa er vi 4 mand. Min ratio er kun 0.90 level 30 tror jeg.
@Smed
Det starter i dag og saa maa vi foretraekke en mand med erfaring . Men I kan jo danne et hold mere. Det kraever 4 spillere. Registrering slutter vist i dag.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 13:38
Okay .. Hvis nogen laver endnu et hold i dag så bare smid mig på deltagerlisten. Jeg er level 60 i CoD 5 og 65 i CoD 4 :)
|
Skrevet af: sphinxdk
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 15:58
Hej
Jeg er også klar hvis der er nogle som opretter et hold..
psn id: thomsen
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 15:59
Og mit psn er: Lukewarmwinner
Jeg er meget frisk på et hold
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 18:31
@Zulfo, Sigida, Mathias
Lort. I bliver nød til at skynde jeg og registrere jer på http://www.gamebattles.com - www.gamebattles.com
Sig til så snart I har gjort det, her eller på PSN.
Ellers kan jeg ikke tilføje jer til holdet. Jeg har oprettet et hold, der hedder [REC] som så også er vores klantag. Hvis vi ikke når det, så er der andre turneringer og spil.
På siden er der masser af turneringer, nogle koster points, som man kan optjene ved at være gratis med i turneringer. Der er masser af forskellige turneringer i mange spil. I MW2 er der 4 mod 4 ,2 mod 2, kampe med bestemte våben osv.
Denne, som jeg har tilmeldt til skal man vist arrangere kampe med andre hold. Der spilles helt til 30.12.09. De bedste 512 hold ender så i runde 2, hvor det knockout kampe mod de amerikanske hold. Som jeg forstår det er det op til os hvor mange kampe vi vil spille i runde 1, men man kan vist ikke ændre i holdopstillingen løbende.
P.S. Da vi selv bestemmer hvor meget vi vil spille (vi skal dog nok ikke sløse for meget), kan vi jo nå et par træningskampe, så vi lige lærer hinanden at kende.
PPS. Der er double XP for turneringsdeltagerne i denne weekend.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 18:57
Hvis en anden gerne vil være med i stedet for mig, så sig til!
Har været ude at spille lidt indendørs firmafodbold, og ragede uklar med en modspiller i en "forsjov"-kamp - eller vi ramlede direkte ind i hinanden, med fuld tryk. Jeg landede uheldigt, og har beskadiget min venstre pegefinger så jeg ikke kan bøje den uden smerter - det gør det svært at spille COD!
------------- Lars B
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 20:36
lige kommet hjem fra arbejde. tilmelder mig nu. Hedder Idanhakak inde på psn
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 20:42
amorbavian jeg kan ikke finde teamet.?
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 20:55
har fundet dig derinde men ved ikke hvordan jeg joiner teamet. Kan du adde mig: Idanhakak
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 21:05
Nu er du tilføjet. Har egentlig sendt invite til en, der hedder Sigida.
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 21:09
Zulfo, det var fandeme ærgeligt. Håber du er hurtig klar igen. Vi finder erstatning i denne omgang, så kan du joine teamet til en anden turnering eller de kortere battles, der også findes. Registrer dig i mellemtiden..
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 21:28
Hmm den side er da total fail. Prøver at acceptere din invite, så vil den ha jeg udfylder min psn, men man kan ikke skrive noget i feltet. weird. ;)
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 21:37
har verified den og alt det.
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 21:40
Sådan endeligt fik jeg det ordnet :D
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 21:41
ER det kun idag man kan tilmelde sig?
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 22:13
Ja, men du skal bare lave et hold, så kan du tilføje medlemmerne og arrangere kampe senere.
Gamebattles siden er lidt forvirrende, det tog også mig noget tid at lure hvordan man gør. Det ser ud til at vi er med. Jeg var ind og kunne acceptere andre holds invite til i morgen, så jeg tror jeg har gjort det rigtigt.
Holdet hedder [REC].
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 22:15
Thomsen og Mathias, inden for 12 timer efter jeg har tilføjet jeg til holdet skal i verificere jer. Ja, det er lidt mærkeligt og omstændigt, men de har vel en grund til det....
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 22:20
Jeg har registreret mig på Gamebattles, men der går nok lige nogle dage før hævelserne i fingeren har fortaget sig, og smerterne forsvinder...
Tis - en weekend uden ret meget spillen PS3
------------- Lars B
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 22:28
Nu er jeg blevet registreret derinde men skal jeg også lave et hold? og så fald - how???
|
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 22:43
Wupti dub! - Så fik jeg oprettet et hold.. og med min sprudlende kreativitet på dette tidspunkt efter arbejdsdag lagde op til navnet: [REC2]
Jeg ved ikke helt hvordan det hele fungere men jeg er da klar på at få stablet et hold på benene - dvs med nogle medlemmer
Jeg har ikke fået fat i et headset endnu, men jeg går ud fra det er et godt udgangspunkt for at få et godt flow i spillet online.
Koster det egentlig penge det her "scam" vi nu har tilmeldt os?
|
Skrevet den: 21-November-2009 kl. 10:42
Kan seriøst ikke se, hvor og hvordan jeg joiner holdet inde på den side. En der hurtigt kan guide mig vej til holdet?
|
Skrevet den: 21-November-2009 kl. 10:45
Når jeg trykker på 'Find a team' på dette http://gamebattles.com/ps3/call-of-duty-modern-warfare-2/ - link kommer jeg ind på en side, hvor jeg kan blive MW2 free agent. Fatter intet.
Edit: Har nu fundet jeres http://gamebattles.com/ps3/call-of-duty-modern-warfare-2/team/recordere/ - hold , ved at søge på AmorBavian, men hvordan joiner man det?
|
Skrevet den: 21-November-2009 kl. 11:10
Er du sikker på, at du har inviteret mig til holdet, AmorBavian? Har prøvet næsten alt nu, og kan seriøst ikke finde en vej til at komme på det hold.
|
Skrevet af: Krusty the Clow
Skrevet den: 21-November-2009 kl. 11:23
så jeg også registreret mig på Gamebattles så hvis nogen har brug for en mand på ders hold så er mit psnid:MKH-82
til smed89 jeg fant dit hold [REC2] men hvor dan joiner jeg det
|
Skrevet den: 21-November-2009 kl. 11:54
Mathias, har du oprettet en bruger derinde? Hvad navn?
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 21-November-2009 kl. 11:55
Jeg tilføjer dig nu...om lidt...er selv ikke vant til siden..
Dit PSN ID er vist ikke tilføjet derinde..
Så virkede det. Mangler bare en godkendelse fra dig og thomsen.
I er allesammen Captains og kan vælge challenges.
Jeg foreslår lidt spilletid i aften, så vi kan øve lidt og lære hinanden at kende. Jeg har forresten headset, hvad med jer?
Der er nogle kampe i dag. Bedst ud af 3:
http://gamebattles.com/ps3/call-of-duty-modern-warfare-2/ladder/gamestop-4v4-international-eu/match-finder?date=20091121 - http://gamebattles.com/ps3/call-of-duty-modern-warfare-2/ladder/gamestop-4v4-international-eu/match-finder?date=20091121
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 21-November-2009 kl. 12:08
Jeg glæde mig til at vi skal tæske REC2 holdet. Måske allerede i aften?
-------------
BORING!
|
|