Print side | Luk vindue

Panasonic 42 PV 70 mangler?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Plasma TV
Forumbeskrivelse: Forum for Plasma TV (PDP)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74211
Udskrevet den: 21-September-2024 kl. 11:54


Emne: Panasonic 42 PV 70 mangler?
Skrevet af: folp
Emne: Panasonic 42 PV 70 mangler?
Skrevet den: 18-Januar-2010 kl. 12:54
 Er lige blevet foreslået af en sælger at koble min nyhentede Onkyo 507 og TV sammen med
 
Optisk digital kabel, men der er jo slet ikke sådan et stik i PV 70 vel?


-------------
MVH Frank Pedersen




Svar:
Skrevet af: Ersgaard
Skrevet den: 18-Januar-2010 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

 Er lige blevet foreslået af en sælger at koble min nyhentede Onkyo 507 og TV sammen med
 
Optisk digital kabel, men der er jo slet ikke sådan et stik i PV 70 vel?
 
Hej.
 
Det er ihvertfald ikke tilfældet med PX70'eren, som jeg selv er indehaver af. Og umiddelbart er eneste forskel mellem de to modeller vist den digitale tuner.
 
/Ersgaard
 


-------------
/Ersgaard


Skrevet af: folp
Skrevet den: 18-Januar-2010 kl. 13:20
Nej kan heller ikke finde det på mit, så må lige have ombyttet kablet med et HDMI.Takker.

-------------
MVH Frank Pedersen



Skrevet af: Nicoleif
Skrevet den: 18-Januar-2010 kl. 13:31

Skal lige forstå hvorfor du vil køre digital lydkabel ind i dit PV70 når du (formoder jeg) bruger HDMI kabel der både overfører billed&lyd? Højttalerne i dit TV er ikke bedre end at at lyd via HDMI er helt tilstrækkeligt! Eller tænker du på at kører lyd fra tv over til din Onkyo?  



Skrevet af: folp
Skrevet den: 18-Januar-2010 kl. 14:19
Det var ekspedienten i El giganten, der her til morgen da jeg købte en Onkyo 507 foreslog at køre Blu-ray og Youssee boks med HDMI til TV og derfra digital lydkabel mellem TV og reciever, angiveligt fordi så kunne jeg nøjes med at have reciever på TV og skulle ikke skifte indgange lige meget hvad input jeg bruger, det lød rimeligt fornuftigt til jeg opdagede det stik ikke er på TVet.

-------------
MVH Frank Pedersen



Skrevet af: Nicoleif
Skrevet den: 18-Januar-2010 kl. 14:37
OK men jeg mener faktisk der er RCA/phono indgang på mit PX70 hvilket jo så er digital koaxial. Måske har PV70 det også!? Og Onkyo'en har helt sikkert Koaxial ud!


Skrevet af: folp
Skrevet den: 18-Januar-2010 kl. 14:56
Jo Onkyo har 2 Koaxial ud, en til DVD/BD og en til CBL/SAT, tv er ikke nævnt ,men der er ikke en sådan indgang på tv, der findes AV1,AV2, Compenent, Audio Out og HDMI 1og 2 desuden indgang for pc.

-------------
MVH Frank Pedersen




Print side | Luk vindue