Print side | Luk vindue

Ny Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100110

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73744
Udskrevet den: 08-April-2025 kl. 01:53

Emne: Ny Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100110
Skrevet af: zulfo
Emne: Ny Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100110
Skrevet den: 11-Januar-2010 kl. 18:47

Software opdatering den 11. jan. 2010

Opdateringen indeholder følgende:

• Problem løst med Zaptor Motorola boksen mister internet forbindelsen efter standby og dermed mister de interaktive muligheder
  • Problem løst med at Zaptor Motorola boksen ikke reagerer på fjernbetjeningen efter standby
  • Forbedringer i tv-guide
  • AC3 lyd prioriteres højere i forhold til sprog såfremt “Digital lyd (AC3)” er aktiveret i “Indstillinger”

Software:
Software version: 3.5.2.dvbc.2.1.10
Build date: 20100110
Build configuration: zaptor-1.2.1
GUI version: 1.66

Bemærk: Opstartes boksen uden internet forbindelse vil GUI Version være L1.61

Der ud over er opdateringerne fra d. 5.1. stadig med:

Opdateringen indeholder følgende:
  • Opdateringen giver alle kunder i anlæg med fordelsaftale adgang til tjenesten dr.dk tv - som giver mulighed for at se udsendelser vist på DR1, DR2, DR Ramasjang og DR K.
  • Zaptor Motorola boksen kan fungere uden internet forbindelse, samt evt. uden Zaptor-kort.
  • Mulighed for vurdere film/programmer fra shoppen.

Bemærk at der er følgende begrænsninger når Zaptor Motorola boksen kører uden internet adgang:

• Tekst-tv kan kun vises for den aktuelle kanal.
  • StartForfra, Shop og andre interaktive muligheder er ikke tilgængelige.
  • Tv-guide er frakoblet - nu og næste EPG i info bjælken vises fortsat.

Opdateringen den 5. januar har følgende versioner, som kan ses under "Menu" >"Indstillinger" > "Teknik":

Software:
Software version: 3.5.2.dvbc.2.1.10
Build date: 20100104
Build configuration: zaptor-1.2.0
GUI version: 1.65

Bemærk: Opstartes boksen uden internet forbindelse vil GUI Version være 1.60

Boksen opdateres automatisk kl. 04.00 efterfølgende nat, men boksen kan manuelt på opdateres - under menupunktet "Indstillinger" og "Teknik" kan du vælge "Søg efter opdateringer". 

De kendte fejl, som fortsat kan forekomme efter opdateringen vil til enhver tid fremgå under Driftsinformation.

Husk at tråden er til feedback - ikke til diskution om diverse "kundeserviceuhensigsmæssigheder" (langt ord!) osv.

Husk også gerne at notere by og evt. kundenummer hvis det drejer sig om direkte problemer med softwaren!

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Svar:
Skrevet af: detlef
Skrevet den: 11-Januar-2010 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

• AC3 lyd prioriteres højere i forhold til sprog såfremt “Digital lyd (AC3)” er aktiveret i “Indstillinger”

Clap Clap Jeg kan næsten ikke få armene ned!!!! Clap Clap

Skrevet af: SorensenS
Skrevet den: 11-Januar-2010 kl. 19:41
S U P E R
Og så er der igen 5.1 lyd på DR HD Thumbs Up

Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 11-Januar-2010 kl. 21:20
Jeg har lige sat Zaptor Motorola boksen op hos sviger.
De bruger den uden kort til de frie kanaler, men det er super træls at den finder kanalerne 2 gange, som både med og uden kode.
Den burde sortere sådanne at den ikke viser de ikke kodet kanaler i en kodet udgave også.

-------------
.....

Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 11-Januar-2010 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

• Forbedringer i tv-guide
Det er fandme stort Clap (Nu-streg, baren til højre, cykle rundt. Andet jeg ikke har opdaget endnu?)
Jeg har også fået AC3 på DR HD igen, og det ser ud til at lyden passer med billedet denne gang Clap

Men bare vent, jeg har flere små ideer til flere forbedringer af gui Wink

PS: Der er dog stadig et-eller-andet underligt, hvis man manuelt vælger mpeg1 lydkanalen. Derefter ser oversigten med lydkanaler underlig ud igen, og hvis man vælger Ukendt, viser info-info-grøn også ukendt lyd. En tur op/ned i kanaler løser problemet, så det er kun kosmetisk.

