Print side | Luk vindue

Sonos problemer

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74784
Udskrevet den: 15-Februar-2025 kl. 13:06

Emne: Sonos problemer
Skrevet af: Sprocket
Emne: Sonos problemer
Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 12:56
Hej

Har netop anskaffet mig en PZ90, som jeg fjernbetjener via en IPod Touch. Jeg er ganske fint tilfreds, men har dog et par ting, som jeg håber nogen kan hjælpe med

1) Når jeg i 'Playing now' trykker Next, så er det ikke altid at IPod'en bliver opdateret. Musikker skifter ganske rigtigt, men det ser stadig ud som om at jeg afspiller det nummer, som jeg lige har hørt. Hvis jeg trykker next igen tager den igen den næste nummer, og så viser den igen korrekt information.

Hvis jeg lukker ned for Sonos applikationen og starter den igen, bliver IPod opdateret korrekt.

Det kunne ligne at informationen til IPod går tabt.

2) På nogle få albums ser jeg ikke coverart selvom der er en folder.jpg i mappen. Jeg har prøvet at lave om på størrelsen til under 500 x 500 (Har set dette på et andet forum), men cover fremkommer fortsat ikke. Jeg har også prøvet at reboote IPod, da jeg måske troede at billedet var cachet her, men det hjalp heller ikke.

På forhånd tak.

MVH
Sprocket

Svar:
Skrevet af: kris
Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 20:58
...mht iPod Touch (og iPhone) ved jeg bare, at de ikke fungerer 100% så godt som the real thing, Sonos' egen controller. Men den er jo også dobbelt så dyr... prøv evt. at spørge i Sonos eget brugerforum - der får du lynhurtigt et præcist svar.

Mht. album art havde jeg et enkelt cover der drillede. Jeg prøvede også med mindre opløsning. Men først i tredje forsøg lykkkedes det. SÅ: Slet folder.jpg'en og prøv igen! (Mit album art er dog embedded i mine mp3-filer).

/kris

-------------
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere

Print side | Luk vindue