Print side | Luk vindue

Afløser for mit KRP-500A ??

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Plasma TV
Forumbeskrivelse: Forum for Plasma TV (PDP)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=70848
Udskrevet den: 14-Februar-2025 kl. 03:58

Emne: Afløser for mit KRP-500A ??
Skrevet af: claust
Emne: Afløser for mit KRP-500A ??
Skrevet den: 23-November-2009 kl. 12:31

Mangler lidt DVB-C og MPEG4 i mit tv, og derfor overvejer jeg om mit Pioneer KRP-500A skal skiftes.

Men er der noget på markedet der leverer lige så godt billede (eller bare 99%), f.eks. Panasonics modeller? Skal være 50" eller større, i hvert fald ikke mindre end 48".

Apparatet skal være 'tyndt' så det kan komme tæt på væggen.

Prisen er ikke afgørende, men det skal vel være plasma for at følge med på billedsiden? Har haft et par Philips LCD' er, og jeg må indrømme at de ikke når mit nuværende tv til sokkeholderne på billedkvaliteten :-)

Nogen gode forslag?

Svar:
Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 23-November-2009 kl. 12:39
Du kan sansynligvis ikke finde noget du vil blive tilfreds med når først du har haft eet KRP 500A.

-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3

Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 23-November-2009 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af claust claust skrev:

Mangler lidt DVB-C og MPEG4 i mit tv, og derfor overvejer jeg om mit Pioneer KRP-500A skal skiftes.

Men er der noget på markedet der leverer lige så godt billede (eller bare 99%), f.eks. Panasonics modeller? Skal være 50" eller større, i hvert fald ikke mindre end 48".

Apparatet skal være 'tyndt' så det kan komme tæt på væggen.

Prisen er ikke afgørende, men det skal vel være plasma for at følge med på billedsiden? Har haft et par Philips LCD' er, og jeg må indrømme at de ikke når mit nuværende tv til sokkeholderne på billedkvaliteten :-)

Nogen gode forslag?

Hvis det skal være tyndt, så er der kun 1 skærm lige PT. Samsung 850/855 til 11.000- 15.000. Incl vægbeslag så måler skærmen kun 4 cm. fra væggen, dette er der ingen andre skærmen der kan slå.

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 23-November-2009 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af claust claust skrev:

Men er der noget på markedet der leverer lige så godt billede (eller bare 99%), f.eks. Panasonics modeller?

Nej, det findes ikke. Køb en ekstern tuner, gem den eventuelt i et skab, og køb en universalfjernbetjening, hvis du er allergisk overfor ekstra fjernbetjeninger.

Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 23-November-2009 kl. 16:19
Ja køb en  universalfjernbetjening og ekstern tuner.

Der er ikke noget tv som du vil blive tilfreds med efter du har haft en 500A. det er ikke opfundet endnu. 
har selv set pan v10 i en stue og indstillet det i THX, men nej tak. 
så skulle det kun være for at sparer nogle penge, du vil bytte det.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 23-November-2009 kl. 16:37
Tror det blir' en umulig opgave...

Men du siger lige til hvis du vil af med din KRP-500A Big smile

Print side | Luk vindue