-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live

Skrevet den: 11-Januar-2010 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

men det er super træls at den finder kanalerne 2 gange, som både med og uden kode.
Jeg ved ikke om det er en fejl, men jeg er ret overbevist om det gør stort set alle andre "dumme" DVB/C tunere også. Man bør alligevel få lavet en favoritliste med de kanaler man ser og ikke mindst i den rækkefølge man ønsker. Så det generer kun lige indtil man har fået den lavet.

-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live

Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 11-Januar-2010 kl. 22:14
Fedt, skal jeg lige have rodet med om lidt når konen er færdig med sit tv program...

-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v

Skrevet af: beolion
Skrevet den: 11-Januar-2010 kl. 22:52
Super, så skal vi lige opdatere igen :o)
He he, men jeg har faktisk ikke rigtig oplevet de problemer der bliver nævnt på siden med opdatering fra den 5/1, men ok, jeg slukker heller aldrig mine bokse.
Har målt med el-måler, at begge mine bokse bruger det samme i strøm uanset om de er tændte eller på stand-by............

Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 11-Januar-2010 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af beolion beolion skrev:

Super, så skal vi lige opdatere igen :o)
He he, men jeg har faktisk ikke rigtig oplevet de problemer der bliver nævnt på siden med opdatering fra den 5/1, men ok, jeg slukker heller aldrig mine bokse.
Har målt med el-måler, at begge mine bokse bruger det samme i strøm uanset om de er tændte eller på stand-by............

Det er nu ikke for strømforbruget skyld men mere fordi i standby kan boksen lave opdateringer, rydde op etc.

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...

Skrevet den: 11-Januar-2010 kl. 23:17
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

men ok, jeg slukker heller aldrig mine bokse.
Det er nu ikke for strømforbruget skyld men mere fordi i standby kan boksen lave opdateringer, rydde op etc.
Efter jeg har fortalt min Harmony at den aldrig skal slukke min Zaptor, er den aldrig kommet ud af synk. Tidligere gik det galt i næsten hver tredje gang, så jeg har nu en langt bedre løsning.

-------------
/Peter

Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 13-Januar-2010 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

men det er super træls at den finder kanalerne 2 gange, som både med og uden kode.
Jeg ved ikke om det er en fejl, men jeg er ret overbevist om det gør stort set alle andre "dumme" DVB/C tunere også. Man bør alligevel få lavet en favoritliste med de kanaler man ser og ikke mindst i den rækkefølge man ønsker. Så det generer kun lige indtil man har fået den lavet.
Den er lavet, men mens du laver den skal du gætte (eller have skrevet ned) hvilken kanal af de to ens navngivet kanaler som er den ikke krypteret...  spild af tid !

Boksen kunne lige så godt lave den sortering mellem ens krypteret og ikke krypteret kanal.

-------------
.....

Skrevet af: SorensenS
Skrevet den: 15-Januar-2010 kl. 11:25
Efter de seneste 2 opdateringer kommer fejlen "Servicen er kodet" E030-4 på rigtig mange kanaler
Det er faktisk dagligt at dette sker - og strømmen må fjernes for at løse problemet.

Er der andre der oplever dette?

Jeg kørte faktisk fejlfrit før de seneste opdateringer, og da jeg ikke bruger DR's arkiv er det på godt jysk: TRÆLS!

