Print side | Luk vindue

The Saboteur - hands on

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73975
Udskrevet den: 18-Oktober-2024 kl. 13:22


Emne: The Saboteur - hands on
Skrevet af: Smed89
Emne: The Saboteur - hands on
Skrevet den: 15-Januar-2010 kl. 00:04
Hejsa

Jeg fik mit Saboteur spil idag, og har siddet klistret foran skærmen det meste af tiden!

Overall er det er rigtig godt spil, med masser af underholdning.

Når man starter det, ser man hurtigt at grafikken ikke er på sit højeste niveau, ikke engang i "cinema-sekvenserne", men når du kommer igang, glemmer man det ret hurtigt. Én ting, der er lidt surt ved dette spil er, at det virker meget tung. Når du fx, går i gennem døre, så skal den loade - det ta'r ikke lang tid (et par sekunder) men det ødelægger lidt helheds indtrykket.

Styringen fungerer rigtig fint, og den minder mere om Saints Row end GTA, vil jeg sige, men ikke på den negative måde.

Jeg har læst en del steder at "klatre-momentet" i spillet ikke fungerede. Her må jeg være meget uenig! Måske er det fordi jeg ikke har prøvet AC2, men synes det kører meget flydende og smooth. Har også læst at man ikke kan spille, spillet i stealth-mode, men det passer heller ikke. Jeg har spillet flere missioner, hvor man har dræbt en nazist, stjålet uniformen, og kommet tæt på ham man skal dræbe - ingen problem. Jeg har kun prøvet én mission, hvor man ikke kunne, der foregik det bare på bedste/dårligste jean claude van damme-stil.

Spillet har bestemt sine fejl, men synes ikke at man bider mærke i det, når man spiller. Jeg kan sammenligne det lidt med Die Hard-filmene for mit vedkommende. Det er ikke en specielt god film, plottet er ringe, skuespillet er dårligt, det er urealistisk, og giver ikke hel mening - men det er god underholdning .. Jeg tror det er så'n at spillet bedst kan beskrives! Smile

Men jeg synes klart det er anbefalelsesværdigt. Der er mange våben, biler, missioner, muligheder, slåskampe og det hele. Og synes det sort/hvide billede er for lækkert.

Overall godt!

7/10 Clap


-------------
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner



Svar:
Skrevet af: rapsacdk
Skrevet den: 15-Januar-2010 kl. 06:56
Lyder godt, jeg var selv i gamestop i går og købe det. Det er jo ikke et spil der har fået prangende anmeldelser men er glad for at du fremhæver at det har sine fejl men alligevel er underholdende. Nu skal jeg bare lige ha gennemført Wolfenstein så jeg kan komme igangSmile



Print side | Luk vindue