Squeeze box duet "kone faktoren"
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74078
Udskrevet den: 15-Februar-2025 kl. 01:20
Emne: Squeeze box duet "kone faktoren"
Skrevet af: JimmyS
Emne: Squeeze box duet "kone faktoren"
Skrevet den: 16-Januar-2010 kl. 19:44
Jeg overvejer at købe en squeeze box duet, eller tilsvarende.
en vigtig ting er, at det skal være meget brugervenligt.
Jeg har prøvet at sætte computeren til anlægget, men bare det at starte mediaafspilleren på pcéren er ikke noget min kone synes om.
"Det skal være ligeså let som en cd"
Er en squeeze box duet så let at anvende, at selv konen vil anvende den?
Eller er der alternativer?
|
Svar:
Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 16-Januar-2010 kl. 19:47
jeg har fået en appletv den styres via iPhone/iTouch - den er så let, at min snart 3 årige kan finde ud af at finde Sigurd Barret...
|
Skrevet den: 16-Januar-2010 kl. 19:56
Hvordan virker det?
Ligger musikken så på en NAS eller pc?
I første omgang var det egenlig kun til musik, men ok at den kan sluttes til fjernsynet, bare det ikke er en forudsætning for at vælge musik eller radio.
|
Skrevet af: Letten
Skrevet den: 16-Januar-2010 kl. 20:07
Duetten er meget brugervenlig, men du skal kunne leve med at din PC skal være tændt når du vil høre din egen musik (rippede CD'ere). Alternativt skal du have en NAS til at køre serversoftwaren (men start med PC).
Når vi taler netradio, podcast, musikservices (Pandora, Napster etc.) etc. kan du benytte en online service som Logitech stiller tilrådighed, så du ikke behøver tændt PC/NAS.
Bemærk, du skal have et (velfungerende) trådløst netværk for at bruge Duetten.
|
Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 16-Januar-2010 kl. 20:33
Appletv har indbygget harddisk, så du kan vælge at lægge al musikken der. Den synkroniserer med din itunes som du har liggende på computeren ligesom det var en ipod eller lign - bare trådløst.
jeg bruger faktisk primært min appletv til at afspille musik og podcasts på anlægget. Regner med snart at hacke den så der kan tilsluttes ekstern harddisk hvorpå jeg vil rippe alle mine børnedvd, så det bliver let for ungerne, når de skal se film
|
Skrevet den: 16-Januar-2010 kl. 20:35
Letten skrev:
Bemærk, du skal have et (velfungerende) trådløst netværk for at bruge Duetten. |
Hvad mener du med et velfungerende trådløst anlæg?
Selve "boksen" kan jeg køre med kabel, men det er måske ikke den der giver problemer
|
Skrevet af: tipsen
Skrevet den: 16-Januar-2010 kl. 21:34
Mht brugervenlighed af Squeezebox er det ikke noget problem for kæresten at bruge den - det tog vel 5min inden hun var flydende i dét - det er dog stadig mig der står for at konfigurere serveren, udvide med plugins og tilrette efter behov - men det er jo heller ikke daglig brug.
Der har, specielt i perioden efter lanceringen, været en del problemer med Duet-løsningen og forbindelse til netværket - det er vist specielt controlleren der har været små-skramlet og måske ekstremt følsom overfor stabiliteten/kvaliteten af det trådløse netværk.
|
Skrevet af: rigo
Skrevet den: 16-Januar-2010 kl. 22:45
Sonos. Ikke så meget dikkedar. Heller noget med plugins, server eller andet snask. Next, next, finish og i er i luften.
|
Skrevet af: justrace
Skrevet den: 16-Januar-2010 kl. 22:48
Der er ikke meget konefaktor, da hver gang hun ser på den, sammenligner med at der på væggen hænger et par fede støvler.
|
Skrevet den: 16-Januar-2010 kl. 22:56
rigo skrev:
Sonos. Ikke så meget dikkedar. Heller noget med plugins, server eller andet snask. Next, next, finish og i er i luften. |
Tjahh - ekstra muligheder og økonomi eller plug'n'play og en slunken pung?