/Jan
HFAF - 1736271

Skrevet af: Duffy
Skrevet den: 15-Januar-2010 kl. 14:17

Samme her i 8000 C Angry

-------------
2 x SONOS S5 player
2 x SONOS Zoneplayer 120
2 x SONOS Zoneplayer 90
1 x SONOS CR100 controller
1 x Ipone
1 x Ipone Touch

Skrevet af: NielsP
Skrevet den: 15-Januar-2010 kl. 15:44
Også her 8260 Viby J

Skrevet af: ridderen
Skrevet den: 16-Januar-2010 kl. 17:23
gør den også her i århus v

men der er 2 af samme kanal og så tager man bare den anden ind i favorit listen og lader den anden være.

men ja det er træls og se på hvis man ikke har en favorit liste

Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af ridderen ridderen skrev:

gør den også her i århus v

men der er 2 af samme kanal og så tager man bare den anden ind i favorit listen og lader den anden være.

men ja det er træls og se på hvis man ikke har en favorit liste

Øhhh nej det er IKKE en fejl - det er helt korrekt opførsel - jeg formoder du bruger din Zaptor boks uden internet forbindelse. Alle de kanaler som sendes ud og som findes i en analog tv-pakke og som samtidig også kan købes som en tillægspakke (Temapakker etc.) ligger der 2 gange. En gang som kryptere nede i pakke 1 og en gang som ukrypteret oppe i pakke x (hvor x er den analoge pakke kanalerne ligger i)

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71

Skrevet af: ridderen
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 18:41
ja det er rigtig...
det er lidt sjovt. for vi betaler for den lille pakke og så fik jeg zaptor og kort til den´. og det var også fin og så købte jeg et fjernsyn 15 dage senere og sætter til uden zaptor. bare som analog i sove værelset.. og der var fuld pakke :S tænkte jeg efter den nye update så kan jeg tage kort ot internet ud af zaptor og nu har jeg fuld pakke digitalt i stuen til en lille pakkes pris :) det er sku meget fin.. vi har haft det i 2 måneder nu.. og når januar er løbet ud har vi haft det i 3 mdr.. men det gør skam ikke noget

Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af ridderen ridderen skrev:

ja det er rigtig...
det er lidt sjovt. for vi betaler for den lille pakke og så fik jeg zaptor og kort til den´. og det var også fin og så købte jeg et fjernsyn 15 dage senere og sætter til uden zaptor. bare som analog i sove værelset.. og der var fuld pakke :S tænkte jeg efter den nye update så kan jeg tage kort ot internet ud af zaptor og nu har jeg fuld pakke digitalt i stuen til en lille pakkes pris :) det er sku meget fin.. vi har haft det i 2 måneder nu.. og når januar er løbet ud har vi haft det i 3 mdr.. men det gør skam ikke noget

Nej som udgangspunkt får man jo som regel den store pakke i en prøveperiode og efter et par måneder (mener jeg) så får man et valgkort og skal vælge hvilken pakke man vil have.

Hvis man får noget uden at betale for det er det stadig noget man skal være opmærksom på det og rent faktisk bør man nok melde det. Bare fordi du flytter ind i en lejlighed og der er f.eks. ikke er slukket for gassen betyder det jo ikke der er gratis gas.

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71

Skrevet af: Guests
Skrevet den: 18-Januar-2010 kl. 05:04

I denne software ses det stadig at GUI genstarter når man trykker på EPG. Muligvis sjældnere end sidste software.

Skrevet af: dataho
Skrevet den: 18-Januar-2010 kl. 06:50
Oprindeligt skrevet af pomfrit pomfrit skrev:

I denne software ses det stadig at GUI genstarter når man trykker på EPG. Muligvis sjældnere end sidste software.

Det oplever jeg også jævnligt - sidst her kl. 6.45

-------------
1405745

Antenneforeningen Aarhus

Skrevet af: Puma
Skrevet den: 21-Januar-2010 kl. 15:14
Jeg vil lige høre om I andre også oplever, at jeres Zaptor efter opdateringen er begyndt med som standard, at starte op efter en standby med den kanaloversigt som hedder "alle kanaler" frem for tidligere hvor den altid efter standby startede op min seneste anvendte favorit oversigt......

Det er lidt træls, at man hvergang den har været sat i standby skal trykke på favorit knappen for, at vælge ens personlige kanaloversigt.

