Print side | Luk vindue

Erstatning til Sanyo Z3?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=70569
Udskrevet den: 10-Januar-2025 kl. 18:51

Emne: Erstatning til Sanyo Z3?
Skrevet af: damkel
Emne: Erstatning til Sanyo Z3?
Skrevet den: 18-November-2009 kl. 19:21
Hej

Min ellers højt skattet Sanyo Z3, har besluttet sig for at vil have en ny pære.

Nu spørger jeg mig selv, om jeg skal købe en ny pære eller købe en ny projektor - jeg hælder til det sidste, da jeg kører fuld HD fra Blu-ray.
Jeg har projektoren monteret hængende fra loftet 4m fra et 92" lærrede (der i øvrigt er gråt, som var rigtigt godt til min Z3, men er i tvivl om vil være det til en ny projektor?).

Jeg vil naturlig vis gerne have et godt billede og støjsvag er også at foretrække :-)

Jeg har kig på Sanyo's Z700, men har læst om at den er lyssvag - men, det kan vel ikke være værre end min efterhånden ældre Z3?
Vil det være pengene værd at gå op i en dyrere?

Men, skal jeg satse på en Z700, eller hvad vil I anbefale?

Svar:
Skrevet af: sani
Skrevet den: 19-November-2009 kl. 12:59

sjov nok har jeg været i der sammen situation som dig før par mnd... jeg var også lykelig ejer af z3 som er nu after hånd halv gammel model.... hvis du skal haver noget der er lys sterk så skal du også kigger på panasoniks projektorer  de er meget sterke hvad der ang lys...spring til z700 vile være også fin du ville få beydelig bedere bileder kvalitet and den du har nu ...

jeg har selv velgt at købe banq w5000 da jeg fik den til fornufti pris ... men den er nok lidt dyrere and  z700 er....  men den er bestemt ikke hel støjsveg... men hvad der ang bileder kvalitet så er der verden til forsel på min gammle z3 og den ny w 5000

aller de ny projektore er mere lys sterke and din gammle z3 ... så hvis du var tilfreds med din lærred og lys forkold på den før så bliver der meget bedere uenset om du køber z700 ... panasonic 200 eller noget andet

-------------
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv

Skrevet af: damkel
Skrevet den: 19-November-2009 kl. 23:23
En lille afsluttende bemærkning.

Har lige købt en z3000.
Fy for den lede, hvor står det godt!!!!!
Oven i, er den betydeligt mere støjsvag end den gamle.
Selv om jeg har pæren på A1 (vel nærmest næst kraftigst), så er den mere støjsvag end Z3'eren var på svageste.

Indtil videre stor begejstring :-)

Skrevet af: nitrotg
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 15:46
skulle lige til at skrive du skulle prøve at kikke på z3000 modellen.. Men det har du så fået gjort..
Den skal du nok blive glad for.. det er jeg :)

Skrevet af: sani
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 15:51

tillykke med den ... den skal du nok bliver glad før... selvom vi er mange der har været glader for vores z3 .... så er springet til de nye modeler stør og meen kad tydelig se forskel :

-------------
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv

Print side | Luk vindue