Print side | Luk vindue

Alternativ strømforsyning til PCH A-100/110?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73426
Udskrevet den: 15-Februar-2025 kl. 10:32

Emne: Alternativ strømforsyning til PCH A-100/110?
Skrevet af: Nicoleif
Emne: Alternativ strømforsyning til PCH A-100/110?
Skrevet den: 07-Januar-2010 kl. 17:46
Nogen der ved om en 12VDC/2A strømforsyning ville virke med PopcornHour A-100/A-110 istedet for den tiltænkte 12VDC/3A?

Svar:
Skrevet af: justrace
Skrevet den: 07-Januar-2010 kl. 17:49
Hvis den er leveret med en 3A strømforsyning kan du roligt regne med at en 2A bliver for lille, da de normalt ikke leverer en overdimensioneret strømforsyning da det jo koster ekstra.

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 07-Januar-2010 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af justrace justrace skrev:

Hvis den er leveret med en 3A strømforsyning kan du roligt regne med at en 2A bliver for lille, da de normalt ikke leverer en overdimensioneret strømforsyning da det jo koster ekstra.

Jeg har godt nok aldrig set min PCH trække 24W på Spar'o'meteret (uden harddisk, men dog med en lille SSD). Det er selvfølgelig ingen garanti for at 2A er nok, men hvis man har en 2A ligggende synes jeg da at det er forsøget værd.

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet af: Nicoleif
Skrevet den: 07-Januar-2010 kl. 22:21
Har prøvet 12VDC/2A strømforsyningen og den har sagtens afspille 1080p. Jeg kører dog uden intern hdd og mest via internt netværk. Enkelte gange også fra ext hdd men dem der trækker strøm fra PCH'en via usb vil så maksimalt trække 2,5 W. Så alt i alt går det nok helt fint! 

Print side | Luk vindue