|
Skrevet af: Muele
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 08:46
rigo skrev:
Sonos. Ikke så meget dikkedar. Heller noget med plugins, server eller andet snask. Next, next, finish og i er i luften. |
Nu var det jo ikke opsætning af systemet han spurgte til. (Iøvrigt: Skulle muligheden for plugins være en dårlig ting?? Den var ny ![Shocked Shocked](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley3.gif) )
Min teknofobe kone bruger duetten. Dog mest når hun er alene. Når jeg er der, er det mest mig der betjener den. SB Radioen bruger hun meget, men mest de predifinerede taster med vores seks mest brugte radiostationer.
Hvis ellers din bedre halvdel kan leve med at SB Duet hverken er af hvid plastic eller børstet alu, så skulle der ikke være noget i vejen for at vælge duetten set ud fra WAF/WUF (wife usability factor (min egen selvopfundne forkortelse)).
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 08:53
rigo skrev:
server eller andet snask |
Hvor bliver jeg træt af at sonos-ejere altid skal nedgøre andre løsninger ![Dead Dead](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley11.gif)
Hvis Sonos skal afspille din egen musik (fra rippede CD'ere f.eks.) skal din computer vel også være tændt, eller du skal anskaffe et NAS - eller kan man bare tilslutte en USB-disk direkte til Sonos?
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 09:26
Lige for at undgå misforståelser omkring squeezebox og plugins:
...så er det ikke noget man skal installere for at systemet virker. Det er noget man frivilligt kan installere for at udvidde systemet med en eller anden ekstra funktionalitet.
Jeg selv bruger f.eks. en plugin på min Squeezebox Boom i køkkenet, så displayet, ud over ur, viser min lokale udendørstemperatur og vejrudsigt (hentet fra wunderground.com).
Mit næste projekt er at bruge en anden plugin, som gør det muligt at børnenes Boom kun viser deres egen musik.
For mig er plugins en af fordelene ved squeezeboxsystemet.
|
Skrevet af: Thomasl
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 09:37
JimmyS skrev:
Letten skrev:
Bemærk, du skal have et (velfungerende) trådløst netværk for at bruge Duetten. |
Hvad mener du med et velfungerende trådløst anlæg?
Selve "boksen" kan jeg køre med kabel, men det er måske ikke den der giver problemer |
Har selv Squeezebox Duet, og konen bruger den uden problemer.
Dog har Letten ret. Velfungerende trådløst netværk er ret vigtigt. Vores skod 54mbit roter (hawking, skal udskiftes), fryser af og til. Min kone har dog lært at tage strømmen 10 sekunder, og derefter virker alting igen.
Så ingen problemer, men jeg vil anbefale dig, for din egen og konens skyld, sørg for nogle ordentlige mp3 tags, ellers er det for svært at finde det rigtige.
------------- mvh.
Thomas
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 10:13
Tak for alle input!
Det jeg har tænkt mig er, at downloade musik fra tdc play, og smide det på min bærbare computer, som alligevel næsten altid er tændt, og har 400 GB ledig plads på HD.
Der er noget med en kodning, men som jeg har forstået det, så må jeg godt fjerne kodningen, hvis det er en hindring for at bruge det på mit eget udstyr.
Jeg kører godt nok kun 54 Wlan, men jeg kan sætte selve recieveren til net kabel.
Men det vigtigste er, at min kone kan bruge det, da det i dag er nødvendigt at brænde cdére, da "Det er for besværligt at bruge windows mediaplayer eller lignende".
Jeg tror jeg springer ud i det. Elgiganten har en Squeeze box duet på tilbud til 1.888 kr., så det kan da ikke gå helt galt...
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 10:27
Jeg har også kun alm. 802.11g (54mbit) wlan til mine 4 squeezebox, samt diverse wii og laptops, det er alt rigeligt.