Skrevet den: 22-Januar-2010 kl. 01:36
Har et par gange oplevet at når jeg ser et program via start forfra og jeg så lige vil skifte over til live tv for at se stillingen i noget sport, så starter programmet forfra når jeg skifter tilbage.
Det er jævnt irriterende at skulle vente på at programmet kommer hen til det punkt jeg skiftede, så ender typisk med at jeg dropper det.
1. Ville være rart hvis man kunne spole fremad, men sker nok ikke pga. reklamerne.
2. Ville være rart hvis man kunne spole tilbage når man ser programmet live, hvis man lige misser 2 minutter i stedet for at skulle starte forfra. Surt at skulle se 25-30 minutter bare fordi man misser et par minutter.

Kunne den næste generation af zaptor boksen så få en harddisk og PVR, så ville zaptor begynde at være brugbar.

Skrevet af: beolion
Skrevet den: 25-Januar-2010 kl. 22:24

Jep, begge mine Zaptor bokse gjorde det igår. Bruger ikke EPG så meget, men træls er det når det sker...........

Skrevet af: bbb336
Skrevet den: 26-Januar-2010 kl. 15:06

Jep, begge mine Zaptor bokse gjorde det igår. Bruger ikke EPG så meget, men træls er det når det sker...........

Det har jeg også oplevet tre gange efter opdatering.... oplevede det ikke før.

-------------
zaptor knd nr: 9184777

Skrevet den: 26-Januar-2010 kl. 15:50
Kassen er også blevet mere ustabil her. Den har vel genstartet omkring 10 gange siden de to opdateringer, hvor der tidligere gik måneder imellem det. Typisk tænder jeg tv'et og signalet fra Zaptor er sort skærm. Når jeg forsøger at få liv i den ved at gå i tv-guiden eller skifte kanal begynder den istedet at genstarte.

-------------
/Peter

Skrevet den: 26-Januar-2010 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af Puma Puma skrev:

Jeg vil lige høre om I andre også oplever, at jeres Zaptor efter opdateringen er begyndt med som standard, at starte op efter en standby med den kanaloversigt som hedder "alle kanaler" frem for tidligere hvor den altid efter standby startede op min seneste anvendte favorit oversigt......
Men det problem har jeg ikke haft. Det tyder på at din boks har genstartet mens den stod i standby. Sker det ikke "kun" hvis den har stået i standby i længere tid?

-------------
/Peter

Skrevet den: 28-Januar-2010 kl. 21:44
Har også oplevet at boksen genstarter efter EPG.

Troede egentlig at boksen blev til en dum DVB-C boks hvis man ikke havde kortet i, men var på besøg ved mine forældre der har købt en zaptor uden kort, og de kan ikke se andet end dr, tv2, dr k, dr HD og Nat Geo Wild HD.

Skrevet den: 30-Januar-2010 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Har også oplevet at boksen genstarter efter EPG.

Troede egentlig at boksen blev til en dum DVB-C boks hvis man ikke havde kortet i, men var på besøg ved mine forældre der har købt en zaptor uden kort, og de kan ikke se andet end dr, tv2, dr k, dr HD og Nat Geo Wild HD.

Boksen kan være i 2 forskellige "modes":

Fuld: Hvor der er internet (StofaNet), kort og kabel-tv signal. Boksen finder netop kun de kanaler du har adgang til. Der er mulighed for interaktive tjenester som StartForfra, dr.dk tv arkiv, shop, fuld epg etc.

Light: Hvor der kun er kabel-tv signal - boksen finder alle kanaler i antenneanlægget og kan ikke andet end at vise tv.

Der findes så også en 3 status - hvor boksen har kort i. Så kan den bare også vises evt. betalingskanaler man har på kortet.

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71

Skrevet af: Dusty_83
Skrevet den: 31-Januar-2010 kl. 13:22
Jeg har siden igår oplevet at min Zaptor boks starter op uden mine tre temapakker og TV1000 pakken. Den viser start-forfra symbolerne, men jeg kan ikke starte forfra.

Derudover så starter boksen på "Alle kanaler". Når jeg skifter mellem mine favoritlister, så stopper den ved nummer 3 og jeg kan ikke komme væk fra denne igen!!

