Print side | Luk vindue

indtast net id på Philips

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71266
Udskrevet den: 08-Juni-2025 kl. 07:00

Emne: indtast net id på Philips
Skrevet af: Henrik C
Emne: indtast net id på Philips
Skrevet den: 30-November-2009 kl. 20:50
Hej.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er ved at være desperat Smile.

Hvor indtaster jeg net id på et Philips 52pfl5604h ?

Jeg har fået id'et oplyst af udbyderen til at være 151, men jeg kan bare ikke finde et sted at taste det ind.

Jeg har fuld pakke fra yousee, og tv'et skulle både kunne vise dvb-t og dvb-c, men hvis jeg trykker på "info" på en indstillet kanal, så står der at den er analog, og det kunne jo være nice at få indstillet det hele som digitalt, når nu man kan . Tongue

Skal jeg starte helt forfra med indstillinger af mine kanaler, for at få mulighed for at taste id'et ind ? (det vil tage en evighed at få alle kanaler til at ligge som jeg vil have dem, bagefter Confused )

Mvh. Henrik C

Svar:
Skrevet af: Henrik C
Skrevet den: 01-December-2009 kl. 19:02

He He, fandt det selv, men kan se at der andre der har været inde og kigge, så måske er der nogen der kan bruge svaret.

Tryk på Home knappen
Opsætning
Installering
Kanalinstallation
Automatiske indstallation
Start
Geninstaller Kanaler
Danmark
Kabel
Start
Efter et par sekunder kommer der en boks op, hvor man kan indtaste sit Netværks-ID

Håber der er nogen der kan bruge det, go' fornøjelse Smile

Skrevet af: rumguf
Skrevet den: 14-November-2011 kl. 22:39
Gammel tråd men jeg bringer den lige op igen. Jeg sidder ned et Phillips 42PLF8404 og fremgangsmetoden er jo sådan set den samme. Men netsværk-boxen popper ikke op, så jeg kommer aldrig nogen vegne. Er lige flyttet og jeg har aldrig haft brug for netværks ID før. Sidder nu lidt og frygter at der er noget galt med TV'et. Har ikke de store alternativer til yousee her på Teglholmen Cry

-------------
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic

Print side | Luk vindue