Min receiver er også på wlan, intet problem, men hvis du har mulighed for kabel, så brug det. I lang tid streamede jeg faktsik også fra en laptop som var koblet op på wlan, uden problemer. Nu står min router i midlertid lige ved computeren, så har jeg selvfølgelig sat et kabel i istedet.
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 10:28
og, ja, dit TDC Play er krypteret og kan kun afspilles af Windows Mediaplayer så vidt jeg ved.
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 11:02
Letten skrev:
rigo skrev:
server eller andet snask |
Hvor bliver jeg træt af at sonos-ejere altid skal nedgøre andre løsninger ![Dead Dead](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley11.gif)
Hvis Sonos skal afspille din egen musik (fra rippede CD'ere f.eks.) skal din computer vel også være tændt, eller du skal anskaffe et NAS - eller kan man bare tilslutte en USB-disk direkte til Sonos? |
Nu må du, andre i denne tråd der føler sig fornærmet sgu' stoppe (!)
Jeg nedgør ikke SB. Jeg kender flere der har Suueezee, og de er meget glade for dette, og jeg synes også det er en fed løsning.
MEN manden spørger til hvad han skal købe (åbent spørgsmål) og her er Sonos vel også et alternativt.
Jeg er selv ejer af Sonos, og mener det er et rigigt godt produkt. Ja det er (skide) dyrt, men da spørgsmålet ikke går på budget, men på "kone faktoren" må vi formode at han selv tager stilling til prisen ![Dead Dead](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley11.gif)
Lad nu ikke denne tråd udvilke sig til (endnu) en religionskrig om Sonos er "dyrt" og Squeeze er "server" baseret, eller hvad andet mudder de to lejre kaster mod hinanden. Der er 2 andre tråde der tager sig af denne "krig".
Giv ham input til havd han skal købe....please ![Clap Clap](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley32.gif)
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 11:09
Lad os holde os til topics...![Wink Wink](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley2.gif)
Hvad koster et sonos sæt?
Det skal bare bruges et sted - i stuen - og jeg har en pc at gemme filerne på.
På hifiklubben.dk har jeg lidt svært ved at finde ud af hvad der er relevant for mig, startsættet står til næsten 8.000 kr.
Mindre kan måske gøre det?
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 11:14
Ja lad os holde os til tråden ![Clap Clap](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley32.gif)
Jeg har en aktive enhed, en bridge, og en controller. Jeg købte for 2 år siden, før Sonos understøttede iPhone/iTouch. så har du en iPhone/iTouch kan en controller kan strengt taget godt undværes.
En af mine venner har købt en S-5 til stuen, og der fungere ret godt.
Et start sæt til 8000 er ikke nødvendigt. Mindre kan gøre det.
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 11:42
@rigo: det pudsigt at du kan lyde så from og tale om at undgå muddekastning, dit indlæg er sådan set det første, der ytrer sig direkte negativt om "det andet" system:
rigo skrev:
Sonos. Ikke så meget dikkedar. Heller noget med plugins, server eller andet snask. |
Vi lader billedet stå.
Du kunne jo bare skrive at du er rigtig glad for dit system og det er nemt at sætte op og bruge, færdig punktum.
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 12:01
Så er der handlet - men det kan stadig fortrydes, da jeg har reserveret til afhentning hos elgiganten.
Squeezebox duet til 1.888 kr. Det kan vel ikke gå værre end at jeg kan sælge det igen, og købe noget andet.
Det er rigtigt, at mit spørgsmål mest går på kone faktoren. Desværre er denne faktor ikke forudsigelig. Min kone synes allerede nu at det virker svært (?).
Et eksempel på uforudsigeligheden:
For 5 år siden købte jeg en Phillips HDD 725 med 160 GB harddisk.
Jeg havde slet slet ikke forudset den succes det blev hos min kone. Hun tænder den bare, og så optager den det der er på kanalen. Jeg har ikke fundet nogle nye der kan det samme. Du skal trykke på pauseknappen f.eks.
