Print side | Luk vindue

Opdatering af profiber IPTV

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74407
Udskrevet den: 17-April-2025 kl. 11:34

Emne: Opdatering af profiber IPTV
Skrevet af: binderup
Emne: Opdatering af profiber IPTV
Skrevet den: 21-Januar-2010 kl. 08:32
De sidste par dage har der været en besked om at natten mellem onsdag og torsdag (20-21 januar) ville der komme en opdatering til deres Tilgin boks, men der stod ikke hvad der skulle være i den opdatering.

Her til morgen kunne jeg konstatere at TV'et fungerede som det plejer og jeg kunne umiddelbart ikke se at der skulle være nogen synlige ændringer. Jeg tjekkede builddato på firmware og det var oktober 2009 - hvilket nok skal passe med at de har testet det et stykke tid før end de pusher det ud til alle.

Men er her nogen der ved hvad der var i den opdatering?

Svar:
Skrevet af: suffix
Skrevet den: 21-Januar-2010 kl. 09:05

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad der er af ændringer. Eller er det bare en mere stabil version de nu har smidt ud til os..

For nogle af de ting som de godt kunne gøre bedre så som hurtigere skift af kanaler, direkte program valg via EPG osv.. Det er desværre ikke med i denne nye opdatering :-(

Skrevet den: 21-Januar-2010 kl. 09:19
jeg har modtaget en PM her fra forum om at det var arbejde på deres server og ikke i boksene.

Skrevet af: pfugl
Skrevet den: 21-Januar-2010 kl. 14:17
Jeg kan se at der er kommet et nyt menupunkt under indstillinger: Infotimeout, men om det er sket overnight, er jeg ikke sikker på. Min boot version under System info  er pro-wp-2.7.28. Der står ingen dato. Binderup - hvor ser du builddatoen?
(Boksens firmware hentes fra serveren, derfor vil en update vel altid ske på serverenWink).
/Peter
Edit: fandt selv datoen - det var også okt 2009.

Skrevet den: 21-Januar-2010 kl. 16:09
menu -> system info -> under set top boks står der en build dato 

Skrevet af: janbau
Skrevet den: 23-Januar-2010 kl. 12:44

Tilgin boksen er ikke opdateret så også selv at de ville opdatere den , den version fra Okt har været her i lang tid .

Print side | Luk vindue