Print side | Luk vindue

Auto start.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=7402
Udskrevet den: 21-Maj-2024 kl. 19:41


Emne: Auto start.
Skrevet af: tomaszo
Emne: Auto start.
Skrevet den: 31-Oktober-2005 kl. 18:40

Jeg har starWars 1&2 på dvd, jeg har så redigeret dem på computeren så der ikke er reklamer, overskydene undertekster og lydspor. Men når man sætter dvd i min 710'er sker der ikke noget, man SKAL trykke play først, og når man gør det, starter den filmen og går ikke direkte til menuen. Alt dette sker ikke med den orginale dvd. Nogen der ved hva man kan gøre?

Jeg bruger ANYDVD og clonedvd2




Svar:
Skrevet af: Thorvald
Skrevet den: 31-Oktober-2005 kl. 20:39
Nu kender jeg ikke de programmer du bruger, men er der et sted hvor du kan "konfigurere" hvordan DVD'en skal afspilles (skal den åbne DVD menu, eller blot starte med at afspille første track)???

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.


Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 31-Oktober-2005 kl. 20:40

Det er bare Sony 710 recorderen som opfører sig anderledes end DVD afspillere gør; så vidt jeg kan se spiller den ALTID filmen og ikke menuen, når man trykke Play, og man kommer kun ind i menuen ved at trykke Menu. DVD'en afspilles aldrig automatisk. Dette gælder også købe-film.

Hvis du vil teste hvordan DVD'en fungerer i en almindelig afspiller, så må du prøve den i en almindelig afspiller, eller evt. i din pc.



-------------
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414


Skrevet af: tomaszo
Skrevet den: 31-Oktober-2005 kl. 21:04
ok. tak for hjælpen. Kunne nemlig ikke forstå det, for jeg havde sat flueben i den der hed start menu... Men vil prøve i en afspiller... Tak for hjælpen



Print side | Luk vindue