Print side | Luk vindue

Intet signal på AGK

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Det digitale sendenet
Forumbeskrivelse: DTT nettet incl. Boxer (DVB-T)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71169
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 02:52

Emne: Intet signal på AGK
Skrevet af: hans_a
Emne: Intet signal på AGK
Skrevet den: 29-November-2009 kl. 00:06
Hej derude

Jeg har i starten af ugen købt en AGK 10360 digitalboks og derefter kunne se alle gratiskanaler indtil i går. Nu viser fjernsynet sort skærm og teksten intet signal og boksen kan ikke finde nogle kanaler igen. Jeg ser tv via antenne.

Jeg har prøvet at slukke for strømmen, genindlæse boksens fabriksindstillingerne, pille antennestikket ud og tilslutte det igen.

Jeg kunne forestille mig den er gal med signalet fra antennen til boksen, men jeg kan ikke få det til at hænge sammen at signalet af selv er røget, uden der er nogen som har rodet ved antennen og boksen. Nogle,  som har forslag til løsning?

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 29-November-2009 kl. 00:08
Lyder som en bytter...

Skrevet den: 29-November-2009 kl. 00:14

Tak for svaret kampus. Det havde jeg også i overvejelserne, men kunne der være en anden forklaring udover skidtet ikke virker efter 4 dage. Så meget tv har jeg heller ikke set Tongue

Skrevet af: nesager
Skrevet den: 29-November-2009 kl. 00:18
Nu ved jeg ikke hvor du bor,men vi har haft en del torden her i det nordvestjyske.
Kunne måske være en mulighed
Mvh. nesager

Skrevet den: 29-November-2009 kl. 13:28
Jeg går ikke ud fra at du selv er årsag til det, så da det er meget følsomt elektronik, vil jeg nok få den byttet mens det kan lade sig gøre.

Skrevet af: Per A
Skrevet den: 29-November-2009 kl. 19:58
.............. og der skal vel ikke strøm til din antenne fra boxen ?

Skrevet den: 30-November-2009 kl. 21:17
jeg fik købt en ny boks og fik prøvet dem begge. Den gamle kan fortsat ikke søge mens den nye gør det. Gætter mig til at der må være noget galt med softwaren eller lign på den første. Tak fordi I gav jer tid til at komme jeres gode råd

Skrevet den: 30-November-2009 kl. 22:06
Det var da rart at finde ud af det. Den gl box kan du vel returnere?

Print side | Luk vindue