Print side | Luk vindue

hjælp til opsætning popcorn hour c200

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=70705
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 15:01

Emne: hjælp til opsætning popcorn hour c200
Skrevet af: iron83
Emne: hjælp til opsætning popcorn hour c200
Skrevet den: 21-November-2009 kl. 01:51
Cry Hej Håber nogle gider hjælpe mig (Betaler hvad det skal koste)
Jeg har købe en popcorn hour C200  so mjeg ønsker at lave den om til

Movie Jukebox

Jeg har nu været i gemmen 60 forum og læst om hvordan man opsætter den til Jukebox.
og inu ikke fatter jeg ikke en skid af det. håber nogle af jer gutter der ude gider at hjælpe mig med at  lave en  guide  trin til trin hvordan man gøre (jeg Betaler hvad det koster)
Har set masse af foto youtube video hvordan man gøre men synes ikke de  er godt til at guide.
håber nogle af  jeg gider lave fx en youtube video trin fra trin hvordan man gøre.
Du er også velkommen til at vise det hjemme hos mig hvis du er fra århus (jeg betaler alt transporten kan også hente dig hvis det er nemmer )

MVh
Iron

Svar:
Skrevet af: tobiasl
Skrevet den: 21-November-2009 kl. 08:25
jeg kan godt prøve af hjælpe dig over msn eller skype  til MLMJ vilke jeg syns er den leteste  til af fungere pafekt  http://www.treasure-cove.net/moviejukebox.htm den tager noget tid af sæte op og korster lidt penge for et program men er det hele vær dog er der komet en nye udgave af programet og bruger selv den gamle men brude vøre til af fine ud af
og det skal sedfølig ikke korste dig noget vi er jo til for af hjælpe henanden
komer også and på hvordan du deler dine filer jeg har mine delt fra min computer så det er det jeg hr mest tjek på men syns programet er godt forklret så vi kan vil fine ud af det samen vis det erSmile

Skrevet af: iron83
Skrevet den: 21-November-2009 kl. 11:39
Hej og 1000 tak  min skype brugernavn er (iron83) og jeg skal nok betale dig for det
og du kan ringe når du har tid Big smile

Print side | Luk vindue