Min kone vil slet ikke af med denne HDD, førend hun får en "der er ligesom den gamle"
Alt mit snak med digital signaler "og det er meget bedre" preller af.
Phillipsén fåes desværre ikke til DVB-T MPEG4, ellers havde jeg købt den nu.
Vi har også en HDD til viasat, og den er hun så ved at acceptere, men "den er lidt besværlig skat"
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 12:08
Hos Elgiganten er der indbygget konefaktor: De ombytter alt inden for 14 dage.
Så hvis hun efter 14 dage endnu ikke har accepteret den, er det bare retur, og de bøvler ikke med det.
>"Hun tænder den bare, og så optager den det der er på kanalen. Jeg har ikke fundet nogle nye der kan det samme. Du skal trykke på pauseknappen f.eks."<
Kan du uddybe det lidt?
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 12:08
JimmyS skrev:
Så er der handlet - men det kan stadig fortrydes, da jeg har reserveret til afhentning hos elgiganten.
Squeezebox duet til 1.888 kr. Det kan vel ikke gå værre end at jeg kan sælge det igen, og købe noget andet.
Det er rigtigt, at mit spørgsmål mest går på kone faktoren. Desværre er denne faktor ikke forudsigelig. Min kone synes allerede nu at det virker svært (?).
Et eksempel på uforudsigeligheden:
For 5 år siden købte jeg en Phillips HDD 725 med 160 GB harddisk.
Jeg havde slet slet ikke forudset den succes det blev hos min kone. Hun tænder den bare, og så optager den det der er på kanalen. Jeg har ikke fundet nogle nye der kan det samme. Du skal trykke på pauseknappen f.eks.
Min kone vil slet ikke af med denne HDD, førend hun får en "der er ligesom den gamle"
Alt mit snak med digital signaler "og det er meget bedre" preller af.
Phillipsén fåes desværre ikke til DVB-T MPEG4, ellers havde jeg købt den nu.
Vi har også en HDD til viasat, og den er hun så ved at acceptere, men "den er lidt besværlig skat" |
Jeg håber, og tror, i bliver glade for det.
Fedt bliver det i hvert tilfælde at få et musik system som dette hvad enten det er Sonos eller SB.
Held og lykke med (!)
|
Skrevet af: SimpleUser
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 12:13
no doubt. hun skal nok blive glad for det. Her i huset er musikafspilningen steget med 200% siden installering af SB - også fra fruens side!
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 12:18
SimpleUser skrev:
no doubt. hun skal nok blive glad for det. Her i huset er musikafspilningen steget med 200% siden installering af SB - også fra fruens side! |
Det samme er sjovt nok sket hjemme hos os. Interessant pointe i fohold til musik industriens forhold til ders musik, og hvordan den deles/købes.
|
Skrevet af: nunbaggi
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 12:46
Er det ikk muligt at tilslutte duet med netkabel?? eller kan den kun klare trådløsd??
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 12:51
Squeezebox Duet består af 2 produkter, nemlig Squeezebox Controller og Squeezebox Receiver, hvor førstnævnte er fjernbetjeningen og sidstnævnte er "musikboksen". Receiveren kan fin kobles op på netværket med kabel og hvis den mulighed er lige for, vil jeg klart foretrække dét fremfor at koble den på trådløst. Controlleren ved jeg ikke om den faktisk kan kobles til med kabel, men om ikke andet vil det jo ikke give meget mening...
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 12:52
Der er forøvrigt ikke nogen grund til kun at bruge Controlleren til at styre Receiveren - Controlleren styrer serversoftwaren og kan dermed styre alle afspillere på netværket uanset, hvilken type (Squeezebox) det er.
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 13:21
justrace skrev:
Hos Elgiganten er der indbygget konefaktor: De ombytter alt inden for 14 dage.
Så hvis hun efter 14 dage endnu ikke har accepteret den, er det bare retur, og de bøvler ikke med det.