Jeg har genstartet modem og zaptor adskillige gange uden resultat. Nogle der har oplevet at de ikke kan komme ud af zaptor light-mode?

kunde nr: 9378264, AN-TV

-------------
Panasonic TH-42PZ70EA
Sony STR-DG910
Playstation 3 40 Gb
Focal JMlab´s Sib + Cub 2
Iphone 3G 16GB

Skrevet af: summer
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 17:44
Håber snart nuværende centrale - osv opdateringer er ovre for denne gang. Lige nu mangler vi her i Hals over halvdelen af kanalerne. Genstart, opdatering er selvfølgelig prøvet.
2166601 Hals

Skrevet af: Santa66
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Håber snart nuværende centrale - osv opdateringer er ovre for denne gang. Lige nu mangler vi her i Hals over halvdelen af kanalerne. Genstart, opdatering er selvfølgelig prøvet.
2166601 Hals

Står under driftsstatus der har været en strøm afbrydelse, så det kan vel ikke tage hele aften at løse det.

Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 18:24
Jamen enten er der vel strøm eller ej. Det er vel et spm. om vilje, når nogle kanaler virker og ikke andre.Geek

Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 20:08

2166601 Hals

Hvad kanaler mangler du? Har du haft fat i support?

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71

Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 20:12

2166601 Hals

Problemet skulle meget gerne være løst.

Sådan en central strømafbrydelser er noget skidt Smile

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 22:24

2166601 Hals

En time senere og efter opdatering var de der igen

Skrevet af: hoejmose
Skrevet den: 11-Februar-2010 kl. 15:10
Jeg har siden i fredags oplevet, at lyden forsvinder efter jeg har spolet i et program i forbindelse med "start forfra". Problemet er konsekvent, men lyden kommer igen ligeså snart zaptor har været slukket/sat i standby.

Problemet er konstateret på to zaptorbokse i samme husstand, som er tilkoblet to forskellige tv via henholdsvis HDMI og scart.

AN-TV.

Skrevet af: Mylle37
Skrevet den: 11-Februar-2010 kl. 21:14
Hej hoejmose
Jeg oplever det samme med manglende lyd - men har fundet ud af, at det kan løses ved at ændre på Zaptorens lydstyrke... men det er stadig ikke godt nok. Men du slipper da for at genstarte

Skrevet den: 24-Februar-2010 kl. 01:04
Havde et problem med pause funktionen i dag.
Skulle på toilettet og trykker på pause, hvad sker der?
Programmet starter forfra, var nødt til at prøve 3 gange før det virkede.
Eneste gang jeg har været glad for at man bliver kastet x antal sekunder tilbage når man trykker på pause.

Skrevet af: WilliamP
Skrevet den: 24-Februar-2010 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Mylle37 Mylle37 skrev:

Hej hoejmose
Jeg oplever det samme med manglende lyd - men har fundet ud af, at det kan løses ved at ændre på Zaptorens lydstyrke... men det er stadig ikke godt nok. Men du slipper da for at genstarte
Jeg har samme problem, har prøvet at ændrer på Zaptor lydstyrke, men det hjalp heller ikke.

kundenr: 9408525

Skrevet af: Puma
Skrevet den: 24-Februar-2010 kl. 17:36
Hejsa

Har samme problem vedr. manglende lyd efter spoling.....Har prøvet at skifte lyd indstillinger til Nej til digital lyd....og problemet var løst, men det betyder ingen 5.1 lyd på DR HD.....

Den kære Zaptor boks holder en beskæftiget har også oplevet et par gange, at der forsvinder kanaler efter de natlige opdateringer....Support drengene hos Stofa kender godt problemer, men de udtaler som altid!  Beskeden er sendt videre i systemet, måske er det som i mange andre systemer i denne verden...."Proppen sidder i toppen" :-)  

Skrevet den: 24-Februar-2010 kl. 18:17
Når lyden mangler er der så nogle bestemte kanaler eller noget bestemt der trigger det?

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71

Skrevet den: 25-Februar-2010 kl. 08:48

Når lyden mangler er der så nogle bestemte kanaler eller noget bestemt der trigger det?
Nej ikke bestemte kanaler.

