Print side | Luk vindue

TV Guide. Klokken passer ikke! Samsung

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73915
Udskrevet den: 21-April-2025 kl. 15:15

Emne: TV Guide. Klokken passer ikke! Samsung
Skrevet af: allan75
Emne: TV Guide. Klokken passer ikke! Samsung
Skrevet den: 14-Januar-2010 kl. 00:46
Her i december måned begyndte tv guiden at rage en time hvad ang. klokken. Tekst tv passer fint og klokken står til auto, men hvis jeg manuel indstiller tiden, så passer tv guiden ikke med det program der netop kører. Hva dælen er der lige gået galt. Tv'et er taget fra hver nat og jeg har også prøvet at have den sat til i et par dage, men klokken er stadig bageft.
TV
Samsung LE32B579
Serie B570
Står til EU da jeg så selv kan bestemme hvor kanalerne skal ligge, og den første måned passede klokken fint.
Jeg mener ikke jeg har set nogle steder hvor man kan indstille tiden el. tidszone i fabriksindstillinger

Svar:
Skrevet af: kramsen
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 22:44
Hej,
Jeg er selv novice, men indstillede først mit LG 9000 til Finland for at få kabel tv til at fungere: Læs modtage DR HD med STOFA. Så var jeg en time forkert på den...skiftede så til Sverige og nu passer tiden.
Jeg har altså valgt dansk sprog mm, men Sverige som opsætning (en fidus mange bruger), den så finder DR HD (STOFA vil have penge for det!!!!).
Måske - bare en idé - er dit opsat til Finsk eller andet land med andre tider som mit, hvis du benytter den fidus...??

Print side | Luk vindue