Print side | Luk vindue

PS3 fjernbetjening

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74793
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 16:40

Emne: PS3 fjernbetjening
Skrevet af: Strange
Emne: PS3 fjernbetjening
Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 14:29
Jeg har lige fået en ny PS3 slim og har sat den op... Nu har jeg også anskaffet mig den officielle remote.... Men hvordan forbinder jeg de to med hinanden? Er der nogen der kan lave en lille to do liste i punktform? Smile På forhånd tak og god dag!

Svar:
Skrevet af: vasif
Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 14:38
Systemindstilling - Tilbehørsindstilling - Registrer BD-fjernbetjening.

Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 14:45
Hej Vasif... Tak for hurtigt svar... Dvs. det er ikke noget med at man skal til at downloade noget eller lignende... Jeg har den nemlig ikke forbundet til nettet?

Skrevet af: vasif
Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 14:50
Nej, heldigvis ikke. Fjernbetjeningen og systemet arbejder via Bluetooth, så det er nemt klaret.

Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 14:53
Fantastisk, synes ellers jeg læste noget på nettet da jeg googlede om at man skulle opdatere et eller andet... Men du har lige reddet min dag ved at modbevise det... Så tak for det :-)

Skrevet af: Anders_b
Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 15:03
Det vil altid være en fordel at opdatere din ps3 :)
Lidt visuelle ændringer, samt Vidzone osv.

Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 15:18
Ja, ok, men nu er den HELT ny, så regner ikke med at gide og opdatere... Venter med at gøre det til der virkelig er noget jeg bare må have i den.... 3D når det kommer eksempelvis.

Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Ja, ok, men nu er den HELT ny, så regner ikke med at gide og opdatere... Venter med at gøre det til der virkelig er noget jeg bare må have i den.... 3D når det kommer eksempelvis.

Altså nu er den jo stadig helt standart software, selvom det er en ny model.
Men det er selvfølgelig op til dig selv, og hvis du ikke skal bruge det til noget er det sikkert ligemeget.

Skrevet af: kbh4
Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 16:03
Det er nu stadig en god ide at have den forbundet til nettet - der kommer også patches til spil.

Og hvis du vil hente trailere, demoer, gamepacks osv. fra PlayStation Store, så er nettet også et must have....

-Kent

-------------
http://eu.playstation.com/psn/profile/kbhsn/">

Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 16:49
Ja, der er kun fordele ved det. Opdateringerne fylder så lidt at du ikke mærker det, så hvis det er det der skulle bekymre dig er det intet problem.
Husk den jo både kan gå på trådløs og kabel.

Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 19:57
Trådløst? Hvordan får man den til det? Troede den skulle have kabel...

Skrevet den: 27-Januar-2010 kl. 20:13
Nej, den kan sagtens gå trådløs. Bare gå ind i netværksinstillinger på din PS3 og så opsæt et netværk, eller søg efter et. Det er meget simpelt at gøre.

Skrevet af: Simsalabim[DK]
Skrevet den: 28-Januar-2010 kl. 13:13
Hvis du altså har en trådløs router.

Jeg er i øvrigt helt enig med at du skal opdatere din ps3. Alt andet ville være skørt. Jeg tror i øvrigt at der går rigtig rigtig lang tid før 3d bliver aktuelt - hvis det overhoved kan lade sig gøre på ps3. Desuden skal du så have kabler og tv, der understøtter det.

Print side | Luk vindue