>"Hun tænder den bare, og så optager den det der er på kanalen. Jeg har ikke fundet nogle nye der kan det samme. Du skal trykke på pauseknappen f.eks."<
Kan du uddybe det lidt? |
Ja, det er fordi at phillips'en konstant kører med en harddisk buffer. D.v.s., at hvis du starter maskinen, og den står på DR1, ja så smider den med det samme udsendelsen på Harddiskén, så du kan pause og spole frem og tilbage. D.v.s. der skal kun trykkes på en knap - tænd - og så skal den bare på det rigtige program.
Når du slukker bliver bufferen slettet, medmindre du har optaget det.
Jeg mener også at sony har det - eller har haft det.
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 13:23
nunbaggi skrev:
Er det ikk muligt at tilslutte duet med netkabel?? eller kan den kun klare trådløsd?? |
Jo reciveren kan køre med kabel, men fjernbetjeningen kører wifi.
|
Skrevet af: Vijnana
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 14:10
Høj kvalitet og høj konefaktor? Prøv at kigge på Olive opus 4
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 14:18
http://www.sas-audio.dk/00002/00191/ - http://www.sas-audio.dk/00002/00191/
>"Ja, det er fordi at phillips'en konstant kører med en harddisk buffer. D.v.s., at hvis du starter maskinen, og den står på DR1, ja så smider den med det samme udsendelsen på Harddiskén"<
Kan du huske om de har kaldt det et eller andet teknisk så man kan søge på det?
|
Skrevet af: iballan
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 14:23
Hej Jimmy
Jeg er selv glad Squeeze Duet ejer. Kone faktoren fik dok et kæmpe nøk opad, da jeg tilføjede en ipod touch til setuppet + det plugin, der hedder dynamic playlist. Min kæreste gider ikke sidde og lede efter musikken, så nu smider hun bare en dynamisk playliste på, og sletter de sange i playlisten hun ikke gider. Controlleren kan selvfølgelig også gøre dette, men der er bare mere lækker kontrol med Ipod Touch/Iphone.
Held og lykke med det
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 14:55
iballan skrev:
+ det plugin, der hedder dynamic playlist. Min kæreste gider ikke sidde og lede efter musikken, så nu smider hun bare en dynamisk playliste på, og sletter de sange i playlisten hun ikke gider. |
Lyder som noget jeg skal have afprøvet ![Tongue Tongue](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley17.gif) , Kan du uddybe hvilke plug-ins du bruger til dette?
Umiddelbart ser det ud til at den plugin der hedder "dynamic playlist" skal bruges sammen med andre plugins der rent faktisk genererer playlisten.
http://wiki.slimdevices.com/index.php/Dynamic_Playlist_plugin - http://wiki.slimdevices.com/index.php/Dynamic_Playlist_plugin
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 15:14
justrace skrev:
http://www.sas-audio.dk/00002/00191/ - http://www.sas-audio.dk/00002/00191/
>"Ja, det er fordi at phillips'en konstant kører med en harddisk buffer. D.v.s., at hvis du starter maskinen, og den står på DR1, ja så smider den med det samme udsendelsen på Harddiskén"<
Kan du huske om de har kaldt det et eller andet teknisk så man kan søge på det? |
Mener bare det hedder en HDD Buffer
|
Skrevet af: MJ (udmeldt)
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 15:27
Altså nu skal vi heller ikke gøre vore koner og kærester dummere end de er... selvfølgelig kan de betjene en Squeezebox Duet - alt andet skriger da til himlen.
Hvis de påstår de ikke kan eller det er for bøvlet, jamen så lader de bare udstyret ligger og overlader betjeningen til farmand ;)
En bekendt jeg har, har en ret så teknikforskrækket dame og hun danser da rundt med betjeningen - ingen problemer i det.
Jeg selv er så heldig at min kæreste er teknik-nørd og computernørd så jeg skal gøre mig ret så umage for at finde noget hun ikke kan eller vil betjene - det eneste hun forlanger er bare at kvaliteten er i top.