Når startforfra spoling (enten frem eller tilbage) trykkes på, så forsvinder lyden på alle kanaler.

Skrevet den: 25-Februar-2010 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af WilliamP WilliamP skrev:

Nej ikke bestemte kanaler.

Når startforfra spoling (enten frem eller tilbage) trykkes på, så forsvinder lyden på alle kanaler.

Ikke helt - den mutes bare Wink

Men det er noget vi er opmærksomme på...

-------------
Lars B

Skrevet af: Nexeren
Skrevet den: 08-Marts-2010 kl. 22:32
Lagde lige mærke til at "nu og næste" epg virker på Viaset kanalerne nu for os med Zaptor Lite Thumbs Up 

Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 22:06
Er jeg virkelig den eneste Zaptor bruger, der har haft problemer i dag. Alle betalingskanaler og ind imellem de "gratis", har haft fejlen "Intet signal" - dog har Tekst-TV virket. Det analoge har virket på alle kanaler. Internet, kabler, genstart, kort m.m. har været prøvet uden succes.
Her i aften er de fleste kanaler her igen i svingende stabilitet. Jeg tjekkede INFO knappen og så at DVB BER var helt oppe på 350.000. Ja, det er rigtigt! Men det er selvfølgelig et fy-ord netop det.

Går i seng nu. Så må vi se i morgen, ellers bliver jeg snart knotten Angry

2166601 Hals

Skrevet den: 05-Maj-2010 kl. 11:34

Er jeg virkelig den eneste Zaptor bruger, der har haft problemer i dag. Alle betalingskanaler og ind imellem de "gratis", har haft fejlen "Intet signal" - dog har Tekst-TV virket. Det analoge har virket på alle kanaler. Internet, kabler, genstart, kort m.m. har været prøvet uden succes.
Her i aften er de fleste kanaler her igen i svingende stabilitet. Jeg tjekkede INFO knappen og så at DVB BER var helt oppe på 350.000. Ja, det er rigtigt! Men det er selvfølgelig et fy-ord netop det.

Går i seng nu. Så må vi se i morgen, ellers bliver jeg snart knotten Angry

2166601 Hals

Der var problemer i Hals igår, men de blev vist også løst i går aftes?

-------------
Lars B

Skrevet af: HenrikH
Skrevet den: 18-Maj-2010 kl. 08:03
Er der nogen opdatering på trapperne. Var det ikke noget med en større opdatering, der skulle komme, men som er udeblevet?

Og kommer der noget med Wireless uden Stofa-USB.

Og hvad med Zaptor bag ens router - dvs. på intern IP i stedet for StofaIP - er der noget nyt på vej?

-------------
mvh

Henrik

Skrevet den: 18-Maj-2010 kl. 09:48
Oprindeligt skrevet af HenrikH HenrikH skrev:

Er der nogen opdatering på trapperne. Var det ikke noget med en større opdatering, der skulle komme, men som er udeblevet?

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71285&title=zaptor-v2-software - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71285&title=zaptor-v2-software

Skrevet af: HenrikH
Skrevet den: 18-Maj-2010 kl. 11:56
Ja den tråd husker jeg også pomfrit, men der er jo ikke sket noget, så derfor mit spørgsmål Wink

Ville de så i det mindste orientere om, hvad der er i vente....

Sagen er nok, at de ikke kan få det til at virke (hvad det så er de har gang i).

-------------
mvh

Henrik

Skrevet den: 08-Juni-2010 kl. 19:51
Hva så stofa.

Kommer der snart EPG til TV2 NEWS igen, via Zaptor? Har været væk i et lille stykke tid?

Skrevet af: Ilprincipe
Skrevet den: 15-Juni-2010 kl. 10:56
Så lige at de hos TeliaSonera i Sverige har en Zaptor boks der kan optage OG afspille musik fra Spotify Premium (det sidste kan jeg selvfølgelig ikke afkræve Stofa at de får fat på, men det første burde da snart sagt være mulig!?)

Print side | Luk vindue