Print side | Luk vindue

Tv-signal i projektor?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74416
Udskrevet den: 10-Januar-2025 kl. 14:54

Emne: Tv-signal i projektor?
Skrevet af: Stevold
Emne: Tv-signal i projektor?
Skrevet den: 21-Januar-2010 kl. 13:00
Jeg har tdc kabel tv. Min projektor har ikke en hdmi indgang til at overføre signalet direkte fra boksen til projektoren og det virker ikke når jeg tilslutter scart direkte til projektoren..

Hvordan får jeg så tv signalet op på projketoren?

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 21-Januar-2010 kl. 18:25

Det ville hjælpe hvis du skrev hvilke Inputs der er.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 21-Januar-2010 kl. 18:30
Den burde vel kunne modtage signal via scart ? Måske der skal justeres i boksens menu,så den ved det er scart der skal sendes signal til ?

-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3

Skrevet af: Stevold
Skrevet den: 21-Januar-2010 kl. 20:58
Den kan modtage scart (gul, rød, hvid), vga men ikke HDMI. Jeg har prøvet at sende signalet direkte fra boxen og til projektoren, men det virker ikke..  

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 21-Januar-2010 kl. 21:03

Composite og VGA. Kunne tyde på, at det er en PC projector og ikke en til Video.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: PerW
Skrevet den: 22-Januar-2010 kl. 08:10
1. Nogle af boksene kan enten sende signalet ud i HDMI eller Scart. Så prøv at checke opsætninen i din boks om du kan sætte den til scart, når du har tilsluttet den til projektoren.

Nu siger du at din projektor har gul, rød, hvid. Dvs. du bruger en adapter fra scart til composit + lyd. Nogle af disse adapter virker kun den den ene vej, så check at det er den rigtige du bruger. Eller sæt adapteren på boksen og forbind med phono kabler til projektorens stik.

Print side | Luk vindue