Print side | Luk vindue

Mux1 og 2 problemer. suk

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Det digitale sendenet
Forumbeskrivelse: DTT nettet incl. Boxer (DVB-T)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=70691
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 03:05

Emne: Mux1 og 2 problemer. suk
Skrevet af: Hr. Dam
Emne: Mux1 og 2 problemer. suk
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 20:15
Hej.
Jeg har efter boxers råd rettet min antenne mod viborg senderen Her havde jeg store problemer med at set DR og TV2.Cry Boxer kanalerne samt ramasjang og DRHD virkede fint.
Jeg har haft en tråd om det får. Nu var jeg så inde på boxers dækningskort og nu siger den pludselig at jeg skal rette antennen mod videbæk.Confused Det har jeg så gjort og nu virker DR og TV2 fint men tv'et finder overhovedet ikke ramasjang og DRHDCryAngryCry. Hvad går der lige galt
Jeg bor i Struer og har et sony w4500 med ca modul.

Svar:
Skrevet af: evilguy
Skrevet den: 20-November-2009 kl. 20:53
Jeg har de sidste par dage også haft problemer med Mux1 og Mux2. Jeg har rettet min antenne mod Videbæk og det virkede perfekt indtil for et par dage siden. Boxers kanaler går fint igennem men jeg kan ikke se Mux1 og Mux2 er meget sløv til at komme frem når jeg skifter kanal.

Bor i Holstebro

-------------
Mvh. Johnny

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand wrong answers.

Skrevet af: Cyberguy
Skrevet den: 30-November-2009 kl. 00:26
Jeg tror desværre vi skal indstille os på, at digital-tv vil blive noget hakværk indimellem. Desværre tror jeg det kan tilskrives omstillingen den 1. november da signalet blev tydelig forringet da. De sidste 2 år har jeg stort set ikke haft problemer med signalet og den 1. november var jeg simpelthen nødt til at dreje min antenne mod en hjælpesender for overhovedet at få noget billede. Håber ikke det er politikerne der har klokket i det og tilladt et alt for dårligt signal til det nye sendenet i profittens navn. 

Print side | Luk vindue