Print side | Luk vindue

Viasat-Canal digital

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71531
Udskrevet den: 29-December-2024 kl. 16:37

Emne: Viasat-Canal digital
Skrevet af: tik
Emne: Viasat-Canal digital
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 11:16
Undskyld hvis det er plaseret forkert er ny

Hvilken af disse to udbydre er bedst M-hensyn til disney sport og film
Har lige fået viasat syntes ikke lige det er så godt som jeg trode men har 14 dags opsigelse
Så jeg overvejer Ganal digital er der nogen som har erfaring m dette på forhånd takEmbarrassed                                                                                                                                                                                                     

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 11:22

Du kan nemt foretage en sammenligning af deres udbud, ved at se på deres hjemmesider.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: ghost-the-man
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 11:35
Det kommer jo an på,hvad pakke du har nu,det skriver du ikke,og hvor meget du vil betale for at se tv,men jeg er tilfreds med Canal Digital,primært fordi de har flere HD KanalerSmile.
Og velkommen til recordere.dk

-------------
M.V.H Jan

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33699&PN=1&title=ghostthemans-hjemmebio - welcome to Ghost-The-Man`s Hjemmebio/HiFi

Skrevet af: Ham_Der
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 14:37
På hvilken måde er du ikke tilfreds? Dit indlæg er et lidt flydende spørgsmål.
CD og Viasat har stort set de samme tegnefilm/børne kanaler, CD har Boomerang, den har Viasat ikke, ellers er de ens.
Viasat har TV2 Sport, men CD har Eurosport.
Begge har film kanaler i dyreste pakke.
Viasat har et rygte (på denne side) for ikke at have den bedste billedkvalitet, på det punkt er CD udmærket, der er glimrende billede.
For mig at se er TV3 eneste grund til at vælge Viasat frem for CD, hvorfor vi også har CD.

Skrevet af: tik
Skrevet den: 05-December-2009 kl. 20:13
Jeg takker for svarene.Wink

Print side | Luk vindue