Print side | Luk vindue

sonos zoneplayer s5

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=70566
Udskrevet den: 01-November-2024 kl. 03:20

Emne: sonos zoneplayer s5
Skrevet af: sickchild
Emne: sonos zoneplayer s5
Skrevet den: 18-November-2009 kl. 18:58

mig og kæresten har længe gået og ledt efter et godt streaming system af musik da vi har en masse musik købt gennem itunes og en masse cd'er som er blevet importeret til itunes. det har fungeret fint at afspille det fra computeren da vi boede på kolegie. men da vi nu er flyttet i noget lidt større og computerne står i et kontor lyder lyden lidt mærkelig når den skal høres fra et andet rum end det man opholder sig i. derfor har vi kigget på rigtig mange streamings afspillere.

og vi er nu faldet for Sonos zoneplayer s5. Men vi ville lige høre om et par ting hvis der var nogle der kunne svare på det for os.

1. vil den kunne lyde godt i et 30 km2 rum op. vi spiller aldrig meget høj musik det skal bare være sådan så man kan høre det og lyden er god.

2. er den nem at styre og finde ud af hvis man ikke har den største tekniske snilde da vi skal styre den via en ipod touch og måske senere sonos egen remote.

3. bruger den meget strøm da den vel ikke kan gå på standby.

Svar:
Skrevet af: chrek
Skrevet den: 19-November-2009 kl. 09:29
1. det er super nemt og sætte op. Smile
2. jeg ved ikke lige om s5 kan spille det store rum op, men forhør dig i din lokale hifi klub.
3. den bruger ikke så meget strøm har jeg fået af vide men hvor meget ved jeg ikke.!Confused
4. du kan godt bruge din Ipod Touch til den.
5. hvis du skal høre musik fra din pc skal den selvfølgelig være tændt så kan den afspille dit itunes musik. 

-------------
Sonos 1 X ZP90

Sonos 1 x ZP100

Sonos 1 X Connect

Sonos 1 x Playbar

2 x Sonos Play 5

synology ds411

WD TV Live plus

Skrevet af: Kronsbjerg
Skrevet den: 27-November-2009 kl. 20:13
Hej,
Ja jeg måtte simpelt hen oprette mig i dette forum, for at kunne svare på dit spørgsmål.

sonos S5, er det nærmeste du når på et perfekt anlæg, og om den kan spille op, så kan jeg kun sige WOV den kan simpelthen spille vores stue på 60 M2 op til fest.

der er både bas og masser af volume.

MEN husk på at  lyden komme kun et stad fra, så det er ikke det samme som et rigtigt anlæg, men alligevel 5 ud af 5 stjerner.

mvh henrik

Skrevet af: sickchild
Skrevet den: 27-November-2009 kl. 20:44
lige nu har vi et panasonic cd afspiller der hænger på væggen og højtalere sidder fast på afspilleren på hver side. så det giver vel samme resultat?

Print side | Luk vindue