Print side | Luk vindue

Kamera køb nu eller senere.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Andre video-optagere
Forumbeskrivelse: Videokameraer og videoer
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71235
Udskrevet den: 06-Februar-2025 kl. 08:17

Emne: Kamera køb nu eller senere.
Skrevet af: hvspl10
Emne: Kamera køb nu eller senere.
Skrevet den: 30-November-2009 kl. 13:35

Jeg har egentlig besluttet mig for at købe en nyt videokamera (Sony HDR CX505VE) her i december.

Indtil 31. december køre Sony en cashback ordning hvor man får refunderet kr. 750,00 på dette kamera.
Nu kommer så mit problem, da jeg ikke sådan for alvor skal bruge kameraet før vi nærmer os maj måned ville det så være en fordel at vente.

Der kan ske flere ting, kameraet falder de kr. 750,00, kameraet holder prisen og jeg mister dermed det gode tilbud. Det kan også være der i mellemtiden der kommer noget der er bedre.

Er der nogen som følger så meget med at de ved hvordan det normalt går inden for dette område i løbet af en 4-5 måneder.

PS kameraet skal mest bruges til ferie ol.

Svar:
Skrevet af: justrace
Skrevet den: 30-November-2009 kl. 14:49
Sandsynligheden for det bliver billigere er der jo, men om det modsvarer de 750,- plus ikke mindst at du har et halvt år til at lære at bruge det, så du ikke kommer hjem med en stak ubrugelige videoklip.

Men til maj vil det jo igen være klogt at vente til efteråret da de sikkert falder yderligere, og til sidst er du blevet for gammel til at tage på ferie, og du har stadig intet kamera.

Print side | Luk vindue