Print side | Luk vindue

WII / PS3 fra udlandet

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71136
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 04:06

Emne: WII / PS3 fra udlandet
Skrevet af: jmalund
Emne: WII / PS3 fra udlandet
Skrevet den: 28-November-2009 kl. 12:18
jeg skal en tur til Singapore og tænker på at tage enten en wii eller en ps3 med hjem (hvis prisen er OK).....

er der nogle der kan hjælpe med, om maskiner købt udefor EU har begrænsninger mht online spil, film, etc?

Svar:
Skrevet af: Svane-
Skrevet den: 28-November-2009 kl. 14:58
det skulle ikke være noget problem med en PS3 der er alle spillene nemlig regionsfri, og med hensyn til onlinespil så opretter du en bruger med din adresse så du logger på den europæiske PS network.
Wii er låst til en bestemt region, så hvis du køber en wii skal du enten have chip i eller softmodde den for at kunne spille spil købt i DK

Skrevet af: vasif
Skrevet den: 28-November-2009 kl. 17:45
Med hensyn til filmene, er en PS3 sikkert regionskodet til det asiatiske marked, som er forskellig fra Europa og USA. Hvis der skulle opstå problemer med konsollen/konsollerne, så er det jo også virkelig ærgeligt for dig. Nu ved jeg ikke hvor meget en PS3 koster i Singapore, men syntes den er meget billig herhjemme i forvejen, og med tanke på de fordele der er ved at købe herhjemme, så skulle den være væsentlig billigere, hvis jeg personligt ville overveje det.

Print side | Luk vindue