Print side | Luk vindue

TDC Home Trio Service

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=70163
Udskrevet den: 07-Juni-2025 kl. 05:42


Emne: TDC Home Trio Service
Skrevet af: skyblue
Emne: TDC Home Trio Service
Skrevet den: 12-November-2009 kl. 17:17
Så vi har også TDC Home Trio og er generelt glade for det. Dog kan jeg godt genkende kritikken om at billedet ikke altid er super godt når der pannes hurtigt. Surt show.

Imidlertid leder jeg nu efter noget nyt pga. dårlig service. Ikke at folk ikke er flinke når man er kommet igennem, men fordi de ikke rigtigt tager problemerne alvorligt. De er simpelthen for langsomme.

Vi har tdc home trio, dvs. tv, telefoni og bredbånd (20/1). Det gik ned mandag og da vi ringede sagde de at de ku komme torsdag. Nåmen ok 3 dage uden telefon, tv og net (ikke fedt når man er hjemme på barsel og arbejde). Men tirsdag aften kom nettet tilbage og kørte hele onsdagen så jeg ringede igår og aflyste så de ikke skulle spilde deres tid.

Men så idag, holdt det op med at virke igen. Og efter 20 minutters ventetid ku de så fortælle mig at der ku komme en tekniker på torsdag. Han ku have kommet mandag, men desværre, nu jeg havde aflyst så ku systemet ikke lade ham komme før torsdag. (Hint: Lad dem spilde deres tid en anden gang. De 20 minutter jeg ventede i køen for at aflyse var det virkelig ikke værd). Så, en uge, uden tv, telefon og net. Ikke fedt. Jeg synes de 3 dage var uacceptabelt med en uge er helt ude i hampen... Ingen fodboldlandskampe, ingenting...

Er der nogen der kender de juridiske regler for opsigelse af abonnementet? Kan de holde en fast på de 6 måneder når der nu er mangelfuld levering fra deres side? 

 Og hvad køber man så hvis man ønsker nogen som kan levere en tilsvarende ydelse og som tager deres kunder bare lidt alvorligt?

Når nu man vil levere det hele, så ku man da godt gå bare lidt op i at det så også virker eftersom man cutter al folks kommunikation ud af huset...

Bah...



Svar:
Skrevet af: Newliving
Skrevet den: 13-November-2009 kl. 13:46


Har du eventuelt overvejet at tilføje en serviceaftale til din HomeTrio?

Så er du da sikret i stort set hoved og røv, hvis noget bryder ned. 

Serviceaftalen dækker at fejlretningen på din adresse påbegyndes indenfor de første 10 timer efter du har anmeldt det og fejlen er rettet næste hverdag.

Mener den koster et sted mellem 79 og 99 kr. pr. måned..

Efter min mening kan det vel sammenlignes med at man køber en bil og den går i stykker så kan værkstedet jo heller ikke bare reparere din bil fluks med det samme? Der er jo også andre i Danmark som har behov for hjælp med deres bil og som kom før dig..




-------------
LG 55LF630V // Panasonic MP-BD77 // Denon AVR 2309 // DALI Concept 6 // DALI Concept 2 // DALI Concept Center


Skrevet af: skyblue
Skrevet den: 13-November-2009 kl. 21:02
Ja det er nok sådan noget jeg skal have.. Imidlertid kvier jeg mig gevaldigt ved at købe noget, og så også sku betale for at det virker... Hey, hvad bliver det næste? Betale for at betale? Nå jo, der er vi vist allerede...

Hilsen tordenskyen :)



Print side | Luk vindue