Men det handler også om at "opdrage" lidt på konen... alt behøver altså ikke være så simpelt som at åbne og lukke køleskabet.. ![Confused Confused](smileys/smiley5.gif) af og til må man lægge sig selv i selen og sætte sig ind i det man skal betjene og derved lære hvordan det funker. Hvis man ikke gider det så har man vel også afskrevet sig selv?
|
Skrevet af: Muele
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 15:38
Letten skrev:
Mit næste projekt er at bruge en anden plugin, som gør det muligt at børnenes Boom kun viser deres egen musik.
|
Det vil jeg gerne høre om, når du har lavet det. Jeg har selv tænkt på at lave en presettast på Radio'en som lister alle albums med genre: children. Jeg har installeret kids-play, men er ikke kommet videre.
Den mest "out-of-the box" løsning til en dedikeret "børneboom" er nok at køre en separat server på en virtuel maskine, som kun har indexeret børnemusikken. Så kan man også slippe for at scrolle igennem deres musik (edit: på sine egne afspillere altså).
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 16:10
Mener at have læst at det kan gøres med "Custom browse" evt. i kombination med andre af Erlands plugin's.
|
Skrevet af: ashdk
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 16:24
Koner har generelt bare for meget at skulle have sagt når det gælder teknik, de skal bare lære at stole på os mænd ved bedst, i hvert fald på det område. Det findes selvfølgelig undtagelser
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 16:37
ashdk skrev:
Koner har generelt bare for meget at skulle have sagt når det gælder teknik, de skal bare lære at stole på os mænd ved bedst, i hvert fald på det område. Det findes selvfølgelig undtagelser ![Tongue Tongue](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley17.gif) |
Jeg er egentlig enig, men jeg synes også det bør spille når jeg ikke er hjemme...
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 17:09
JimmyS skrev:
ashdk skrev:
Koner har generelt bare for meget at skulle have sagt når det gælder teknik, de skal bare lære at stole på os mænd ved bedst, i hvert fald på det område. Det findes selvfølgelig undtagelser ![Tongue Tongue](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley17.gif) |
Jeg er egentlig enig, men jeg synes også det bør spille når jeg ikke er hjemme... |
Klart, det skal ikke være raket videnskab, det skal være en balance, konen skal kunne bruge det, men de skal ikke have den endelige magt over sådan noget.
|
Skrevet af: Simsalabim[DK]
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 17:10
Jeg kan også godt anbefale en ipod touch til at styre Squeezeboxen. Jeg har ikke brugt min Squeezebox-controller siden jeg fik Ipenguin installeret på min Ipod touch...
Dog er Sonos garanteret lettere at bruge. Specielt hvis du vælger en løsning, hvor du heller ikke skal tænde et anlæg e.l. Men prisen er så også en helt anden.
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 19:16
Simsalabim[DK skrev:
]Jeg kan også godt anbefale en ipod touch til at styre Squeezeboxen. Jeg har ikke brugt min Squeezebox-controller siden jeg fik Ipenguin installeret på min Ipod touch...
Dog er Sonos garanteret lettere at bruge. Specielt hvis du vælger en løsning, hvor du heller ikke skal tænde et anlæg e.l. Men prisen er så også en helt anden.
|
Jeps prisen er en anden, men du ved det bare spiller, og at du ikke skal rode med 3. parts software, som måske ikke virker efter en opdatering af klemme-delen.
|
Skrevet den: 17-Januar-2010 kl. 21:00
ashdk skrev:
Jeps prisen er en anden, men du ved det bare spiller, og at du ikke skal rode med 3. parts software, som måske ikke virker efter en opdatering af klemme-delen. |
Correction: Der skulle vist stå at du ikke KAN rode med 3. parts software med Sonos - dér er du bare låst til standardfunktionaliteten, mens du kan (men ikke skal) rode med plugins til Squeezebox Server, hvis du gerne vil udvide eller ændre mulighederne/opførsel for boksene.
|
|