Print side | Luk vindue

Læggende plasma tv

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Plasma TV
Forumbeskrivelse: Forum for Plasma TV (PDP)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=72627
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 08:43

Emne: Læggende plasma tv
Skrevet af: dmflyt
Emne: Læggende plasma tv
Skrevet den: 26-December-2009 kl. 21:42
Hej jeg har fået et plasma tv af en jeg kender, men det har ligget ned og nu er der sne på billedet nogle gange er billedet klart og så bliver det grumset.... er der noget man kan gøre ved det???? Confused

Svar:
Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 26-December-2009 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af dmflyt dmflyt skrev:

Hej jeg har fået et plasma tv af en jeg kender, men det har ligget ned og nu er der sne på billedet nogle gange er billedet klart og så bliver det grumset.... er der noget man kan gøre ved det???? Confused

Du kan starte med at antage at det ikke har noget at gøre med at det har ligget ned.

Er det helt tilfældigt når det opstår, og i hvor kraftig grad er det? Er det med alle kilder?

-------------
Mvh Otto

Skrevet den: 26-December-2009 kl. 23:30
undskyld men det fattede jeg ik en skid af. nogle gange kan man ik se en skid på det og så bliver det klart og igen uklart.... det var dog koldt da det havde stået udenfor i nogle timer, kan det være der for.... skal det være varmt...

Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 26-December-2009 kl. 23:34
Hej , ja det er nok en dårlig ide at tænde det , lige når det kommer ind fra kulden. Der bliver jo dannet kondendens/fugt når det kommer ind i varmen , og det skal være fordampet først...Det AV P mener er , om det er både når du ser tv , men også på de externe indgange dvs , Blu-ray , dvd eller andet?...
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K

Skrevet den: 26-December-2009 kl. 23:40
Ja Jeg prøvede og sætte min DVD til og det var det samme, men vil prøve igen imorgen når det har stået lidt inde i varmen... og tak for de gode oplysninger,

Print side | Luk vindue